GSM

Gestart door McChouffe, 13 juni 2006 - 21:44:27

« vorige - volgende »

McChouffe

Mijn GSM (Nokia) is aan vervanging toe. Ik zou wel terug een Nokia willen kopen, maar enkele modellen van Siemens, meer bepaald de wat oudere CV65 en de nieuwere C72 spreken mij wel aan.
Heeft iemand hier ervaring mee, met deze modellen of met Siemens in het algemeen?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Ik had een Siemens, voor ik mijn huidige SonyEricsson gekocht heb.

Mijn ervaring met Siemens (ik heb er 2 gehad) is dat het toetsenbord snel verslijt, en de batterij gaat niet lang mee, op het einde maximum 2 dagen, zonder veel te telefoneren.

Van mijn SonyEriccson ben ik wel heel tevreden, net als van Nokia geweest.

McChouffe

Citaat van: Ramses op 13 juni 2006 - 21:59:12
Ik had een Siemens, voor ik mijn huidige SonyEricsson gekocht heb.

Mijn ervaring met Siemens (ik heb er 2 gehad) is dat het toetsenbord snel verslijt, en de batterij gaat niet lang mee, op het einde maximum 2 dagen, zonder veel te telefoneren.

Van mijn SonyEriccson ben ik wel heel tevreden, net als van Nokia geweest.

Het probleem met mijn toetsenbord heb ik ook wel op mijn Nokia, plus dat het ding graag af en toe eens wil uitvallen.
De batterij gaat niet lang mee zeg je, wat is niet lang?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Ik heb de gewoonte om het batterijklepje open en dicht te schuiven als ik telefoneer, o wee probeer dat niet met een Siemens of hij valt uit ;-)

De batterij was nog een nimh en geen li-ion, dus het is een beetje appelen met peren vergelijken als ik zeg dat hij maar 2 dagen meegaat.

MS Fan

Na eerst een S45 gehad te hebben heb ik nu sinds ongeveer een jaar een CV65. De S45 had ik het probleem dat sommige toesten na verloop van tijd bijna niet meer werkten. Met mijn huidige toestel heb ik hetzeflde probleem (de 9 toets gaat héél stroef). Verder is de batterij duur van de CV65 niet echt om over naar huis te schrijven. Een dag of 3 (met zelden bellen of een sms sturen) terwijl dat volgens de specificaties toch een stuk langer zou moeten zijn. Ik ken mensen die met een Noika bijna 2 weken halen.

Als ik op voorhand wist wat ik nu weet zou ik die CV65 nooit gekocht hebben. Mijne volgende GSM zal zeker ook geen Siemens meer zijn. Wat dan wel? Dat zie ik tegen dan wel weer :) Eerst moet deze echt volledig uit elkaar vallen (of jij moet een goed bod doen :) )
A sick mind is a true delight ...

McChouffe

Dat wordt dus duidelijk geen Siemens. Nokia of Sony Ericsson dan.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan

Nooooit een Siemens nemen, ik heb er zoveel redes voor (teveel om allemaal te noemen), maar de belangrijkste reden was dat mijn beeldscherm na 2 dagen kapot was.

De Nokia N70 is een goede, als ik jou was zou ik die nemen :)

Ferrari 2010

Ik heb mijn nokia 3310 nog steeds van een 3-tal jaar geleden. Voor mij nog steeds de perfecte gsm. Stevig, handig, kan bellen en sms'en, meer moet dat ding toch niet doen? Bovendien weegt ie nog wat, dus je moet niet voelen of je hem wel bij hebt en hij zal ook niet zomaar uit je zak vliegen. De toets 4 begint na al die jaren wel af en toe lastig te doen, maar het is en blijft een geweldige gsm :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:32:21
Ik heb mijn nokia 3310 nog steeds van een 3-tal jaar geleden. Voor mij nog steeds de perfecte gsm. Stevig, handig, kan bellen en sms'en, meer moet dat ding toch niet doen? Bovendien weegt ie nog wat, dus je moet niet voelen of je hem wel bij hebt en hij zal ook niet zomaar uit je zak vliegen. De toets 4 begint na al die jaren wel af en toe lastig te doen, maar het is en blijft een geweldige gsm :P

Ik heb ook nog een 3310. Meer moet ik niet hebben. Zoals je zegt, je kan bellen en sms'en en dat is meer dan genoeg. Ik heb al van die foto's gezien die genomen zijn met zo'n dure gsm en de kwaliteit is toch niks.

Het enige probleem dat ik heb is dat de batterij nogal snel leeg is... Maar ik ben ook een ongeneselijke sms'er...  :-[

schumi4ever

Ik heb ook al 2 jaar een 3310 en heb er geen miserie mee en ik bel en sms heel de dag door. Van mijn batterij heb ik ook geen klagen, ik laad hem maar om de vier dagen of zo...

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 14 juni 2006 - 15:32:21
Ik heb mijn nokia 3310 nog steeds van een 3-tal jaar geleden. Voor mij nog steeds de perfecte gsm. Stevig, handig, kan bellen en sms'en, meer moet dat ding toch niet doen? Bovendien weegt ie nog wat, dus je moet niet voelen of je hem wel bij hebt en hij zal ook niet zomaar uit je zak vliegen. De toets 4 begint na al die jaren wel af en toe lastig te doen, maar het is en blijft een geweldige gsm :P

Ik heb toch liever een lichtere gsm, wap en een goeie kalender zijn voor mij ook nodig. Al de rest is overbodig.
Mijn pa heeft net een 3120 gekocht en dat ziet er wel iets deftig uit, de SonyEricsson J230i is anders ook niet mis.

De mijne moet nu om de 3 dagen opgeladen worden, zonder dat ik veel bel, terwijl dat vroeger eens om de 14 dagen was.


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Ik heb een Sony Ericsson W810 i.
Ik zou hem voor geen geld willen missen, de beste gsm volgens mij.

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 14 juni 2006 - 16:49:12
Ik heb een Sony Ericsson W810 i.
Ik zou hem voor geen geld willen missen, de beste gsm volgens mij.

Knap ding, maar ligt heel ver boven mij budget  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Ah srr, ik wist niet tot welk een bedrag je ging voor een gsm. Het is idd een knap ding, zeer tevreden mee.
Maar er zijn ook nog veel mooie gsm's voor een kleiner bedrag idd. Maar als ik van jou was zou ik voor een sony ericsson gaan, die hebben nu toch wel nokia voorbij gestoken en zijn resoluut marktleider.

Ramses

Citaat van: Mikacouli op 14 juni 2006 - 17:10:18
Ah srr, ik wist niet tot welk een bedrag je ging voor een gsm. Het is idd een knap ding, zeer tevreden mee.
Maar er zijn ook nog veel mooie gsm's voor een kleiner bedrag idd. Maar als ik van jou was zou ik voor een sony ericsson gaan, die hebben nu toch wel nokia voorbij gestoken en zijn resoluut marktleider.

Hoe lang gaat de batterij van dat ding mee als je hem ook gebruikt als mp3-speler?