Adios Montoya!

Gestart door Tim C, 09 juli 2006 - 19:37:52

« vorige - volgende »

robbert

jaja, natuurlijk jullie zijn de slimste hé!!!!! Jullie maken nooit eens fouten hé!!!!
Daar herken ik montoya in  :o

bogief1

We hebben terug een nieuw lid die op de zenuwen kan werken
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

razzle_dazzle

Toch wel jammer, hij behoorde toch bij de betere middelmaat van de F1 coureurs. Minder getalenteerd als een Raikkonen, Alonso of Schumacher, maar minstens even gedreven.

Ik denk dat de commotie, die al van zijn eerste seizoen rond hem heerste, hem een beetje teveel werd. De la Rosa lijkt me een geschikte opvolger.

robbert

ja ik denk ook dat de la rosa het goed zal doen. Het is geen slechte coureur. Mss kan hij proberen de renaults tegenhouden  ;D

greetz het nieuw lid die op de zenuwen kan werken :D

Doefie

Citaat van: robbert op 12 juli 2006 - 23:42:01
greetz het nieuw lid die op de zenuwen kan werken :D

Ye should be proud of it...

tazpas

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 juli 2006 - 18:52:48
Toch wel jammer, hij behoorde toch bij de betere middelmaat van de F1 coureurs. Minder getalenteerd als een Raikkonen, Alonso of Schumacher, maar minstens even gedreven.

Ik denk dat de commotie, die al van zijn eerste seizoen rond hem heerste, hem een beetje teveel werd. De la Rosa lijkt me een geschikte opvolger.

Ik denk eerder het omgekeerde: Evenveel talent als een Shumi of Alonso maar teveel temperament en te weinig brains (of te laag IQ?) Ik denk dat zijn grootste fout was dat hij altijd Schumacher wou verslaan, gelijk hoe en ( misschien onbewust ) niet de ambitie had om alles te winnen.

Juan Pablo

#36
Citaat van: robbert op 12 juli 2006 - 23:42:01
ja ik denk ook dat de la rosa het goed zal doen. Het is geen slechte coureur. Mss kan hij proberen de renaults tegenhouden  ;D

No way dat dlR opeens de renaults kan bijbenen, dat kan Kimi ook niet,... eigenlijk niemand.
Maar dat terzijde, jammer dat JPM uit de F1 is. Voor JPM zelf is het wellicht goed, voor de F1 is het denk ik minder. Zeker voor mijn (toch al behoorlijk geslonken) interesse. Er zijn zoveel kleurloze coureurs en kleurloze races dat de F1 eigenlijk best wel een kleurloze sport is geworden.

Juan reed altijd lekker aanvallend, helaas niet altijd met evenveel succes, maarja....je kan niet alles hebben....

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

kenny

weggaan bij williams heeft monty echt geen goed gedaan...
mss door Raikkonen, mss door de manier waarop McLaren werkt...

opvallend is dat de eerste 3 jaar van Monty een stijgende lijn was, tot 2003 waar hij voor de titel mee deed...  dan lijkt het alsof hij zich niet meer kon motiveren...en zie je zijn resultaten ook naar beneden gaan...

puur motivatie probleem bij Monty. en het zal hem goed doen in een andere omgeving komen.. ik wens hem alvast het beste, en zal hem op de baan toch wel missen...  is geen KR of FA, maar hij zorgde telkens toch voor spektakel (zowel positief, als negatief...) en was niet een piloot die altijd in het rijtje volgede.. hij wou echt wel het verschil maken...

Good luck Monty... :)

Doefie

Stond op ITV te lezen:

"For the uninitiated, NASCAR is a form of motorsport where lots and lots of big cars that look like cereal packets drive around in circles for an eternity before they have a huge pile-up and then somebody wins.

Should suit JPM right down to the ground...
"

;D ;D

razzle_dazzle

Citaat van: tazpas op 13 juli 2006 - 12:54:56
Citaat van: Razzle_dazzle op 12 juli 2006 - 18:52:48
Toch wel jammer, hij behoorde toch bij de betere middelmaat van de F1 coureurs. Minder getalenteerd als een Raikkonen, Alonso of Schumacher, maar minstens even gedreven.

Ik denk dat de commotie, die al van zijn eerste seizoen rond hem heerste, hem een beetje teveel werd. De la Rosa lijkt me een geschikte opvolger.

Ik denk eerder het omgekeerde: Evenveel talent als een Shumi of Alonso maar teveel temperament en te weinig brains (of te laag IQ?) Ik denk dat zijn grootste fout was dat hij altijd Schumacher wou verslaan, gelijk hoe en ( misschien onbewust ) niet de ambitie had om alles te winnen.

Qua snelheid moest hij niet onderdoen voor de genoemde namen, maar F1 is meer dan snelheid en lef alleen en zoals je zelf al opnoemt was Monty niet altijd even gelukkig in zijn acties. Hij beschikte in mijn ogen niet echt over de gave om op de juiste momenten toe te slaan en zo het verschil te maken, ook op vlak van concentratie kon hij niet mee met de allergrootsten.

Tim C

Citaat van: Doefie op 13 juli 2006 - 17:42:05
"For the uninitiated, NASCAR is a form of motorsport where lots and lots of big cars that look like cereal packets drive around in circles for an eternity before they have a huge pile-up and then somebody wins.

Should suit JPM right down to the ground...
"

;D ;D
;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Tim C

Een beetje lang, maar wel een interessant artikel over het vertrek van Montoya.

Met het geweldige:
"Ve vill say he was playing tennis, jah, und der vorld will believe us despite the fact we are losing 85% of our profit in product recall because ve now make der Krappenwagen, but it is okay because we remain pleased with ourselves."

bogief1

Het 2e paragraafke vind ik juist verwoord. Mede door de wagens ie tegenwoordig in de F1 heersen, heeft hij z'n talent niet optimaal kunnen gebruiken.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Opgeruimd staat netjes. Het enige wat hij heeft laten zien in al die jaren is dat hij kwa nadenken op hetzelfde niveau staat als een Ide. Als hij iemand wou inhalen vielen er 75% van de tijd brokken. Dan heb ik het nog niet over de punten die hij McLaren gekost heeft.

F1's grote hoop destijds, samen met nog een handvol.

Byebye en blijf maar weg.

Juan Pablo

#44
Citaat van: FerrariMan op 15 juli 2006 - 17:52:59
Opgeruimd staat netjes. Het enige wat hij heeft laten zien in al die jaren is dat hij kwa nadenken op hetzelfde niveau staat als een Ide.
F1's grote hoop destijds, samen met nog een handvol.


Hij werd mede door z'n ballen als een talent gezien, remember Brazilie 2001  :), ik denk dat bogieF1 het goed heeft, de F1 wagens op dit moment passen niet bij hem, niet dat ik vind dat NASCAR auto's dat wel zijn.

CitaatAls hij iemand wou inhalen vielen er 75% van de tijd brokken.

In andere woorden: jij houdt niet van actie/gewaagd inhalen & ongelukken

Waar er twee vechten hebben er twee schuld, en bovendien horen brokken bij de F1.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.