Internationale transfers

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 11 juli 2006 - 12:56:51

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

"Van Nistelrooy wil graag naar Bayern komen"

ma 10/07/06 - Bayern München heeft zijn pijlen gericht op Ruud van Nistelrooy. De Nederlandse spits wil Old Trafford verlaten. Een andere Nederlander, Fernando Ricksen heeft het dan weer verkorven bij Glasgow Rangers en Mario Jardel moet nu scoren voor Beira Mar.
Zoekt Ruud van Nistelrooy zijn heil bij Bayern München? De Nederlandse spits wil weg bij Manchester United en Bayern zet de deur alvast op een kier.

"De speler wil graag bij onze ploeg komen. Dat weten we", zei Bayern-preses Karl-Heinz Rummenigge.

"Maar we zullen ons niet haasten. We zullen met Van Nistelrooy praten en een gesprek aanknopen met Manchester United."

Van Nistelrooy heeft niet zo'n gelukkig seizoen achter de rug. Bij Manchester United kreeg hij het aan de stok met zijn coach Alex Ferguson, en zat daarna vaak op de bank.

Op het WK kon de spits slechts een keer scoren en keek hij vanaf de bank toe hoe Nederland werd uitgeschakeld in de achtste finales.

Bij Bayern München loopt al een Nederlandse spits rond: Roy Makaay. In de nationale ploeg was de samenwerking tussen beide nooit echt succesvol.

(Bron: Sporza) www.sporza.be

Supermariobros

De uittocht bij Juventus lijkt begonnen, Cannavaro en Emerson verkassen naar Real Madrid. Ook Ruud Van Nistelrooy speelt het volgende seizoen wellicht bij de Spaanse club, maar Manchester United en Real struikelen nog over de prijs. Real bood 14 miljoen euro terwjl De Engelse club er 18 wil.

In eigen land keert Tomislav Ivic terug naar Standard. De succesvolle trainer wordt de technisch verantwoordelijke van het opleidingscentrum.

The REAL BUTTON Freak

Makaay wellicht van Bayeren Munchen naar PSV.

Kluivert team genoot van Kompany bij Hamburg, niet onwaarschijnlijk volgens Sporza.

Tim C

En vandaag wordt Ruud weer gelinkt aan Bayern.

FerrariMan

Buffon, Nedved en Del Piero gaan alvast niet weg bij Juve, mooi!

Supermariobros

Na Cannavaro en Emerson verlaten nu ook Zambrotta en Thuram Juventus. Beide spelers vertrekken naar de Spaanse kampioen Barcelona. Zambrotta krijgt een contract van drie jaar en Thuram een voor twee jaar.

Real Madrid wil nog Van Nistelrooy en Kaka. De Madrilenen hebben 15 miljoen euro over voor de Nederlander terwijl zijn club Manchester United er 18 wil. Voor Kaka heeft de Spaanse club maar liefst 56 miljoen euro over, maar zijn club AC Milan wil hem niet laten gaan.

En Patrick Vieria (Juventus) zou op het punt staan om een contract bij Inter te tekenen. De Italiaanse club heeft 13 miljoen euro klaar liggen.

Hamilton MASTER

Het is vreemd hoe Real Madrid wederom spitsen blijft aantrekken.

Raul, Cassano, Robinho, Ronaldo, Baptista zijn kennelijk niet genoeg. Ze moeten er echt nog Ruud en Kaka bij hebben...
Ik vraag me af wanneer ze gaan beseffen dat ze verdedigers zoals Cannavaro nodig hebben. Hij was een stap in de goede richting maar ze gaan al hun overige geld weer spenderen aan aanvallerd die nooit zullen spelen.



The REAL BUTTON Freak

Ruud van Nistelrooy speelt volgend jaar bij de koninklijke.

Hij zou voor 15 miljoen vertrekken bij Manchester United, Psv kreeg enkele jaren geleden 21 miljoen euro voor Van The Man.

Eindelijk een eind aan de soap rond de beste Nederlandse spits van het moment.

Juan Pablo

Pavel Nedved speelt ook komend seizoen voor Juventus.

Nadat de trainer zijn langere verblijf al had aangekondigd, bevestigde Nedved op de website van Juventus dat hij in Turijn blijft

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Citaat van: The REAL Freak op 28 juli 2006 - 08:56:25
Ruud van Nistelrooy speelt volgend jaar bij de koninklijke.

Hij zou voor 15 miljoen vertrekken bij Manchester United, Psv kreeg enkele jaren geleden 21 miljoen euro voor Van The Man.

Eindelijk een eind aan de soap rond de beste Nederlandse spits van het moment.

Ik zou Kuyt en Van Persie niet ver onder Ruud aanschrijven hoor ;)



The REAL BUTTON Freak

Mischien maar het Wk buiten beschouwing gelaten, is Van Nistelrooy de beste van Nederland, een echte wereldspits waarvan er niet te veel van rond lopen.

Voor mij is Van The Man een van de beste spelers van de afgelopen 5 jaar.

Hamilton MASTER

Ja klopt. Hij heeft bij Manchester gedaan wat hij bij PSV deed, constant druk zetten op een verdediging en altijd op het juiste moment op de juiste plek staan. Hij is een van de weinige spitsen die zo efficiënt is. Zelfs voor een Shevchenko is het moeilijk zoveel te scoren.

Ik herinner me nog dat Ruud samenspeelde met Nilis bij PSV, wat een schitterende wedstrijden om naar te kijken.
Ruud naar Manchester, Nilis naar Aston Villa, waar hij jammerlijk een einde moest maken aan zijn carrière.

Als je Inzaghi en Sheva een koningskoppel noemt in de spits, horen Ruud en Nilis daar ook bij.
Hopen dat Kuyt, Van Persie en Huntelaar de nieuwe lichting superspitsen zijn en ze die verwachting kunnen inlossen.

Nu @ topic:
Ik begrijp niet wat Ruud gaat zoeken bij Real Madrid. Ik had voor Bayern gekozen.



Supermariobros

Hernan Crespo verlaat Chelsea, de Argentijn had heimwee naar Italië en gaat de komende twee seizoenen voor Inter Milaan voetballen.

razzle_dazzle

Duits international Mertesacker ruilt Hannover voor Werder Bremen.

Borghetti kiest dan weer voor de oliedollars van Saudi Arabie.

Supermariobros

#14
Ook Zlatan Ibrahimovic verlaat Juventus, ondanks eerdere berichten dat niemand meer de Italiaanse club Mocht verlaten. De Zweed voetbalt vanaf volgend seizoen bij Inter Milaan, hij tekende er een contract tot juni 2010. Met de transferprijs is 25 miljoen euro gemoeid.

En Alin Stoica (ex Anderlecht en Club Brugge) is op weg naar AA Gent. Als de Roemeen volgende week slaagt in zijn medische en fysieke tests, tekent hij een contract voor twee seizoenen bij de Buffalo's.

Van verrassend transfernieuws gesproken...