Adios Montoya!

Gestart door Tim C, 09 juli 2006 - 19:37:52

« vorige - volgende »

Tim C

Het ga je goed!

Wordt Montoya eentje voor op de site F1 Rejects of kunnen we spreken van een geslaagde F1 carriere?

McLaren_über_alles

Citaat van: Tim C op 09 juli 2006 - 19:37:52
Het ga je goed!

Wordt Montoya eentje voor op de site F1 Rejects of kunnen we spreken van een geslaagde F1 carriere?

Geen absolute topper zoals FA, KR en MS, maar een flop zou ik hem alleszins niet noemen... Steek hem maar in de categorie van de betere middelmaat van de F1 coureurs...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

bogief1

Ik heb jaren een kampioen gezien in hem.
Wat hij allemaal verwezenlijkt heeft in z'n vorige klasse's, hij was echt top.
De F1 is inderdaad tegen gevallen. Zoals er in het artikel staat, hij had de snelheid.

Mijn grootste teleurstelling was die keer in Amerika toen hij een straf kreeg, terwijl hij nog mee deed voor de titel, er zat mss meer in daar.

In de NASCAR zal hij wel terug top zijn denk ik. Zijn mentaliteit past daar beter of in het "gestuurde" wereldje van de F1
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

robbert

eerlijk gezegd ben ik blij dat hij vertrekt uit de f1 want hij rijdt veel te agressief. kan em gewoon nie uitstaan
srry voor alle montoyafans maar ik wens hem toch veel geluk in de nascar competitie

Raikkie

Ben blij dat hij vertrekt, heb hem nooit leuk gevonden  :) Domme fouten maken en dan de schuld op andere piloten schuiven  ::)

robbert

ja dat is ook waar ik vind ook dat hij een hele dikke nek heeft hij denkt dat hij et beter kan dan de rest

Doefie

Om al in het verleden te spreken (wat nog niet echt van toepassing is maar dat terzijde gelaten) : Montoya had het nodige talent, hij had de snelheid en hij had de winnaarsmentaliteit (geen schrik om eens een (al dan niet onberekend) risico te nemen). In 2003 verdiende hij even goed de titel als dat Räikkönen of M.Schumacher hem zou verdient hebben. Enkel de stewards in Indianapolis dachten daar anders over.

Al in zijn tweede race liet hij zich tonen, toen hij knap Schumacher opzij zette. Uiteindelijk als hij op weg was naar zijn eerste zege, werd hij van de baan gereden door een domme actie van Jos Verstappen.

De laatste jaren werd hij echter steeds meer en meer een schim van de Montoya die hij was enkele jaren voordien. Vooral dit seizoen maakt hij domme fouten, hoewel je dat nooit echt kunt zeggen. Iedereen spint wel is van de baan, het is niet dat hij dat elke race opnieuw en opnieuw en opnieuw deed (of doet). Ik hoop dat hij het goed gaat doen in de Nascar, ik blijf hem daar alvast in het oog houden.

monty4ever

Citaat van: robbert op 10 juli 2006 - 00:14:22
eerlijk gezegd ben ik blij dat hij vertrekt uit de f1 want hij rijdt veel te agressief. kan em gewoon nie uitstaan
srry voor alle montoyafans maar ik wens hem toch veel geluk in de nascar competitie

en rijdt schumi ook agresief? als je kijkt wat hij uitspookt in zijn carriere moet hij ook per direct stoppen.
Forza DESZ 4 EVER

Doefie

Citaat van: robbert op 10 juli 2006 - 00:18:17
ja dat is ook waar ik vind ook dat hij een hele dikke nek heeft hij denkt dat hij et beter kan dan de rest

Het zijn de egoïsten die het tot wereldkampioen schoppen. Kijk naar Senna, Piquet, M.Schumacher, Alonso, Räikkönen ook wat, Lauda, enz... Een Patrese bv. had talent genoeg om wereldkampioen te worden, maar hij was teveel Mister Nice Guy ;)

Citaat van: monty4ever op 10 juli 2006 - 14:02:37
Citaat van: robbert op 10 juli 2006 - 00:14:22
eerlijk gezegd ben ik blij dat hij vertrekt uit de f1 want hij rijdt veel te agressief. kan em gewoon nie uitstaan
srry voor alle montoyafans maar ik wens hem toch veel geluk in de nascar competitie

en rijdt schumi ook agresief? als je kijkt wat hij uitspookt in zijn carriere moet hij ook per direct stoppen.

Oeh oeh, ik speel mee ... een Sato ;) Valt wel op dat nu hij achteraan mee rijdt belange niet meer zo aggresief rijdt.

cookie

#9
Montoya is het die de F1 de laatste jaren boeiend heeft gehouden voor mij, met zijn keiharde gevechten en prachtige inhaalmaneuvres. Hier een filmpje dat ik vandaag tegen kwam op het net: http://rapidshare.de/files/25444690/juan_tribute.avi.html Tot en met 2004 was ie verruit de man met de mooiste rijstijl, sinds 2004 zijn de wagens niet meer geschikt om mee te smijten en in onmogelijke gaten te duiken (zoals brazilie 2001). Hij kan geen verschil meer maken met zijn rijstijl tegenover de foutloze automatische piloten Alonso, Raikkonen en Schumacher.

Ik zal hem missen in de F1, maar hoop dat ie in Nascar de draad weer oppikt en de daytona 500 aan zijn rijtje van legendarische overwinningen kan toevoegen (Michigan 500, Indy 500, Monaco). Het is volgens mij nog nooit iemand gelukt om de grootste Champcar, Indycar, F1 en Nascar race te winnen.


robbert

Citaat van: monty4ever op 10 juli 2006 - 14:02:37
Citaat van: robbert op 10 juli 2006 - 00:14:22
eerlijk gezegd ben ik blij dat hij vertrekt uit de f1 want hij rijdt veel te agressief. kan em gewoon nie uitstaan
srry voor alle montoyafans maar ik wens hem toch veel geluk in de nascar competitie

en rijdt schumi ook agresief? als je kijkt wat hij uitspookt in zijn carriere moet hij ook per direct stoppen.


ja daar heb je gelijk in schumy rijdt ook aggressief maar als er iets gebeurt steekt hij het dan niet op iemand anders zijn schuld net als montoya dat doet

en van de wereldkampioenen die egoistisch zijn dan zouden er geen wereldkamioenschap mogen zijn hé dan zijn er geen egoisten meer :o

Doefie

Citaat van: robbert op 11 juli 2006 - 09:21:22
en van de wereldkampioenen die egoistisch zijn dan zouden er geen wereldkamioenschap mogen zijn hé dan zijn er geen egoisten meer :o

...

... right ???

Tim C

Exit Montoya, de la Rosa vervangt hem!

Juan Pablo

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :'( :'(

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 11 juli 2006 - 11:52:13
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :'( :'(

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA