Forum Karma

Gestart door Tim C, 13 juli 2006 - 00:10:24

« vorige - volgende »

Tim C

Je zal misschien al een nieuwigheidje hebben opgemerkt onder de naam van elk lid dat iets gepost heeft. Vanaf nu kan je elk ander lid één keer per dag een pluim geven wanneer die een mooie bijdrage levert aan het forum of een knuppel wanneer hij over de schreef gaat.

Om te kunnen stemmen moet je minstens 100 posts achter je naam hebben staan.

Goed of slecht? Laat maar horen!


razzle_dazzle

Leuk idee! Hopelijk wordt het op de juiste manier gebruikt.

dj Peter

AAAAAh dàt is het dus  ::)
Ik vroeg me al af wat het was en ik heb er over bericht in het onderwerp over de nieuwe site...
En ik heb zelfs al onbewust een paar keer iemand een "pluim" of "knuppel" gegeven.  :o
SORRY JONGENS

IVY440

Bestaat op andere fora ook, vind het een goeie zaak als het eerlijk gebruikt wordt, wat te hopen valt. Maar de meesten zijn daar wel sportief genoeg voor denk ik

daan

Ah, ik vond het al vreemd, snapte er weinig van maar het is wel leuk als het inderdaad gewoon eerlijk gebruikt wordt.

razzle_dazzle

Het was een leuk idee, maar volgens mij wordt het niet op de juiste manier gebruikt. Er zijn nu al vaste waarden die serieus onder min staan, terwijl ze meestal toch een constructieve bijdrage aan het forum toevoegen. Volgens mij maken velen er een spelletje van om dagelijks iemand een knuppel te geven. :)

Zou het geen leuk idee zijn om ieder jaar een soort "forum awards" te houden? Op deze manier kunnen redactieleden, nieuwelingen en forumgebruikers eens echt een pluim ontvangen.


The REAL BUTTON Freak

Ik kan me ook voorstellen dat een Schumi supporter minder gediend is als op zen idool kritiek geleverd wordt. Zodoende dat deze dan een knuppel geeft.

Net zoals alle andere supporters mischien.

of zoals in het sportforum over het WK voetbal iemand duidelijk de Duitsers verdedigt (ik) en andere weer die domme Italianen, hup weer een knuppel.

Ik zelf gebruik het systeem niet echt.

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 03 augustus 2006 - 00:42:16
Ik kan me ook voorstellen dat een Schumi supporter minder gediend is als op zen idool kritiek geleverd wordt. Zodoende dat deze dan een knuppel geeft.

Net zoals alle andere supporters mischien.

of zoals in het sportforum over het WK voetbal iemand duidelijk de Duitsers verdedigt (ik) en andere weer die domme Italianen, hup weer een knuppel.

Ik ga de Duitsers ook niet voor Moffen omschrijven he...

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 03 augustus 2006 - 00:42:16
en andere weer die domme Italianen
Wat maak jij jezelf weer heel populair...

Jasper

Jongens toch, ik dénk dat dat nu wel om te lachen was. :) ;)

The REAL BUTTON Freak

 Voila punt bewezen.

Ik heb "domme Italianen" gezegd inderdaad. Lees alle topics eens na dit was maar een voorbeeld hoeveel keer wordt bv. Schumi, Alonso, Kimi,... niet vernoemd met een minder positief synoniem?


Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 03 augustus 2006 - 13:02:54
Voila punt bewezen.

Ik heb "domme Italianen" gezegd inderdaad. Lees alle topics eens na dit was maar een voorbeeld hoeveel keer wordt bv. Schumi, Alonso, Kimi,... niet vernoemd met een minder positief synoniem?


Dat je Alonso op dit forum vernoemd met een minder positief synoniem zal je hier niet veel knuppels opleveren hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Schumi 2006 op 03 augustus 2006 - 13:12:25
Citaat van: The REAL Freak op 03 augustus 2006 - 13:02:54
Voila punt bewezen.

Ik heb "domme Italianen" gezegd inderdaad. Lees alle topics eens na dit was maar een voorbeeld hoeveel keer wordt bv. Schumi, Alonso, Kimi,... niet vernoemd met een minder positief synoniem?


Dat je Alonso op dit forum vernoemd met een minder positief synoniem zal je hier niet veel knuppels opleveren hoor ;)

Bestaan er eigenlijk positieve koos naampjes voor Alonsos?

Jasper

#13
El Matador? :)

On-topic: ik heb ook de indruk dat het verkeerd gebruikt wordt. Iemand met een positief karma heeft mij namelijk net weggejaagd uit elke discussie die hier nog wordt gevoerd.

Ferrari 2010

Mja, een negatief karma krijgen is heel gemakkelijk, het minste dat iemand een pik op je heeft krijg je van hem elke dag een knuppel. Maar terug positief geraken? Dat gaat bijna niet, er worden amper pluimen gegeven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.