Internationale transfers

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 11 juli 2006 - 12:56:51

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Stoica gaat doen wat Frank Vandenbroucke niet kon. Na problemen zijn carrière weer glans geven.

Hij is de speler die Gent nu nodig heeft en onder Leekens gaat Alin terug openbloeien. De kans dat hij nog terug naar Anderlecht gaat bestaat volgens mij ook nog. Hij is nog maar 26 jaar.


Arsenal wil momenteel 36 miljoen € voor Ashley Cole... Chelsea bood 24 als maximum. Hij zal dus blijven waar hij is.
Wat vreemd is, is dat Arsenal slechts 18 miljoen € vraagt aan Real Madrid voor Juan Antonio Reyes. Volgens mij toch een betere speler dan Ashley Cole.



razzle_dazzle

Als er 1 trainer is die iemand als Stoica terug op het rechte pad kan krijgen, is het Georges Leekens wel. De Roemeen zal flink wat competitieachterstand hebben en ook mentaal zal hij terug volledig klaargestoomd moeten worden. Of het ooit terug de oude Stoica wordt betwijfel ik, maar hij kan zeker nog een mooie, hetzij iets meer bescheiden, carrière uitbouwen.

Volgens mij loopt Reyes zijn contract na dit seizoen af, vandaar die mindere vraagprijs.

Jasper

In de tijd van Stoice was ik misschien nog net iets te jong om alles te volgen, maar wat is er vroeger met hem gebeurd? Ik weet nog dat hij bij Brugge speelde, maar niet meer hoe dat geëindigd is. Hooguit twee maanden geleden waern er nog geruchten dat hij naar Lierse zou komen. ;D

Hamilton MASTER

Standard biedt contract aan Lukunku!

Ze hebben kennelijk een heel grote nood aan een goede spits, anders zouden ze Lukunku niet zomaar een contract aanbieden.
Het was Lukunku zelf die aanklopte bij zijn ex-club. Lukunku was aan de slag bij Gent na zijn doping-schandaal. Hij liep er echter een erg zware blessure op en kwam niet meer aan spelen toe.

Nu traint hij mee met de A-ploeg.



razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 10 augustus 2006 - 16:13:09
In de tijd van Stoice was ik misschien nog net iets te jong om alles te volgen, maar wat is er vroeger met hem gebeurd? Ik weet nog dat hij bij Brugge speelde, maar niet meer hoe dat geëindigd is. Hooguit twee maanden geleden waern er nog geruchten dat hij naar Lierse zou komen. ;D

Oei ja dan heb je wel een groot deel gemist. Stoica werd namelijk al op heel jonge leeftijd (17 jaar?) door Anderlecht bij Steau Boekarest (hahaha losers) weggeplukt. Het was een schot in het roos voor Anderlecht, Stoica bulkte van het talent. Het zou slechts een kwestie van tijd worden vooraleer hij in een van de allergrootste competities te zien zou zijn. Maar juist op het moment van z'n hoogtepunt, toen Anderlecht de tweede ronde van de CL haalde, liep het mis bij hem. Hij werd de Vandenbroecke van het voetbal, want de echte wilskracht (het karakter) om door te breken was er niet meer en puur op zijn talent zou hij het bij Anderlecht niet meer redden. Toen hij een tijdje later zijn basisplaats verloor, besloot hij zijn contract te verbreken en naar aartsrivaal Brugge te trekken. Daar brak hij eigenlijk nooit door, Stoica paste simpelweg niet in het systeem Sollied.

Vanaf toen ging het stijl bergaf met hem, ook bij Brugge werd besloten zijn contract te laten vallen, zodat hij transfervrij een nieuwe club kon zoeken. Vervolgens speelde hij een tijdje in Italie (bij Siena), maar ook dit was geen succes. Hij besloot dan maar terug te keren naar Roemenie, waar hij nu een tweetal seizoenen gespeeld heeft. Begin juli kwam de naam Stoica weer boven water, hij leek aanvankelijk te tekenen voor Roda, maar de Roemeen kwam gewoon niet opdagen.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 10 augustus 2006 - 17:11:43
Standard biedt contract aan Lukunku!

Ze hebben kennelijk een heel grote nood aan een goede spits, anders zouden ze Lukunku niet zomaar een contract aanbieden.
Het was Lukunku zelf die aanklopte bij zijn ex-club. Lukunku was aan de slag bij Gent na zijn doping-schandaal. Hij liep er echter een erg zware blessure op en kwam niet meer aan spelen toe.

Nu traint hij mee met de A-ploeg.

Lukunku heeft vorig seizoen ook meegetraind met onze club,nadat hij bij Gent ontslagen werd. Hij heeft bij mijn weten nog geen contract onder z'n neus geschoven gekregen.



FerrariMan

Van Zlatan was al lang geweten dat hij weg wou, alleen Inter is een trieste keuze. Soit, een trieste speler voor een trieste club. Opgeruimd staat netjes.

razzle_dazzle

Waarom is Inter een trieste keuze?


FerrariMan

Ik heb Inter altijd als een 'triest' team gezien. Een team dat dan ook nog eens heel weinig Italiaans uitstraalde. De voorbije jaren hebben hoevee Italianen in de basis gestaan? Toldo,...
Komt nu dan ook nog bij kijken dat ze lopen te pronken met hun enige recente, papieren, titel. Akkoord, ik ben Juve fan, heb een zwak voor AC maar Inter komt er in mijn hoofd nooit in.

The REAL BUTTON Freak

Ac Milan zit achter Ronaldo

Milan heeft naast Zlatan Ibrahimovic gegrepen en richt zijn pijlen dan maar op een andere topspits. Volgens La Gazzetta dello Sport heet die Ronaldo.
Fernando Torres   

Volgens de Italiaanse krant staat de aanvaller van Real Madrid hoger op het verlanglijstje dan Fernando Torres (foto) van Atletico Madrid.

Die volgde Milan nadat het Andrei Sjevtsjenko aan Chelsea had veloren. "We geven geen commentaar over dat onderwerp", laten Milan weten.

Het grote probleem met Ronaldo zou wel de relatie met Real kunnen zijn. Die werd aardig verstoord, toen Real zwaar naar de diensten van Kaka hengelde.

(bron Sporza)

Hamilton MASTER

Citaat van: FerrariMan op 12 augustus 2006 - 04:01:00
Ik heb Inter altijd als een 'triest' team gezien. Een team dat dan ook nog eens heel weinig Italiaans uitstraalde. De voorbije jaren hebben hoevee Italianen in de basis gestaan? Toldo,...
Komt nu dan ook nog bij kijken dat ze lopen te pronken met hun enige recente, papieren, titel. Akkoord, ik ben Juve fan, heb een zwak voor AC maar Inter komt er in mijn hoofd nooit in.

Zo zie ik het ook. Inter heeft bijlange na het charisma niet van een AC of Juventus.
Ze spelen geen attractief voetbal en zelfs zonder de refs beïnvloedt te hebben, zouden AC en Juve voor hen geïndigd zijn.



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 augustus 2006 - 13:58:25
Citaat van: FerrariMan op 12 augustus 2006 - 04:01:00
Ik heb Inter altijd als een 'triest' team gezien. Een team dat dan ook nog eens heel weinig Italiaans uitstraalde. De voorbije jaren hebben hoevee Italianen in de basis gestaan? Toldo,...
Komt nu dan ook nog bij kijken dat ze lopen te pronken met hun enige recente, papieren, titel. Akkoord, ik ben Juve fan, heb een zwak voor AC maar Inter komt er in mijn hoofd nooit in.

Zo zie ik het ook. Inter heeft bijlange na het charisma niet van een AC of Juventus.
Ze spelen geen attractief voetbal en zelfs zonder de refs beïnvloedt te hebben, zouden AC en Juve voor hen geïndigd zijn.
En Juve verslaat inter al met 1-0 in de Moratti cup. Pijnlijk, de landskampioen gevloerd door een tweedeklasser.  ;D

Hamilton MASTER

Buffon heeft aangegeven dat hij bleef omdat hij nu een nieuw doel had, de Serie B te winnen.

Mocht Juve in de Serie A gebleven zijn, had hij naar AC Milan, Inter of Arsenal verhuisd. Hij zou AC Milan de voorkeur gegeven hebben.
Maar hij heeft nu een uitdaging en wil Juve helpen en hiermee bedanken omdat hij door Juve met Italië WK is geworden. Omdat hij bij Juve altijd vertrouwen heeft gekregen.
Mooi cadeau voor Juve, dat is zeker!



FerrariMan

Het ligt nu allemaal wel zo goed als vast, Del Piero, Nedved, Buffon, Trezeguet en Camoranesi zullen blijven en in 2de klasse spelen.

Onvoorstelbaar maar waar.

Supermariobros

Dirk Kuijt verlaat Feyenoord en speelt de komende vier seizoenen voor Liverpool. De Engelsen betalen 18 miljoen euro voor de Nederlander, de transfer is de duurste uit de geschsedenis van de Rotterdamse club.