Vakantie

Gestart door Supermariobros, 21 juni 2006 - 11:01:27

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Bjorn op 25 september 2006 - 20:45:54
Ik begin al weer te watertanden. Vorig jaar in november naar NY - city geweest en wil dat graag nog eens overdoen. :)

Ik zou ook zo direct terug in de vlieger naar NYC springen. Maar eigenlijk is Seattle veel aangenamer. Het centrum is veel gezelliger en de mensen zijn zooooooo veel vriendelijker dan in New York. Ik denk niet dat in ooit in New York zou willen wonen, in Seattle mogen ze mij morgen een job aanbieden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: McChouffe op 26 september 2006 - 00:03:56
Citaat van: Bjorn op 25 september 2006 - 20:45:54
Ik begin al weer te watertanden. Vorig jaar in november naar NY - city geweest en wil dat graag nog eens overdoen. :)

Ik zou ook zo direct terug in de vlieger naar NYC springen. Maar eigenlijk is Seattle veel aangenamer. Het centrum is veel gezelliger en de mensen zijn zooooooo veel vriendelijker dan in New York. Ik denk niet dat in ooit in New York zou willen wonen, in Seattle mogen ze mij morgen een job aanbieden.

Ik denk dat dat een beetje eigen is aan de grootsteden, alhoewel ik eerlijk gezegd moet togeven dat het personeel in winkels en restaurants een stuk vriendelijker zijn dan in België.
Ik kan niet zeggen dat ik verleden jaar één keer onvriendelijk behandelt ben geweest (met uitzondering van de natives)...misschien we moeten we in België ook eens werken met een systeem dat op tips werkt :)

Het enige waar wij (ik en vriendin) een beetje van schrokken waren de native americans...ze zijn meer gesloten en je hebt soms het gevoel dat je niet echt welkom bent...vooral in Page, Arizona hadden we dat gevoel en toen we bij de Havasupai tribe gingen slapen hadden we ook een beetje het gevoel dat het alleen om het geld van de toerist ging....toch zou ik het zo opnieuw doen. :)

Eén ding is spijtig...dat de amerikanen een oen hebben die de plak zwaait  ;D



Supermariobros

Waar gaan jullie zoal op reis dit jaar en hebben jullie plannen tijdens de zomervakantie?

Ferrari 2010

Echt plannen heb ik niet. Deze maand ben ik thuis, er kan dus vanalles gedaan worden. Volgende maand vakantiewerk, dan is er iets iminder vrijheid. In september waarschijnnlijk een weekje vakantie met een vriend van me, maar dat moet nog bekeken worden want het moet ook voor beide passen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Overal hoor je na je middelbaar "en geniet nu maar van je langste vakantie ooit". Yeah right... De laatste week van juni was nog vakantie en juli ook. In juli gaan we anderhalve week naar Italië en de bedoeling is ook nog wel dat ik mijn theoretisch examen voor de wagen even ga doen om met een L te beginnen rijden. In augustus heb ik heel de maand een 9-tot-5-job. En op 1 september beginnen de lessen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juli 2007 - 11:28:41
Overal hoor je na je middelbaar "en geniet nu maar van je langste vakantie ooit". Yeah right... De laatste week van juni was nog vakantie en juli ook. In juli gaan we anderhalve week naar Italië en de bedoeling is ook nog wel dat ik mijn theoretisch examen voor de wagen even ga doen om met een L te beginnen rijden. In augustus heb ik heel de maand een 9-tot-5-job. En op 1 september beginnen de lessen.
Haha, je moet van je vakantiewerk kunnen genieten hé, je gewoonweg amuseren. Of je dat doet, beslis je zelf hé. En jah, een school kiezen die 1 september begint, dat doe je zelf hé :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

dit jaar al een wekje in Duitsland gezeten...en nu waarschijnlijk gewoon nog wat dagtripjes in eigen landje....en ondertussen ook al aan het plannen voor reis volgend jaar...back to the USA, ditmaal het noordwesten  :)

supersteven

in augustus met de chiro op kamp gaan in opglabbeek en als het mag van de rva vrijwilligerswerk doen in de eeuwfeestkliniek

let the sunshine shine in your heart

McChouffe

#68
Mijn eerste vakantie zit er op: Werchter 2007. Het was weer prachtig. Metallica was ongeëvenaard! Van de 3 keer dat ik ze al heb gezien op Werchter, was dit met ruime voorsprong het beste optreden. 80 000 stemmen die "Nothing Else Matters" meezingen is om kippevel van te krijgen. Hetfield en co weten als geen ander hoe ze het publiek moeten bespelen. En ze komen ook oprecht over, je zag gewoon dat ze enorm genoten hebben.
Ook de eervolle vermelding voor Cliff Burton was mooi om te horen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

in augustus naar center parks,de eemhof,hopenlijk goed weer tegen dan. 8) 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Morgen ga ik voor twee dagen naar de Ardennen.  :)

McChouffe

Sinds gisteren terug van 10 dagen Portugal. 'k Heb mij er goed geamuseerd. In augustus ben ik nog eens voor een week naar Frankrijk, en hier en daar zal ik ook nog wel eens een weekendje weg zijn.
Ik ben ervan aan 't profiteren, van mijn laatste grote vakantie  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Nog 8 dagen en ik vertrek naar Phoenix :) en dan drie dagen ontspannen in Las Vegas...

Eric

Citaat van: Doefie op 19 juli 2007 - 13:10:07
Nog 8 dagen en ik vertrek naar Phoenix :) en dan drie dagen ontspannen in Las Vegas...

1 wat ga je daar doen?
2 zonnecreme meedoen, je voelt het niet dat je verbrand

probeer in Vegas een show te zien (Ka is een aanrader)  ;)

Doefie

Citaat van: Eric op 19 juli 2007 - 14:50:36
Citaat van: Doefie op 19 juli 2007 - 13:10:07
Nog 8 dagen en ik vertrek naar Phoenix :) en dan drie dagen ontspannen in Las Vegas...

1 wat ga je daar doen?
2 zonnecreme meedoen, je voelt het niet dat je verbrand

probeer in Vegas een show te zien (Ka is een aanrader)  ;)

1. Wereldkampioenschap Indoorkarten in Phoenix ;) (als een van de zes Belgen die meedoen)
2. ben ik zowieso van plan, ik verbrand direct :)