Super Silly Season Fun Game

Gestart door Tim C, 22 mei 2006 - 19:08:44

« vorige - volgende »

Kirabi

Citaat van: bogief1 op 07 augustus 2006 - 12:48:55
Villeneuve en BMW Sauber hebben hun samenwerking stop gezet. Teven heeft Red Bull bevestigd dat Robert Doorbos geen zitje zal krijgen als race coureur.

www.formule1.nl
aaaah dat is echt zonde voor Doornbos, die gast kan me verdomd goed rijden, waarom wilt niemand hem dan :/


Raikkie

Webber naast DC bij Red Bull... Jammer voor Klien  :(

Ramses

Citaat van: Raikkie op 07 augustus 2006 - 17:26:03
Webber naast DC bij Red Bull... Jammer voor Klien  :(

Hmm, jammer vind ik dat niet echt. Hij rijdt al drie jaar F1 maar echt uitblinken deed hij niet.

Wat denk je, zou het iets veranderd hebben moest hij in Monaco niet uitgevallen zijn en dus een podium gescoord hebben?

KVDracer

RedBull wil Renault motoren (is algemeen bekend), maar om deze Renault motoren te kunnen gebruiken, worden ze verplicht door Briatore om Mark Webber in hun team op te nemen of Kovalainen, zodat hij kan leren. Exit Doornbos. In F1 gaat het al lang niet meer om talent, maar om de connecties. En Webber zijn connecties zullen tot nu toe verder gaan dan die van Doornbos. Ik hoop voor Doornbos dat hij in de F1 blijft, maar ik heb schrik dat hij niet voldoende connecties zal hebben.

Juan Pablo

Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:41:53
RedBull wil Renault motoren (is algemeen bekend), maar om deze Renault motoren te kunnen gebruiken, worden ze verplicht door Briatore om Mark Webber in hun team op te nemen of Kovalainen, zodat hij kan leren. Exit Doornbos. In F1 gaat het al lang niet meer om talent, maar om de connecties. En Webber zijn connecties zullen tot nu toe verder gaan dan die van Doornbos. Ik hoop voor Doornbos dat hij in de F1 blijft, maar ik heb schrik dat hij niet voldoende connecties zal hebben.

Doornbos is toch niet goed genoeg voor de F1, hij is nooit serieus.
Ik zal je niet missen!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Doornbos krijgt geen racezitje, maar misschien wel een testzitje...

KVDracer

Citaat van: Juan Pablo op 07 augustus 2006 - 17:56:45
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:41:53
RedBull wil Renault motoren (is algemeen bekend), maar om deze Renault motoren te kunnen gebruiken, worden ze verplicht door Briatore om Mark Webber in hun team op te nemen of Kovalainen, zodat hij kan leren. Exit Doornbos. In F1 gaat het al lang niet meer om talent, maar om de connecties. En Webber zijn connecties zullen tot nu toe verder gaan dan die van Doornbos. Ik hoop voor Doornbos dat hij in de F1 blijft, maar ik heb schrik dat hij niet voldoende connecties zal hebben.

Doornbos is toch niet goed genoeg voor de F1, hij is nooit serieus.
Ik zal je niet missen!

Wat bedoel je met niet serieus ?

Ramses

Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 18:09:00
Citaat van: Juan Pablo op 07 augustus 2006 - 17:56:45
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:41:53
RedBull wil Renault motoren (is algemeen bekend), maar om deze Renault motoren te kunnen gebruiken, worden ze verplicht door Briatore om Mark Webber in hun team op te nemen of Kovalainen, zodat hij kan leren. Exit Doornbos. In F1 gaat het al lang niet meer om talent, maar om de connecties. En Webber zijn connecties zullen tot nu toe verder gaan dan die van Doornbos. Ik hoop voor Doornbos dat hij in de F1 blijft, maar ik heb schrik dat hij niet voldoende connecties zal hebben.

Doornbos is toch niet goed genoeg voor de F1, hij is nooit serieus.
Ik zal je niet missen!

Wat bedoel je met niet serieus ?

Alles is altijd 'supergaaf', 'lekker', 'mega'

bogief1

Ik ben benieuwd naar de Red Bull volgend jaar, ze verwachten daar veel van Newey
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

Citaat van: Ramses op 07 augustus 2006 - 18:18:43
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 18:09:00
Citaat van: Juan Pablo op 07 augustus 2006 - 17:56:45
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:41:53
RedBull wil Renault motoren (is algemeen bekend), maar om deze Renault motoren te kunnen gebruiken, worden ze verplicht door Briatore om Mark Webber in hun team op te nemen of Kovalainen, zodat hij kan leren. Exit Doornbos. In F1 gaat het al lang niet meer om talent, maar om de connecties. En Webber zijn connecties zullen tot nu toe verder gaan dan die van Doornbos. Ik hoop voor Doornbos dat hij in de F1 blijft, maar ik heb schrik dat hij niet voldoende connecties zal hebben.

Doornbos is toch niet goed genoeg voor de F1, hij is nooit serieus.
Ik zal je niet missen!

Wat bedoel je met niet serieus ?

Alles is altijd 'supergaaf', 'lekker', 'mega'

Denk je niet eerder dat dat aan de Hollandse mentaliteit ligt (niets tegen Nederlanders hoor), maar zie naar Albers, Verstappen,

McChouffe

Citaat van: Ramses op 07 augustus 2006 - 13:12:18
...dat het zo'n koel, new-professionalism attitude heeft waar we van braken ;)

... en dat het een bende leugenaars zijn. Alsof Villeneuve niet zou kunnen rijden na die crash  ::)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: Tim C op 07 augustus 2006 - 17:58:00
Doornbos krijgt geen racezitje, maar misschien wel een testzitje...

Misschien, maar ik geloof dat je volgend seizoen niet meer op vrijdag mag testen met een derde rijder. Zou in dat geval jammer zijn voor Doornbos.

bogief1

Kwam er volgen seizoen geen "b-team" van Mercedes?
Anders kan de lay-out er nog héél anders uit zien.

Stel dat Kimi naar Ferrari gaat:
Mclaren: Alonso - de la Rosa
b-team: Hamilton - Paffet.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

Citaat van: bogief1 op 08 augustus 2006 - 14:44:32
Kwam er volgen seizoen geen "b-team" van Mercedes?
Anders kan de lay-out er nog héél anders uit zien.

Stel dat Kimi naar Ferrari gaat:
Mclaren: Alonso - de la Rosa
b-team: Hamilton - Paffet.

Jean Alesi zou inderdaad het B-team van McLaren leiden, maar nu Prodrive het overige plaatsje heeft gekregen, denk ik niet dat ze met hun plannen zullen doorgaan. Het zou wat dom zijn voor één jaartje mme te doen. Maar ik dacht dat Prodrive daar nu wat op aaste om het B-team van McLaren te worden. De La Rosa zal de overige races nog rijden, maar het zal volgend jaar toch Alonso-Hamilton worden. Ik zie Paffet ook niet direct doorstromen naar een vaste rijder.

McChouffe

McLaren zonder Fin? Dat overleeft Ron Dennis niet. Het wordt dus Alonso - Kovalainen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.