Witte Mars voor Joe

Gestart door Doefie, 20 april 2006 - 16:36:45

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 22 april 2006 - 13:08:26
Maar waarom moet er eerst zoeits gebeuren voor men een mars organiseert?
Omdat het op je op dat moment in het gezicht vliegt en mensen nu éénmaal emotionele wezens zijn.

KVDracer

Ik vind die mars op zich geen slecht idee. Maar ik denk toch ook niet dat het veel zal uithalen. Wat niet wegneemt dat ik het niet erg vind wat er gebeurd is en wanneer ze de daders hebben ze levend gevild mogen worden. Maar deze mars is gewoon een mooie herdenking voor de ouders aan Joe.
Toen Amerika Irak is binnengevallen zijn er in alle landen protestacties geweest voor het zinloos geweld hiervan, maar ik heb toch niet veel zien veranderen. Er zal altijd geweld zijn, door mensen die zich niet aanvaard voelen door de maatschappij, hoewel ze zelf niet aanvaard willen worden.

FerrariMan

Citaat van: KVDracer op 22 april 2006 - 17:39:03
Ik vind die mars op zich geen slecht idee. Maar ik denk toch ook niet dat het veel zal uithalen. Wat niet wegneemt dat ik het niet erg vind wat er gebeurd is en wanneer ze de daders hebben ze levend gevild mogen worden. Maar deze mars is gewoon een mooie herdenking voor de ouders aan Joe.
Toen Amerika Irak is binnengevallen zijn er in alle landen protestacties geweest voor het zinloos geweld hiervan, maar ik heb toch niet veel zien veranderen. Er zal altijd geweld zijn, door mensen die zich niet aanvaard voelen door de maatschappij, hoewel ze zelf niet aanvaard willen worden.
Het is ook niet dat de mensen die eraan meedoen denken dat er iets zal veranderen hé. Dit is gewoon een statement van de bevolking, dat ze dit niet pikken en erop reageren. Voor de ouders zal dit ook veel betekenen.

Ramses

In de stad Chemnitz in het oosten van Duitsland is een meisje van dertien vermoord om een mp3-speler. De dader is een jongen van veertien.

De tiener is vanavond opgepakt door de politie. Het gaat om een bekende van het slachtoffer. De jongen heeft al gedeeltelijke bekentenissen afgelegd.

Het meisje was sinds zaterdag vermist. Ze logeerde bij haar grootouders. Gisteren is haar lichaam teruggevonden op een bouwwerf.

De twee jongeren zouden ruzie hebben gemaakt om haar mp3-speler. De jongen heeft het meisje doodgeslagen.

(vrtnieuws.net)

Supermariobros