GP van Canada

Gestart door McChouffe, 18 juni 2006 - 12:39:22

« vorige - volgende »

McChouffe

De volgende race op de kalender is GP van Canada. Wordt het een nieuwe overwinning voor Alonso? Of misschien een "Bienvenue au Quebec"?

Gaat Ferrari voor de zege kunnen gaan of vallen ze door de mand met aangepaste vleugels? Kan McLaren iets laten zien op dit circuit?
BWM beweert snel te zijn ... een overwinning van Villeneuve in zijn thuisrace?

RTBF zendt de race uit op La Une vanaf 18u35.
Over VRT vind ik niet direct iets, maar iets zegt me dat de race niet live uitgezonden zal worden.

Gentlemen, start your engines!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

supersteven

mijn pronostiek
1 ms
2 jv
3 fm

de renaults vallen uit
let the sunshine shine in your heart

Juan Pablo

renault op 1 en 2 *gaap* en daarachter raikkonen,..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Tot voor die uitspraak over de flexi wings had ik Ferrari één en twee gezet, nu is het afwachten...

Ramses

Alle teams zullen wel vroeger geweten hebben dat de reglementen aangepast gingen worden. Ze zullen wel een aanpassing klaar hebben, die uitvoerig getest is in de windtunnel en/of circuit.

McChouffe

Citaat van: Tim C op 18 juni 2006 - 23:25:42
Tot voor die uitspraak over de flexi wings had ik Ferrari één en twee gezet, nu is het afwachten...

Ik meen mij te herinneren dat Geoff Willis er zeker van was dat Renault ook flexi-wings gebruikte.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 18 juni 2006 - 12:39:22
RTBF zendt de race uit op La Une vanaf 18u35.
Over VRT vind ik niet direct iets, maar iets zegt me dat de race niet live uitgezonden zal worden.

Het is algemeen geweten dat Canvas hun programmatie niet wijzigt voor een avondrace, enkel voor tennis en wielrennen zou dit het geval zijn.

Voor de kijkers via de kabel wordt het dus La Une en wie de race nog een keer wil zien kan dit op jawel... Canvas om 23.45u

Deadman

Mijn top 3 voor de GP van Canda is:

1. Michael Schumacher
2. Fernando Alonso
PIL

Deadman

en 3 is Felippe Massa
PIL

Tim C

Citaat van: McChouffe op 19 juni 2006 - 08:25:43
Ik meen mij te herinneren dat Geoff Willis er zeker van was dat Renault ook flexi-wings gebruikte.
De man zal nu wel zeker zijn van een één twee  ;D

dj Peter

#10
Voor hen die enkel kabel kijken en het nog niet wisten:  La Une zend de race uit van 18.35u tot 19.20u en het vervolg wordt uitgezonden door La Deux tot 20.45u.

Canvas zendt uit vanaf  23.45u  in uitgesteld relais... leuk voor de werkmens die om 5.30u moet opstaan.  :P

Ferrari 2010

Kijk dan RTBF hé ;)
Dat het wordt verplaatst is wel een beetje dom van RTBF, maar is waarschijnlijk om het programma wat normaal te kunnen houden. is iig beter dan bij de VRT!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

FA, MS, KR
De volgorde weet ik nog niet ;)

Jasper

Net als vorig jaar crasht Alonso volledig door zijn eigen fout in de muur waardoor hij moet opgeven. Op die manier wordt het MS op 1, KR op 2 en FM op 3.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 19 juni 2006 - 08:25:43
Citaat van: Tim C op 18 juni 2006 - 23:25:42
Tot voor die uitspraak over de flexi wings had ik Ferrari één en twee gezet, nu is het afwachten...

Ik meen mij te herinneren dat Geoff Willis er zeker van was dat Renault ook flexi-wings gebruikte.
Maar Renault blijkt snel, Ferrari darentegen liet vandaag niet veel zien :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.