GP van Monaco

Gestart door Monaco lover, 20 mei 2006 - 12:47:16

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 31 mei 2006 - 15:43:10
Het is nog altijd Monaco he. Had 't op een ander circuit geweest hadden we wel degelijk inhaalacties gezien zoals ze toen reden. In Monaco is de baan even breed als een wagen, dus ja...

Net daarom dat ik de GP van Monaco de stomste van het hele seizoen vind...

Ricardo Patrese heeft die ooit eens gewonnen zonder dat hij zelf wist dat hij aan de leiding reed...

Het is meestal gewoon loterij... Afschaffen!!

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 31 mei 2006 - 17:14:50Het is meestal gewoon loterij... Afschaffen!!

En dan zo'n leuk topic van 30 pag weg? Nooit!  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Citaat van: McChouffe op 31 mei 2006 - 17:53:04
Citaat van: Alan Blues op 31 mei 2006 - 17:14:50Het is meestal gewoon loterij... Afschaffen!!

En dan zo'n leuk topic van 30 pag weg? Nooit!  :)

Die kwalificatie was SCHITTEREND zeg ik u  ;)!!

Ferrari 2010

Inderdaad, ze was prachtig. De race had ook prachtig geweest, als iedereen zoveel risico had durven nemen als Fisichella, maar de meeste in de treintjes ondernamen amper actie, in ieder geval niet genoeg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Xavier

Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 18:36:31
Inderdaad, ze was prachtig. De race had ook prachtig geweest, als iedereen zoveel risico had durven nemen als Fisichella, maar de meeste in de treintjes ondernamen amper actie, in ieder geval niet genoeg.

Daar zeg je het. De acties van Fisico waren echt subliem. Die vechtlust zag je gewoon van zn wagen spatten. Maar waarom komt hij toch altijd iets te kort? Hij doet soms sublieme dingen. Ik heb al meer schone acties gezien van hem dan van Alonso. Maar hij kan het gelijk nooit verzilveren. Is hij net zoals Trulli een eeuwige pechvogel of is het iets anders?
May the force be with Montoya!!!

razzle_dazzle

Citaat van: Xavier op 31 mei 2006 - 18:44:02
Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 18:36:31
Inderdaad, ze was prachtig. De race had ook prachtig geweest, als iedereen zoveel risico had durven nemen als Fisichella, maar de meeste in de treintjes ondernamen amper actie, in ieder geval niet genoeg.

Daar zeg je het. De acties van Fisico waren echt subliem. Die vechtlust zag je gewoon van zn wagen spatten. Maar waarom komt hij toch altijd iets te kort? Hij doet soms sublieme dingen. Ik heb al meer schone acties gezien van hem dan van Alonso. Maar hij kan het gelijk nooit verzilveren. Is hij net zoals Trulli een eeuwige pechvogel of is het iets anders?

Aangezien hij in een Renault rijdt is er natuurlijk geen sprake van teamorders... :).

Doefie

Het zijn altijd die kleinere verschillen in de wagen. Alonso is wereldkampioen, is de ster van het team en krijgt het beste materiaal... nu ja, niemand die dat nog zal geloven waarschijnlijk.

Scuderia 01

Citaat van: Mikacouli op 31 mei 2006 - 13:54:53
Citaat van: Tim C op 31 mei 2006 - 13:42:35
Citaat van: Jasper op 31 mei 2006 - 13:01:40
Blijft het feit dat de rijders geen enkele fout mogen maken en dus extra onder druk staan en sneller fouten gaan maken. :)
Beetje zielig dat we daar al spanning van maken he...
Ah, had een Ferrari helemaal vooraan gereden had je het plots wel spannend gevonden... ::)
Ja argument slaat nergens op volgens mij. Ik volg Doefie. Ik heb nog liever een treintje te zien dan helemaal niks te zien. Bovendien waren er een paar aanvallen van Kimi op Alonso en oefende hij een grote druk uit op Alonso dat kon leiden in een fout van hem. Nu wordt de klasse nog maar es getoond van de spanjaard, dat de druk gewoon blijkt te absorberen. Weinig die dat kunnen. Maar Alonso is de kampioen die niks kan natuurlijk.
alonso en druk is als water en vuur
hoeveel fouten heeft je dierbare alonso allemaal niet gemaakt op imola als hij 25 ronden schumacher moest volgen? HIj heeft bijna de grindbak mogen opzoeken het scheelde niet veel. Op Nurburgring vond die pipo het al genoeg na de 2de pit stops en trok zich wat terug. een kampioen ? haha doe mij niet lachen Hij zou beter een tentje in zijn renault meenemen. Kan ier er nog in overnachten ook zo slaapverwekkend rijden. De enige manier waarop hij iemand passeert - iemand BELANGRIJK passeert - is dankzij pit stops. Heeft iemand Alonso Schumacher / Raikonen / Montoya etc al zien passeren op de baan ? nooit ! Ja hij kan fisichella voor bij ja hoe toevallig...

Juan Pablo

Citaat van: Scuderia 01 op 31 mei 2006 - 22:08:48
Citaat van: Mikacouli op 31 mei 2006 - 13:54:53
Citaat van: Tim C op 31 mei 2006 - 13:42:35
Citaat van: Jasper op 31 mei 2006 - 13:01:40
Blijft het feit dat de rijders geen enkele fout mogen maken en dus extra onder druk staan en sneller fouten gaan maken. :)
Beetje zielig dat we daar al spanning van maken he...
Ah, had een Ferrari helemaal vooraan gereden had je het plots wel spannend gevonden... ::)
Ja argument slaat nergens op volgens mij. Ik volg Doefie. Ik heb nog liever een treintje te zien dan helemaal niks te zien. Bovendien waren er een paar aanvallen van Kimi op Alonso en oefende hij een grote druk uit op Alonso dat kon leiden in een fout van hem. Nu wordt de klasse nog maar es getoond van de spanjaard, dat de druk gewoon blijkt te absorberen. Weinig die dat kunnen. Maar Alonso is de kampioen die niks kan natuurlijk.
alonso en druk is als water en vuur
hoeveel fouten heeft je dierbare alonso allemaal niet gemaakt op imola als hij 25 ronden schumacher moest volgen? HIj heeft bijna de grindbak mogen opzoeken het scheelde niet veel. Op Nurburgring vond die pipo het al genoeg na de 2de pit stops en trok zich wat terug. een kampioen ? haha doe mij niet lachen Hij zou beter een tentje in zijn renault meenemen. Kan ier er nog in overnachten ook zo slaapverwekkend rijden. De enige manier waarop hij iemand passeert - iemand BELANGRIJK passeert - is dankzij pit stops. Heeft iemand Alonso Schumacher / Raikonen / Montoya etc al zien passeren op de baan ? nooit ! Ja hij kan fisichella voor bij ja hoe toevallig...

hier sluit ik me helemaal bij aan  :-*

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

#444
Citaat van: Scuderia 01 op 31 mei 2006 - 22:08:48

alonso en druk is als water en vuur
hoeveel fouten heeft je dierbare alonso allemaal niet gemaakt op imola als hij 25 ronden schumacher moest volgen? HIj heeft bijna de grindbak mogen opzoeken het scheelde niet veel. Op Nurburgring vond die pipo het al genoeg na de 2de pit stops en trok zich wat terug. een kampioen ? haha doe mij niet lachen Hij zou beter een tentje in zijn renault meenemen. Kan ier er nog in overnachten ook zo slaapverwekkend rijden. De enige manier waarop hij iemand passeert - iemand BELANGRIJK passeert - is dankzij pit stops. Heeft iemand Alonso Schumacher / Raikonen / Montoya etc al zien passeren op de baan ? nooit ! Ja hij kan fisichella voor bij ja hoe toevallig...

Och, dat werd ook jarenlang over Schumacher gezegd toen Ferrari te dominant was. Ik doet niet mee aan dit soort "vingerwijzen". Je kan Alonso verwijten dat hij niet de meest spectaculaire rijder is, hij doet me nog het meest aan Prost denken... de punten tellen, de manier waarop niet! De Renault is op dit moment de beste bolide en Alonso haalt daar dan ook het maximale uit en zo zal hij meer dan wss. zijn tweede WK ook wel pakken.

Trouwens, vorig jaar werd dit de Spanjaard ook vaak verweten, maar in die laatste races heb ik hem toch enkele mooie dingen zien doen, bv. het inhaalmanoeuvre op Schumacher in China en de laatste race waarin hij iedereen liet zien dat hij wel degelijk veel talent heeft.

En ook hier duiken weer de symptomen op van haat en nijd als iemand teveel successen haalt  :).



McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 mei 2006 - 22:35:09De Renault is op dit moment de beste bolide

Ik durf toch wel zeggen dat de Ferrari op dezelfde hoogte staat.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Citaat van: McChouffe op 31 mei 2006 - 22:42:14
Citaat van: Razzle_dazzle op 31 mei 2006 - 22:35:09De Renault is op dit moment de beste bolide

Ik durf toch wel zeggen dat de Ferrari op dezelfde hoogte staat.

Op dit moment waarschijnlijk wel...maar die eerste GP's zeker niet. De banden blijven doorslaggevend...of de kwalificatie natuurlijk  ;).

razzle_dazzle

Van waar zijn die laatste testtijden eigenlijk?

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 01 juni 2006 - 09:01:01
Van waar zijn die laatste testtijden eigenlijk?

Barcelona.

Mikacouli

Citaat van: Scuderia 01 op 31 mei 2006 - 22:08:48
Citaat van: Mikacouli op 31 mei 2006 - 13:54:53
Citaat van: Tim C op 31 mei 2006 - 13:42:35
Citaat van: Jasper op 31 mei 2006 - 13:01:40
Blijft het feit dat de rijders geen enkele fout mogen maken en dus extra onder druk staan en sneller fouten gaan maken. :)
Beetje zielig dat we daar al spanning van maken he...
Ah, had een Ferrari helemaal vooraan gereden had je het plots wel spannend gevonden... ::)
Ja argument slaat nergens op volgens mij. Ik volg Doefie. Ik heb nog liever een treintje te zien dan helemaal niks te zien. Bovendien waren er een paar aanvallen van Kimi op Alonso en oefende hij een grote druk uit op Alonso dat kon leiden in een fout van hem. Nu wordt de klasse nog maar es getoond van de spanjaard, dat de druk gewoon blijkt te absorberen. Weinig die dat kunnen. Maar Alonso is de kampioen die niks kan natuurlijk.
alonso en druk is als water en vuur
hoeveel fouten heeft je dierbare alonso allemaal niet gemaakt op imola als hij 25 ronden schumacher moest volgen? HIj heeft bijna de grindbak mogen opzoeken het scheelde niet veel. Op Nurburgring vond die pipo het al genoeg na de 2de pit stops en trok zich wat terug. een kampioen ? haha doe mij niet lachen Hij zou beter een tentje in zijn renault meenemen. Kan ier er nog in overnachten ook zo slaapverwekkend rijden. De enige manier waarop hij iemand passeert - iemand BELANGRIJK passeert - is dankzij pit stops. Heeft iemand Alonso Schumacher / Raikonen / Montoya etc al zien passeren op de baan ? nooit ! Ja hij kan fisichella voor bij ja hoe toevallig...
Ah Jongen, ik heb Schumacher ook niemand weten inhalen in 2002 en 2004. Kon ik toen net hetzelfde zeggen. En voor alle duidelijkheid, ik ben geen fan van Alonso. Ik heb gewoon waardering voor zijn talent, wss wel de slimste van het hele veld. Het is net zoals Razzle zegt, hij doet me ook veel denken aan Prost. Dat was ook een berekend iemand. Het heeft hem wel 4 wereldtitels opgeleverd. Alonso is ook goed op weg.
En wie beweert dat Alonso niet tegen druk kan, kent er niet veel van vrees ik. Hij mag dan ooit es een foutje gemaakt hebben zoals je daar opnoemt maar dan blijft het daarbij. Moet ik die van Schumacher opzoeken?
Eens hij kampioen zal zijn, alonso, zal hij weer fantastische inhaalacties maken zoals hij dat vorig jaar deed. Voor hem is de titel belangrijker dan één race. Ik versta hem daarin compleet. Zeker nu hij niet verliest op de winnaar als hij éde eindigd.