Voetbalcompetitie 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 13 juni 2006 - 10:42:03

« vorige - volgende »

Supermariobros

Op algeme aanvraag, en let op deze topic moet in leven gehouden tot 29 juli  en dan verder uiteraard tot mei  :P

Ga hier deze namiddag de kalender van Zult-Waregem eens bespreken.

@ Jasper, op de derde speeldag spelen we thuis tegen de Pallieters en wees maar zeker dat de eindstand dit keer niet 0-1 zal zijn.  :P

Jasper

0-2? 8)

Nee, voor zover we sterkhouders hadden gaan er nog veel vertrekken bij Lierse dit seizoen, maar voorin komt het wel in orde denk ik, nu is het weer het middenveld waar me misschien problemen gaan hebben...

The REAL BUTTON Freak

Ik verwacht een sterk Germinal Beerschot Antwerpen, nu dat Antheunis daar met de scepter zwaait en Brijs terug is zie ik ze hoog in de eerste kolom eindigen

Jasper

Brys terug bij GBA? :-\ :o

Lierse gaat een moeilijk seizoen tegemoet. De aanval lijkt wel in orde te komen, maar het middenveld is nu weer om zeep. ::) Ik hoop dat Tohoua blijft, en Nnaji is ook wel iemand die we kunnen gebruiken in onze verdediging (een beer van een vent).

Het zou kunnen dat Deedhene naar Lierse komt en ook de zoon van Eddy Snelders (ik kan op zijn naam niet komen), een pocketspits, zou op het Lisp spelen volgend seizoen. Over Jan Moons waren ook geruchten maar ik denk niet dat die zullen uitkomen.

Hamilton MASTER

Ik zie Kristof Snelders niet als pocketspits.
Hij heeft veel kansen gekregen bij Brussels maar kwam in de verste verte niet aan het niveau dat De Camargo haalde. Zonder De Camargo scoorde ook Snelders bijna niet meer omdat hij geen acties kan maken en afronden.

Hij is een speler die goed is voor een lage 1ste klasser, Lierse moet beter kunnen dan dat.


Ik verwacht weer heel veel van Anderlecht. Met de spelers die nu gehaald zijn is het bijna onmogelijk om niet kampioen te spelen. Standard verliest veel sterkhouders en ook Brugge heeft zich nog onvoldoende gewapend voor het volgende seizoen.
Genk verliest dan weer Daerden en Defour. Het wordt weer een eenzijdige competitie met Anderlecht als dé te kloppen ploeg.

Ik hoop enkel dat Anderlecht tijdens de Champions League eens haalbare tegenstanders loot. Vorige 2 jaar was het telkens 2 of 3 landskampioenen en ex-Championsleague winnaars. Hoop dit jaar op spektakel !



razzle_dazzle

De transferperiode is nog lang hoor...Brugge kwam vorig jaar ook zogezegd het sterkste uit de periode. Veel heb ik daar uiteindelijk niet van gezien.

Anderlecht heeft wel veel nieuwe namen, maar wie weet er uiteindelijk iets over die Argentijnen? Gaat Frutos bevestigen?


Hamilton MASTER

Het feit dat voor elk van die Argentijnen, ook interesse was van clubs als Betis, Lyon, Valencia en Tottenham, wil zeggen dat ze talent hebben.

Hun echte waarde moet nog blijken maar een speler als Bousouffa is sowieso een grote aanwinst.

Wat veel zal beslissen is de soap rond Karel Geraerts. Hij wil duidelijkheid van Standard maar wil in de huidige omstandigheden niet bijtekenen. Dus Standard moet ofwel een duurder contract aanbieden, ofwel hem nu verkopen of hij is volgend jaar juni gratis weg.
Dat geeft Geraerts zelf aan. Bruggse interesse flatteert hem wel. Afwachten dus !



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 juni 2006 - 23:42:32
Het feit dat voor elk van die Argentijnen, ook interesse was van clubs als Betis, Lyon, Valencia en Tottenham, wil zeggen dat ze talent hebben.

Hun echte waarde moet nog blijken maar een speler als Bousouffa is sowieso een grote aanwinst.

Wat veel zal beslissen is de soap rond Karel Geraerts. Hij wil duidelijkheid van Standard maar wil in de huidige omstandigheden niet bijtekenen. Dus Standard moet ofwel een duurder contract aanbieden, ofwel hem nu verkopen of hij is volgend jaar juni gratis weg.
Dat geeft Geraerts zelf aan. Bruggse interesse flatteert hem wel. Afwachten dus !

Ik begrijp het geval Geraerts niet, Preud'homme zegt op dit moment zelf: "er zijn momenteel andere prioriteiten dan Karel Geraerts"...hoe is het toch mogelijk?? Dan maak je voor het eerst in zoveel jaar kans om eens aan de grootste voetbalcompetitie deel te nemen en dan laat je gewoon heel de verdediging gaan. Ook enkele actiemakers als Moreira en Wamberto zullen vervangen moeten worden...Nu ja preud'homme heeft mss een dikke (Portugese  ::)?) vis achter de hand? Rui Costa?

Hamilton MASTER

Ging Rui Costa niet terug naar Fiorentina ?

Het was dat of stoppen dacht ik.

En ik snap Preud'homme ook niet. Slechtste wat Standard is overkomen de laatste 2 jaar.
Slechte transfers, spelers laten vertrekken zonder nieuwe aan te trekken.
Rare kerel ;)



razzle_dazzle

Bwau alle respect voor Geraerts hoor... het is een speler die je past mist, als je hem niet meer hebt, maar zo lopen er veel rond. Wat Standard echt nodig heeft is een soort nummer tien, zoals een Leko of een Zetterberg! Na Frans van Rooy heeft er nooit nog zo een type bij Standard gespeeld. Geraerts is een belangrijke speler, maar hij rendeert he beste op een driemansmiddenveld met de punt naar achter...zoals Brugge dus  ;).

Hamilton MASTER

Na Costa en Onyewu nu ook Léonard weg bij Standard?

Hij zou denken te stoppen, hij voelt zich niet gewenst bij Standard. Zeker nadat zijn nummer 14 is gegeven aan een nieuwe ploegmaat.

Nog veel werk voor Standard dus. Ze hebben wel Dupré al aangetrokken van Zulte.



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 25 juni 2006 - 11:12:00
Na Costa en Onyewu nu ook Léonard weg bij Standard?

Hij zou denken te stoppen, hij voelt zich niet gewenst bij Standard. Zeker nadat zijn nummer 14 is gegeven aan een nieuwe ploegmaat.

Nog veel werk voor Standard dus. Ze hebben wel Dupré al aangetrokken van Zulte.

Leonard kreeg een nieuw voorstel, maar bleef maar weigeren omdat hij zogezegd naar een Italiaanse eersteklasser kon...eigen fout dus. Standard heeft wel al 2 of 3 Portugese verdedigers aangetrokken, waarvan eentje bij de -21 jarigen van de nationale ploeg speelt  :).

Volgens mij zijn ze met een dikke vis bezig, kan bijna niet anders.

Hamilton MASTER

Standard gaat een miskoop doen. Ze willen Stoica kopen...  ::)



Jasper

Haha, Stoica werd in de geruchten zelfs bij Lierse genoemd. ;D

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 juni 2006 - 14:00:01
Ik zie Kristof Snelders niet als pocketspits.
Hij heeft veel kansen gekregen bij Brussels maar kwam in de verste verte niet aan het niveau dat De Camargo haalde. Zonder De Camargo scoorde ook Snelders bijna niet meer omdat hij geen acties kan maken en afronden.

Hij is een speler die goed is voor een lage 1ste klasser, Lierse moet beter kunnen dan dat.

Let's face it, Lierse is een lage eersteklasser (voorlaatste plaats is niet laag genoeg?) die bovendien geen geld heeft. ::)

razzle_dazzle

Stoica is niet meer dan een gerucht, het laatste half jaar is die jongen aan zowat iedere Belgische eersteklasser gelinkt.

Uit goede bron heb ik vernomen dat Standard intussen met het grotere werk bezig is. Er zouden nog 4 kwalitatief sterke spelers bijkomen en een eerste daarvan zou mogelijk Selim Benachour zijn.

http://66.249.93.104/search?q=cache:mU0DP8yWTo8J:foot.fluctuat.net/selim-benachour.html+Selim+Benachour&hl=fr&gl=be&ct=clnk&cd=7

Tweede keeper zou mogelijk Ricardo Janota van benfica worden. Momenteel keeper van de -19 jarigen van Portugal, maar bij Benfica gebarreerd door drie ervaren doelmannen.

Ook met Sonck werd onderhandeld, maar die verkoos in Duitsland te blijven. Vandaar dat Renquin nu Hakan Yakin aan het overtuigen is, deze Zwitser zit trouwens in de Zwitserse selectie van dit WK.

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/player/178791_YAKIN_Hakan.html

En dan is er nog een naam die mijn bron niet wou prijsgeven...het zou gaan over een speler uit Juventus, maar er zou enkel een kans zijn om hem binnen te halen als Juventus ook daadwerkelijk naar tweede wordt verwezen. En nee het gaat niet over Igor Tudor... :)