Voetbalcompetitie 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 13 juni 2006 - 10:42:03

« vorige - volgende »

Supermariobros

Proficiat aan Lierse, maar de weg is echter nog lang.

Jasper

Maar wel op 2 speeldagen tijd verkleind van 12 naar 7 punten.


Jasper

So? Dat ze het moeilijk hebben is juist goed voor Lierse.

Trouwens, winnen van de zesde in de stand, die twee speeldagen eerder nog van de competitieleider won met 4-1. Er zijn dingen die mij een slechter gevoel geven dan dit. :)

janke

Citaat van: Jasper op 22 januari 2007 - 17:00:42
So? Dat ze het moeilijk hebben is juist goed voor Lierse.

Trouwens, winnen van de zesde in de stand, die twee speeldagen eerder nog van de competitieleider won met 4-1. Er zijn dingen die mij een slechter gevoel geven dan dit. :)

Wie gaat er nu dan kampioen worden in Belgie en mag die club dan Champion League spelen of eerst een voorronde ?
Vind ik trouwens ook gel . l ,je bent kampioen en speel eerst voorrondes, Maar dat heeft weer met poen te maken.
Ik ben voor het oude systeem ,gewoon 2 wedstrijden en de beste gaat door.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ik denk dat de kampioen van België rechtstreeks naar de Champions League gaat (of dit Anderlecht of Genk gaat worden is nog lang niet beslist...) en dat de tweede 1 voorronde moet spelen.

janke

Citaat van: Jasper op 22 januari 2007 - 17:50:24
Ik denk dat de kampioen van België rechtstreeks naar de Champions League gaat (of dit Anderlecht of Genk gaat worden is nog lang niet beslist...) en dat de tweede 1 voorronde moet spelen.

Zou grappig zijn Anderlecht of Genk tegen PSV de match der lage landen. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 22 januari 2007 - 17:50:24
Ik denk dat de kampioen van België rechtstreeks naar de Champions League gaat (of dit Anderlecht of Genk gaat worden is nog lang niet beslist...) en dat de tweede 1 voorronde moet spelen.

Nee, dat voorrecht zijn we kwijtgeraakt. Schotland en en nog ander land hebben meer punten. Is niet raar hé, de Belgische ploegen met hun 'fameuze' resultaten altijd. Zulte-Waregem was dit jaar de uitzondering, maar dit volstond niet. De kampioen speelt volgend jaar één voorronde, de tweede in de stand twee voorrondes.

Tim C

Nu even eerlijk, dat Zulte Waregem Europees overwinterde was meer een "ongelukje" dan dat het iets zegt over de club...

janke

Citaat van: Supermariobros op 22 januari 2007 - 19:20:03
Citaat van: Jasper op 22 januari 2007 - 17:50:24
Ik denk dat de kampioen van België rechtstreeks naar de Champions League gaat (of dit Anderlecht of Genk gaat worden is nog lang niet beslist...) en dat de tweede 1 voorronde moet spelen.

Nee, dat voorrecht zijn we kwijtgeraakt. Schotland en en nog ander land hebben meer punten. Is niet raar hé, de Belgische ploegen met hun 'fameuze' resultaten altijd. Zulte-Waregem was dit jaar de uitzondering, maar dit volstond niet. De kampioen speelt volgend jaar één voorronde, de tweede in de stand twee voorrondes.

Daarom ben ik voor het oude systeem Dit is te gek voor woorden eerst voorronde en als je verliest wegwezen .En laten we wel wezen Anderlecht is toch een traditie ploeg uit Europa(Onze malloot Jan Mulder heeft er nog gespeeld) Wanneer hebben die voor het laatst europa cup gespeeld.?
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 22 januari 2007 - 19:51:49
Nu even eerlijk, dat Zulte Waregem Europees overwinterde was meer een "ongelukje" dan dat het iets zegt over de club...

Dat het geen topclub is weet ik ook, en ja we hebben wat geluk gehad. De zege op Wenen was verdiend en thuis tegen Praag kenden we inderdaad het nodige geluk, Espanyol en Ajax waren meer dan één maatje te groot voor ons.

In de eerste ronde kenden we het nodige geluk in Moskou, we bestonden niet en scoren uit één kans in de slotminuut. Thuis was er op onze zege niks aan te merken, die was oververdiend.

Conclusie: Met ons enthousiasme, mentaliteit, ploegspel en de nodigde dosis geluk hebben we prachtige resultaten neergezet. Onze Europese campagne die meer dan geslaagd is, is verdiend want geluk hoort nu éénmaal bij het spel.

razzle_dazzle

Welke supporter van een Belgische ploeg maalt er nu nog om Europa? Voor je't weet behoor je tot de categorie Malta, Luxemburg, Cyprus. Ik ben blij dat Anderlecht bv. 11 miljoen euro kan investeren zonder daar dan ook maar iets mee. te doen. De competitie is al decennia lang niet meer zo spannend geweest als de laatste 2 jaren.

Leve de nivellering!

Hamilton MASTER

Europa kan met het aanstellen van Platini terug tot de mogelijkheden behoren.

Hij wil namelijk van Spanje, Engeland, Duitsland en Italië maximum 3 deelnemers in plaats van 4 voor de Champions League.
Dat wil zeggen dat België binnenkort (als zijn voorstel er door komt) weer rechtstreeks geplaatst zal zijn.

Afwachten dus of meneer Platini zijn plannen ook écht kan uitvoeren. Ik juich het alleen maar toe. Nivellering op Europees vlak is een must!



Hamilton MASTER

Ik ga opmerkelijke transfer aankondigen (die NIET officieel is)

Leiva naar Standard, Geeraerts naar Anderlecht...



Supermariobros

Bij Club is het crisis na de thuisnederlaag tegen Roeselare gisteren.

Sportleider Marc Degryse stapte zelf op, en vanmiddag heeft het bestuur trainer Emilio Ferreira en hulptrainer Franky Van Der Elst ontslagen. In Brugge hebben ze al meteen een nieuwe trainer aangesteld: Cedomir Janevski. De Macedoniër was eerder al beloftentrainer bij Club en tekende tot eind dit seizoen.