Adios Montoya!

Gestart door Tim C, 09 juli 2006 - 19:37:52

« vorige - volgende »

Juan Pablo

dacht ik al  ::),

jammer dat ie weg gaat, ik vind hem samen met Villeneuve toch wel de coolste rijders, hun nemen geen blad voor de mond, toppie  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 11 juli 2006 - 11:55:08
dacht ik al  ::)

Was om te lachen he ;)

Nee het is wel waar, gewoon om zijn mentaliteit alleen al ga ik hem missen in de Formule 1. Hij durfde nog is iets, iets wat veel anderen niet doen.

Tim C

Achteraan rijden met een "goede" wagen? ;)  ;D

Ik zei gisteren nog dat ik hem zou missen op de grid en dacht er meteen aan dat hij de voorbije races al zo goed als onzichtbaar was. Dan is het misschien beter dat hij onmiddellijk vertrekt...

Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 11 juli 2006 - 12:09:54
Achteraan rijden met een "goede" wagen? ;) ;D

Ik zei gisteren nog dat ik hem zou missen op de grid en dacht er meteen aan dat hij de voorbije races al zo goed als onzichtbaar was. Dan is het misschien beter dat hij onmiddellijk vertrekt...

onzichtbaar  :D?, hij rost wel 4 man uit de race, wat tegenwoordig het enige spektakel in de F1 is  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Daar moet je trots op zijn inderdaad  ::)

Prestatiegewijs is het, zoals men in het voetbal zegt, "stil aan de overkant".

bogief1

Montoya kreeg veel kritiek door z'n rijstijl. Waarom? HIj was er mee succesvol in z'n vorige klasse's.
Of komt het omdat hij vrijwel schumacher direct spectaculair kon inhalen.
Er is zelfs een boek die z'n kritiek niet weg steekt voor Montoya, kzal de naam maar niet noemen.
Zoals eerder al gezegd paste de auto niet meer bij z'n stijl. Daardoor is de Champcar en IRL de laatste jaren spectaculairder dan de F1. Daar word nog geracet ipv treintje rijden.

Weer een levendig figuur uit de F1  :(
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Juan Pablo

En hoewel ik Villie goed vind rijden, zal die ook geen stek krijgen voor 2007 (Hamilton,..Kubica enzo,.. de jongere coureurs)
Erg jammer want types zoals Monty en Villeneuve gaan altijd de strijd aan op de baan en wachten niet tot pits stops om zo voorbij iemand te komen. Tja het gaat dan niet altijd goed,.. maar zulke mensen maken de F1 wel levendig..  :(

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

robbert

Citaat van: Juan Pablo op 11 juli 2006 - 21:25:59
En hoewel ik Villie goed vind rijden, zal die ook geen stek krijgen voor 2007 (Hamilton,..Kubica enzo,.. de jongere coureurs)
Erg jammer want types zoals Monty en Villeneuve gaan altijd de strijd aan op de baan en wachten niet tot pits stops om zo voorbij iemand te komen. Tja het gaat dan niet altijd goed,.. maar zulke mensen maken de F1 wel levendig..  :(

euh srry maar volgens mij zijn er nog piloten die wel een strijd aandurven kijik maar naar raikkonen die zou toch ook wel eens risico's durven nemen en ik vind zelf dat rosberg dat ook wel eens zou durven
eerlijkgezegd ben ik wel blij dat montoya nu al weg is want ik kon die vent echt niet uitstaan zo'n dikke nek
als ie dan uitvalt en ie passeert dan aan uw tribune dan doet hij alsof hij u nie hoort en ziet (anno francorchamps 2005)

Tim C

Ja toen Kimi vlak achter Alonso zat in Monaco heeft hij inderdaad veel wil getoont om hem voorbij te gaan (in de pits)

Juan Pablo

Kimi durft echt niet zo veel risico te nemen als Monty deed..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

robbert

Citaat van: Juan Pablo op 12 juli 2006 - 09:50:21
Kimi durft echt niet zo veel risico te nemen als Monty deed..

ok dat denk je maar kimi heeft een veel mooiere rijstijl dan montoya . heeft kimi al eens iemand van de baan gereden??? ik denk het van niet. kimi kan ook meer onder druk rijden en montoya niet

Doefie

Citaat van: robbert op 12 juli 2006 - 13:02:31
Citaat van: Juan Pablo op 12 juli 2006 - 09:50:21
Kimi durft echt niet zo veel risico te nemen als Monty deed..

ok dat denk je maar kimi heeft een veel mooiere rijstijl dan montoya . heeft kimi al eens iemand van de baan gereden??? ik denk het van niet. kimi kan ook meer onder druk rijden en montoya niet

Het is niet omdat je iemand van de baan rijdt dat je aggresief bent he. Stel dat je er naast komt te rijden en je begint te spinnen, je sleurt de andere coureur mee. Aggresief ? Button en Zsolt Baumgartner in Francorchamps 2005. Button krijgt een klapband en sleurt Baumgartner mee. Aggressief ? Derbij, ieder zijn mening. Als ik kom beweren dat een Ide of een Mazzacane (2000-2001) een potentieel wereldkampioen was, tja... wie houdt mij tegen ;)

Citaat van: robbert op 12 juli 2006 - 00:31:31
eerlijkgezegd ben ik wel blij dat montoya nu al weg is want ik kon die vent echt niet uitstaan zo'n dikke nek
als ie dan uitvalt en ie passeert dan aan uw tribune dan doet hij alsof hij u nie hoort en ziet (anno francorchamps 2005)

De lijst afgaan van de coureurs die gewoon doorlopen ? Montoya, Villeneuve, Barrichello, Button, Baumgartner, Fisichella, Panis, Barrichello, ... jaja, ik heb er ook klaargestaan in Francorchamps. Allen liepen ze mij gewoon voorbij.

Het enige wat mij echt gestoord heeft is het incident met de cameraman, maar daar blijft 't ook bij. Op vijf jaar tijd is dat niks he. Montoya zijn stijl hoort in de Formule 1, net als die van Villeneuve. Zij durven nog is iets 'anders' te doen, net als destijds ook Irvine.  Alleen zien we die jammer genoeg niet meer terug volgend jaar. Formule 1 heeft nood aan zulke figuren, niet die grijze, stijve, voorgekauwde poppen als dat ze nu zijn.

robbert

ja met die cameraman schumacher heeft ook zoiets meegemaakt in china maar toen ging hij niet slaan maar duwde hem gewoon weg maar montoya ging er echt naartoe om op hem te slaan en het was hemzelf die er met zijn stomme kop ertegen liep

Tim C

leestekens, hoofdletters!

Juan Pablo

Terug naar de basisschool.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.