Die vleugels van BMW

Gestart door Tim C, 12 juli 2006 - 11:50:48

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: McChouffe op 16 juli 2006 - 11:32:40
Ze hebben bij BMW ook maar ineens een kopietje van de McLaren horens op de luchthapper gemaakt.

het helpt ze niet echt veel  ;D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 16 juli 2006 - 12:42:26
Citaat van: McChouffe op 16 juli 2006 - 11:32:40
Ze hebben bij BMW ook maar ineens een kopietje van de McLaren horens op de luchthapper gemaakt.

het helpt ze niet echt veel  ;D

Bij McLaren tegenwoordig ook niet he ;)

razzle_dazzle

Toch raar dat deze vleugels wel mogen en de x-wings destijds werden afgevoerd, zogezegd omdat ze bij een hevige crash zouden kunnen losschieten  ::).

Kirabi

ja en dan vinden ze veiligheid toch o zo belangrijk... hopen voor hun dat ze geen crash krijgen anders kunne we et senario senna krijge

en dat wil niemand


Olav18

Zo zwaar zijn ze denk ik niet. Van mij mogen ze overigens ook wel verboden worden.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

KVDracer

En... de vleugels zijn verboden  :-\ Ik vind het toch wel spijtig dat er echt geen ruimte meer is voor een creatief brein. Eigenlijk zijn ze evengoed dat ze allemaal met dezelfde auto's rijden, want wanneer er iemand is iets probeert, dat mss niet mooi oogt, maar wat wel voordeel opbrengt, wordt het onmiddellijk verboden. Ze zouden beter teug het creatieve de bovenhand laten nemen, want zoals het nu is  ::)

bogief1

Blijkbaar kent de FIA hun eigen wetten niet. Ze zijn er maar laat achter gekomen dat die regel in hun boekje stond.
Als BMW ze nu eens in een doorzichtige stof maken, dan kunnen hun torens blijven?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

De vleugels werden verboden omdat ze het zicht zouden belemmeren. Waarom is er één van die creatieve brains er nog niet opgekomen om ze doorzichtig te maken? Volgens mij kan die regel hier mee omzeilt worden.

Juan Pablo

Mooi dat ze verboden zijn, wat een lelijke dingen waren dat ..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 25 juli 2006 - 18:14:02
Mooi dat ze verboden zijn, wat een lelijke dingen waren dat ..

Kwestie van gewoonte ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 25 juli 2006 - 18:14:02
Mooi dat ze verboden zijn, wat een lelijke dingen waren dat ..
Lelijk? Vindt ik niets lelijk aan hoor. Is net zoals die vikinghorens, de olifantenneus, ... , gewoon iets nieuws dat je niet gewoon bent, dat is dan vaak lelijk in het begin.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2006 op 25 juli 2006 - 19:13:10
Citaat van: Juan Pablo op 25 juli 2006 - 18:14:02
Mooi dat ze verboden zijn, wat een lelijke dingen waren dat ..
Lelijk? Vindt ik niets lelijk aan hoor. Is net zoals die vikinghorens, de olifantenneus, ... , gewoon iets nieuws dat je niet gewoon bent, dat is dan vaak lelijk in het begin.

mooi, lelijk. Kwestie van smaak.

Ze moeten het wel F1 auto's laten, net zoals het idee van een dubbele achtervleugel achter de banden:

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 25 juli 2006 - 20:11:07
Citaat van: Schumi 2006 op 25 juli 2006 - 19:13:10
Citaat van: Juan Pablo op 25 juli 2006 - 18:14:02
Mooi dat ze verboden zijn, wat een lelijke dingen waren dat ..
Lelijk? Vindt ik niets lelijk aan hoor. Is net zoals die vikinghorens, de olifantenneus, ... , gewoon iets nieuws dat je niet gewoon bent, dat is dan vaak lelijk in het begin.

mooi, lelijk. Kwestie van smaak.

Ze moeten het wel F1 auto's laten, net zoals het idee van een dubbele achtervleugel achter de banden:

Willen of niet, dat komt er.

Kirabi

mja formule1 wagens zijn meestal niet gemaakt om super mooi te zijn... maar om snel te zijn (dat mooie gedeelte komt later :O )