GP van San Marino

Gestart door KVDracer, 14 april 2006 - 15:25:41

« vorige - volgende »

dj Peter

Super Aguri: het team met TWEE kamikazepiloten.

Jasper

O ja, wat vonden jullie van de vernieuwde Variante Alfa? ;D

Sfefaan Lammens kan zo insfappen in de rubriek van de nuffige fips van Fhomas en Elizabefh Fimmermans in het Peulengaleis. ;D

dj Peter

 ;D Ik dàcht al dat ik zoiets hoorde, t'was dus toch zo  ;D

IVY440

Was het niet Marc Goossens die het zei? Ik vond het idd ook wel grappig.

Jasper, zet mijn naam ook maar op de lijst voor de mail naar VRT (zelfs op RTBF geen podium  ::))

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 23 april 2006 - 17:39:20
Citaat van: Jasper op 23 april 2006 - 16:47:22
Citaat van: IVY440 op 23 april 2006 - 15:57:16
Wacht maar. In Europa is het Sato zijn beurt ;)

Wat mij verbaasde, is dat Alonso net na zijn stop zo goed als even snel reed dan net voor zijn stop. 1.5-2 seconden sneller dan MS  :o
Alonso was niet versneld, Schumacher was vertraagd en er kwam inderdaad rook uit zijn remmen in sommige bochten.


Toch weer proficiat aan de VRT om 5 minuten aan het begin van een tennismatch belangrijker te vinden dan de podiumceremonie van nota bene de eerste overwinning van Schumacher in anderhalf jaar. Zometeen ga ik naar de VRT mailen, wie doet er mee?
Ik. Er is altijd wel iets aan de hand als er enkele sportevenementen op dezelfde dag moeten worden uitgezonden en het zijn ALTIJD de Formule 1 liefhebbers die benadeeld zijn. De regie was inderdaad verre van schitterend,maar daar kan de VRT weinig aan veranderen. De interviews met Coulthard,Rosberg en Albers voor de start waren dan wél weer positief.

De mijne is verstuurd, sturen we allemaal (= nog maar 2 personen ;D) dezelfde mail?

Ferrari 2010

Vooral Fisichella stelde mij teleur, als het aan de motor ligt en Alonso rijd volgende GP ook met die motor kunnen we beginnen hopen. :P  Ide stelde mij teleur, maar jah. En inderdaad, ook de commentaar. neem nu bijvoorbeeld toen ide in ronde 3 gedubbeld ging worden, het was al enkele ronden in beeld dat ide traag voor schumacher uitreed, dat ze hem inhaalden en dan na een halve minuut beginnen ze te doen alsof Button problemen had :-\

De regie was idd ook barslecht, buiten de kop hebben we niets speciaals gezien, maar ook gisteren tijdens de kwli was de regie niet op en top, de snelle ronden liet men niet zien, ze zaten meer midden het circuit met tijden dan dat ze aan de finish de tijden lieten zien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 april 2006 - 18:04:46
Citaat van: SaffierFM op 23 april 2006 - 17:39:20
Citaat van: Jasper op 23 april 2006 - 16:47:22
Citaat van: IVY440 op 23 april 2006 - 15:57:16
Wacht maar. In Europa is het Sato zijn beurt ;)

Wat mij verbaasde, is dat Alonso net na zijn stop zo goed als even snel reed dan net voor zijn stop. 1.5-2 seconden sneller dan MS  :o
Alonso was niet versneld, Schumacher was vertraagd en er kwam inderdaad rook uit zijn remmen in sommige bochten.


Toch weer proficiat aan de VRT om 5 minuten aan het begin van een tennismatch belangrijker te vinden dan de podiumceremonie van nota bene de eerste overwinning van Schumacher in anderhalf jaar. Zometeen ga ik naar de VRT mailen, wie doet er mee?
Ik. Er is altijd wel iets aan de hand als er enkele sportevenementen op dezelfde dag moeten worden uitgezonden en het zijn ALTIJD de Formule 1 liefhebbers die benadeeld zijn. De regie was inderdaad verre van schitterend,maar daar kan de VRT weinig aan veranderen. De interviews met Coulthard,Rosberg en Albers voor de start waren dan wél weer positief.

De mijne is verstuurd, sturen we allemaal (= nog maar 2 personen ;D) dezelfde mail?
Ik wil ook wel mailen, post de mail even of stuur hem via pb. Indien mogelijk ineens met mailadres erbij :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Als ge een mail naar de VRT stuurt, stuur dan ook een naar LaDeux he ... want ja, zij hebben ook de Formule 1 meteen afgesloten voor de mars in Brussel. (sercasrisch bedoeld deze keer he)

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 23 april 2006 - 18:08:39
Citaat van: Jasper op 23 april 2006 - 18:04:46
Citaat van: SaffierFM op 23 april 2006 - 17:39:20
Citaat van: Jasper op 23 april 2006 - 16:47:22
Citaat van: IVY440 op 23 april 2006 - 15:57:16
Wacht maar. In Europa is het Sato zijn beurt ;)

Wat mij verbaasde, is dat Alonso net na zijn stop zo goed als even snel reed dan net voor zijn stop. 1.5-2 seconden sneller dan MS  :o
Alonso was niet versneld, Schumacher was vertraagd en er kwam inderdaad rook uit zijn remmen in sommige bochten.


Toch weer proficiat aan de VRT om 5 minuten aan het begin van een tennismatch belangrijker te vinden dan de podiumceremonie van nota bene de eerste overwinning van Schumacher in anderhalf jaar. Zometeen ga ik naar de VRT mailen, wie doet er mee?
Ik. Er is altijd wel iets aan de hand als er enkele sportevenementen op dezelfde dag moeten worden uitgezonden en het zijn ALTIJD de Formule 1 liefhebbers die benadeeld zijn. De regie was inderdaad verre van schitterend,maar daar kan de VRT weinig aan veranderen. De interviews met Coulthard,Rosberg en Albers voor de start waren dan wél weer positief.

De mijne is verstuurd, sturen we allemaal (= nog maar 2 personen ;D) dezelfde mail?
Ik wil ook wel mailen, post de mail even of stuur hem via pb. Indien mogelijk ineens met mailadres erbij :P

Aan: info.tv@sporza.be
Onderwerp: [F1] Afbreken uitzending GP van San Marino

Beste Sporza-verantwoordelijke,

Het was weer wat, die Grote Prijs van San Marino. Niet zozeer de Grote Prijs zelf, maar wel uw uitzending ervan.

Na een goed begin met enkele interviews kwamen de foutjes van Stefaan Lammens toch weer opduiken - iets wat we hem al lang vergeven hebben, want zelfs de besten maken foutjes, niet waar?

Maar de anticlimax kwam er pas aan het einde van de race. Het begon al toen Stefaan Lammens zijn gebruikelijke afscheid (aankondiging van de volgende GP) inzette op twee ronden voor het einde van de race. Toen bleek dat zelfs de podiumceremonie niet meer kon worden uitgezonden.

Het was, zoals de heer Lammens zelf zei, de eerste "echte" overwinning van Michael Schumacher. Zulk een speciale gebeurtenis - ik kan mij wel inbeelden dat Schumi zeer blij was met zijn zege - wordt niet uitgezonden, en waarom? Omdat er een spanningloze tenniswedstrijd bezig was met Kim Clijsters tegen een tennisster waarvan weinigen de naam al ooit gehoord hebben.

Een podiumceremonie van vijf minuten kan er dus niet meer af, want een stukje van een wedstrijd die toch al gewonnen is, is belangrijker dan dat.

Wat mij betreft kan deze uitzending naast die van de Grote Prijs van Amerika in 2004 staan. U bent die misschien al lang vergeten. Maar wij F1-fans nog niet...

Hoogachtend,
Jasper Coosemans


En die "Jasper Coosemans" mag je vervangen door je eigen naam. :P

Supermariobros

Zo'n mail sturen kan uiteraard nooit kwaad, maar wat haalt het uit? De F1-liefhebbers zullen altijd in de kou blijven staan.  :'(

IVY440

Voila, ik heb hem ook verstuurd Jasper. Nu maar hopen dat het ooit betert. Als er slechts 2-3 mensen dit doen, haalt het idd niets uit, daarom moet elke F1 fan dit doen, zodat ze in Brussel eens gaan beseffen wat ze ons aandoen.

dj Peter

#86
Wat bezielde de lollipopman eigenlijk tijdens de tweede stop van Button?  :o
Ik denk dat er daar een paar veel geluk gehad hebben dat er geen brand ontstaan is.

Doefie

Ge doet meer kwaad dan goed met zo'n mail. We doen 't al hoe lang ? Een jaar of 4. Wat is er veranderd ?

Derbij, voor vandaag vind 'k het nutteloos want ook LaDeux heeft 't zo gedaan. Dus waarom zou ge dan op de VRT zitten janken als ze het voor die ene keer ook bij de Waalse collega's doen?

Schumi nr1

Ik heb de VRT al lang afgeschreven voor F1. ITV heeft heel wat meer te bieden rond een race, jammer genoeg kan niet iedereen deze zender ontvangen en komen er nogal veel reclameboodschappen tussen.

Sept

Ik kan best begrijpen dat het niet leuk is dat een race zo abrupt wordt afgerond om naar een ander sportevenement te gaan.. Maar de calimero (sorry voor de voetbalterm ;)) gaan uithangen en stellen dat de F1-liefhebber altijd de dupe is gaat me wat ver..
Misschien kunnen de tennisliefhebbers ook een mail sturen omdat ze bijna de volledige match van Clijsters gemist hebben?
Of de motorcrossliefhebbers die NIKS van de GP van Portugal gezien hebben?

Om maar te zeggen, zo kunnen we bezig blijven..
1991 - 2004 = 7