Man van de race: San marino

Gestart door Ferrari 2010, 23 april 2006 - 15:37:03

« vorige - volgende »

Wie is volgens jouw de man van de race in San Marino 2006?

M. Schumacher
31 (79.5%)
Alonso
1 (2.6%)
Montoya
3 (7.7%)
Massa
0 (0%)
Räikkönen
3 (7.7%)
Webber
0 (0%)
Button
0 (0%)
Fisichella
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 32

schumi4ever


KVDracer

Ik ga ook voor MS. Hij heeft echt goed gepresteerd en ik hoop deze gevechten, nog meer te zien dit jaar. Hoewel Alonso het ook goed gedaan heeft, maar toch wel enkele fouten gemaakt.

Jonas

Michael Schumacher

Een heel goed weekend van hem.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

DerMika

Shumacher was dit weekend zonder twijfel de beste. Niet noodzakelijk in de beste wagen maar hij heeft er het maximum uitgehaald zonder fouten!
The Dude abides

daan

Michael Schumacher, overduidelijk.

Mikacouli

Schumacher heeft fantastisch gereden al heeft hij wel veel problemen gekend. Ook ietwat geluk dat ze bij Renault geprutst hebben qua taktiek maar de overwinning is daarom niet minder mooi.:)

McChouffe

Het is volgens mij lang geleden (of zelfs nog nooit gebeurd) dat er zo'n eensgezindheid is  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 24 april 2006 - 18:22:49
Het is volgens mij lang geleden (of zelfs nog nooit gebeurd) dat er zo'n eensgezindheid is  :)

Yep, bij mijn weten nog niet gebeurd. Op één na unaniem voor Schumacher gestemd.

MAAR: Wie heeft voor Montoya gestemd? Jij, Juan-Pablo?   :D ;)

Tim C

De onzichtbare man (Montoya zelf dus)

Mikacouli

Mja, zo onverdiend zou die stem nu ook weer niet zijn. Hij heeft op zaterdag geen enkel rondje kunnen rijden alvorens aan de kwalie te beginnen. Dus met een minder goede setup toch nog 3de kunnen eindigen. Mooie race van hem.

Manuel

Schumacher verdiende deze overwinning gewoon.Hij was de beste van het hele weekend.

Mikacouli

Citaat van: Iceman1986 op 24 april 2006 - 19:11:30
Schumacher verdiende deze overwinning gewoon.Hij was de beste van het hele weekend.
yep, daarom dat ik ook op Schumacher gestemd heb ;)
maar hij toonde wel niet dezelfde snelheid als wat we gezien hadden tijdens de vrijdag en de zaterdag. Dus toch wel een beetje voor die snelle tijden gereden dan. Maar een mooie rae van hem, en bleef cool op het einde. Geen enkel foutje gemaakt.

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2006 - 19:15:17
yep, daarom dat ik ook op Schumacher gestemd heb ;)

Aan de Ferrari-fans: inkaderen en bijhouden. :D

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 24 april 2006 - 19:16:16
Citaat van: Mikacouli op 24 april 2006 - 19:15:17
yep, daarom dat ik ook op Schumacher gestemd heb ;)

Aan de Ferrari-fans: inkaderen en bijhouden. :D

Voila ;D ;D
Maar mijn mening is wat veranderd tov vroeger, dus die dingen zullen niet zeldzaam meer zijn.;) Maar dat zal van Schumacher afhangen natuurlijk  ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 24 april 2006 - 19:15:17
Citaat van: Iceman1986 op 24 april 2006 - 19:11:30
Schumacher verdiende deze overwinning gewoon.Hij was de beste van het hele weekend.
yep, daarom dat ik ook op Schumacher gestemd heb ;)
maar hij toonde wel niet dezelfde snelheid als wat we gezien hadden tijdens de vrijdag en de zaterdag. Dus toch wel een beetje voor die snelle tijden gereden dan. Maar een mooie rae van hem, en bleef cool op het einde. Geen enkel foutje gemaakt.
Een oude bok als MS die bijna unaniem 'man van de race' binnen sleept... :)