Internationale transfers

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 11 juli 2006 - 12:56:51

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Ze probeerden met Gravesen maar ze gaven hem nooit echt een kans.

Real sukkelt met de defensie sinds Ivan Campo en Fernando Hierro weg zijn. Die glorietijden van Real zijn voorbij. (jammer, vond Mijatovic een heerlijke speler.)

Het mocht me niet verbazen mocht Real hem kopen. Mocht dit niet lukken zou ik Quaresma kopen. Een zelfde soort speler die nog niet zo veel kost als C.Ronaldo.

Maar Real durft het risico niet nemen om 'onbekende' spelers aan te kopen.
Je kan daarom Real nooit vergelijken met Chelsea, de Londense club kocht jonge talenten aan die uiteindelijk een goed geheel vormden.



Supermariobros

Quaresma is een fantastische speler, prachtige goal die hij gisteren scoorde.

Hamilton MASTER

Hetgeen wat ik nog mooier vond was zijn controle die aan zijn goal vooraf ging.
Hij contoleerde achter het steunbeen en omspeelde zo wederom Van der Heyden?

Ik vind Quaresma nog iets te veel hebben van C.Ronaldo toen hij begon bij Manchester United. Hij wou téveel zelf doen.
Daarom is hij ook gefaald bij Barcelona. Ik hoop dat hij snel zijn draai vind zoals C.Ronaldo, dat hij meer voor de ploeg speelt en minder voor eigen succes.

Nog 1 ding over zowel C.Ronaldo als Quaresma: Het zijn beide spelers die veel truucjes kunnen laten zien maar ze gebruiken ze te weinig, ze zijn niet effectief.
Zoals in de interland Portugal - België, ik heb enorm lang gekeken op de bewegingen en de overstapjes, in 70 % van de gevallen gebruikt hij overstapjes en moet hij nadien de bal terugspelen naar het middenveld. Heel mooi, maar effectief ? Ik dacht het niet.



FerrariMan

Manchester zit blijkbaar achter Quagliarella aan. Deze liet afgelopen weekend nog eens zijn enorm talent zien:
http://youtube.com/watch?v=0lhaIq9W_cI

WERELDgoal.

Hamilton MASTER

Wereldgoal inderdaad maar het is nog vroeg om hem als nieuwe top-speler aan te kondigen.

Hij heeft inderdaad zijn eerste cap gehad bij de Nationale ploeg (viel na 87 minuten in voor Luca Toni in de match tegen Schotland)
Afwachten wat het wordt.

Naar mijn mening is Mirko Vucinic nog altijd een van de grootste talenten die in Italië rondloopt.
Ik zeg dit al bijna 5 jaar. Na zijn overstap naar AS Roma dit seizoen lijkt het er eindelijk op dat ik gelijk ga krijgen ;)