GP van Spanje

Gestart door Tim C, 07 mei 2006 - 17:32:58

« vorige - volgende »

Alan Blues

*Geeuw*

saaie race.

Maar wel net gehoord van een Spaanse vriendin dat het feest is in Barcelona...  8)

I wish I was there, maar niet voor dat feest.... ;)

dj Peter

#91
De saaiste race in jaren. Ik heb de laatste 20 ronden niet gezien ----> slaap!
Het  verwonderde mij wel dat er geen Safety-Car buitenkwam toen de baan-marshalls Montoya's wagen moesten wegtakelen.Levensgevaarlijk!  :o

Tim C

Toevallig dat het in Spanje gebeurt zou een mens beginnen denken...

Hamilton MASTER

Het was een 'toevallig' incident dat er puur toeval voor zorgde dat MS zijn snelste rondjes niet kon rijden waardoor Alonso de schade 'toevallig' kon beperken en waardoor de supporters toch nog konden juichen. ;)



Tim C

#94
Een mens zou niet willen dat MS met 10 seconden voorsprong de pits induikt, niet opgepikt wordt door de SC, en vlak achter Fernando (die wel wordt opgepikt) uit de pits komt waardoor we toch nog een race krijgen...

Liever het leven riskeren van drie marshals dan Alonso te zien "strijden"...

Remember the good old days toen de FIA nog voor Ferrari was :P ;)

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 14 mei 2006 - 23:10:47
Toevallig dat het in Spanje gebeurt zou een mens beginnen denken...
In Italië zijn ook al van die verdachte dingen voorgevallen, in voordeel van Ferrari.

Tim C

#96
Niet ten koste van twee baanmarshals...


Even verduidelijken: Niet dat dit hier waarschijnlijk gebeurt is, maar er zijn al voor mindere dingen een safety car buiten gestuurt dit seizoen. Je zou verwachten dat een wagen die vast zit in het midden van een chicane, op de rijlijn, de reden is waarom hij bestaat.

Doefie

Brengt de discussie van Brazilië 2003 weer naar boven, toen M.Schumacher spinde en de banden in vloog op het moment dat er een traktor de wagens van Pizzonia en Montoya aan het wegzetten was. Was hier ook een hele discussie dat "...als de Ferrari nu eens tegen de traktor was gevlogen...blablabla" ;). Zelfde hier. Traktor stond naast de wagen van Montoya, wat als er nu eentje spinde. Had die niet alleen twee marshalls mee, maar ook de wagen van Montoya én de traktor waar hij opknalde.

Jasper

Ik vond gewoon dat Montoya weer de baan op geduwd moest worden! Hij stond met 2 wielen op de baan en dat zou dus volledig volgens de regels geweest zijn. ???

KVDracer

Op de VRT hadden ze het dat ze dat deden in het voordeel van Ferrari. Maar als ze het echt in het voordeel van Ferrari wilden spelen, dan hadden ze de safety car buiten gestuurd, kon MS vlug komen pitten en mooi achter Alonso terug aansluiten. Maar ik vind ook dat ze hem hadden moeten verder duwen. In de champcar zie je het constant. Iemand spint, laat de motor afslaan, jeep komt afgereden, trekt hem terug in gang, laat de haak los en ze zijn terug weg. En dit meestal zonder safety car. En ze wisten dat er gele vlaggen waren, dus moesten ze voorzichtig zijn e.

Tim C

Citaat van: Kimi RaïkkönenThe title battle will be fought between Ferrari and Renault because they always get to the end of the races and they are always fighting for victory and podiums. Me? I'll look for winning some races. At least I'll try.
Daar gaat hij...

McChouffe

Citaat van: Tim C op 15 mei 2006 - 18:06:50
Citaat van: Kimi RaïkkönenThe title battle will be fought between Ferrari and Renault because they always get to the end of the races and they are always fighting for victory and podiums. Me? I'll look for winning some races. At least I'll try.
Daar gaat hij...
... en geef hem eens ongelijk.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Enkel en alleen al voor die tonnen aan verloren McLaren merchandising zou ik het willen ;D

Doefie

Citaat van: KVDracer op 15 mei 2006 - 17:12:22
... En ze wisten dat er gele vlaggen waren, dus moesten ze voorzichtig zijn e.

Weinig coureurs die echt bijna volledig van hun gas gaan als er een gele vlag wordt gezwaaid. En als een wagen door pakweg een olievlek begint te spinnen, hou die dan maar eens tegen ;)

Jasper

Citaat van: KVDracer op 15 mei 2006 - 17:12:22
Op de VRT hadden ze het dat ze dat deden in het voordeel van Ferrari. Maar als ze het echt in het voordeel van Ferrari wilden spelen, dan hadden ze de safety car buiten gestuurd, kon MS vlug komen pitten en mooi achter Alonso terug aansluiten. Maar ik vind ook dat ze hem hadden moeten verder duwen. In de champcar zie je het constant. Iemand spint, laat de motor afslaan, jeep komt afgereden, trekt hem terug in gang, laat de haak los en ze zijn terug weg. En dit meestal zonder safety car. En ze wisten dat er gele vlaggen waren, dus moesten ze voorzichtig zijn e.

Bas Leinders zei wel degelijk: "Als er nu een SC komt, dan zou dat in het voordeel van de Ferrari's zijn."