Woekerwinst

Gestart door Martin, 08 april 2006 - 17:27:14

« vorige - volgende »

Martin

De redactie heeft besloten dat zo'n bericht niet kan op het forum.
Ik zie dat kennelijk verkeerd. >:( >:( >:( >:( >:(

Ramses

#1
Martin,

Als er dan toch commentaar komt omdat we je berichten met persoonlijke aanvallen naar redactieleden, verwijderen, dan typ ik hier eens een publiek antwoord.

Kennelijk leef jij in onvrede met ons. Wij, van de redactie en ik denk ook de forumleden, hebben geen moeite met jou. Maar, telkens denk jij dat wij het allemaal, collectief, als één blok, op jouw gemunt hebben. Dat is niet zo, maar telkens wij iets doen, komt het grof geschut van Martin weer boven.

Hier moet niemand in een lijntje lopen, maar enige vorm van normaal gedrag is goed zeker? Of is een topic over de lelijkste bekende mensen...? Waarom is dat topic van de woekerwinsten gesloten? Wegens - alweer-   uitschelden. Maar ach, ik steek geen moeite meer in je elke keer proberen uit te leggen dat als je minder expliciet bent, je meer vrienden zal maken dan vijanden.

Als je daar niet mee kan leven, dan zoek je maar andere oorden op. Maar op dit forum gedraag je je zoals een normaal persoon. Jij bent blijkbaar de enige die zich verkeerd gedaan voelt, de andere honderd actieve leden hebben absoluut geen probleem.

Als je problemen hebt met mij, met Tim of met nog iemand anders, dan gebruik je de persoonlijke berichten of stuur je een e-mail. Maar niet op het forum.

Ramses

Martin

Als je hier aan een lijntje loopt mag je alles schrijven.
Loop je echter los dan ben je de klos.
Net als een vos in Nederland wordt je afgeschoten.
En dat is echt jammer.
Ik zal wel weer de bejaarde puber zijn maar ik hou mijn bek niet dicht.
Ik moet gaan, concert van de Golden Earring begint zo.
Bij mij om de hoek. 10 minuutjes lopen.

Martin

#3
Citaat van: Ramses op 08 april 2006 - 17:42:10
Martin,

Als er dan toch commentaar komt omdat we je berichten met persoonlijke aanvallen naar redactieleden, verwijderen, dan typ ik hier eens een publiek antwoord.

Kennelijk leef jij in onvrede met ons. Wij, van de redactie en ik denk ook de forumleden, hebben geen moeite met jou. Maar, telkens denk jij dat wij het allemaal, collectief, als één blok, op jouw gemunt hebben. Dat is niet zo, maar telkens wij iets doen, komt het grof geschut van Martin weer boven.

Hier moet niemand in een lijntje lopen, maar enige vorm van normaal gedrag is goed zeker? Of is een topic over de lelijkste bekende mensen...? Waarom is dat topic van de woekerwinsten gesloten? Wegens - alweer-   uitschelden. Maar ach, ik steek geen moeite meer in je elke keer proberen uit te leggen dat als je minder expliciet bent, je meer vrienden zal maken dan vijanden.

Als je daar niet mee kan leven, dan zoek je maar andere oorden op. Maar op dit forum gedraag je je zoals een normaal persoon. Jij bent blijkbaar de enige die zich verkeerd gedaan voelt, de andere honderd actieve leden hebben absoluut geen probleem.

Als je problemen hebt met mij, met Tim of met nog iemand anders, dan gebruik je de persoonlijke berichten of stuur je een e-mail. Maar niet op het forum.

Ramses

Vertel mij eens wat er verkeerd is aan een bericht dat ik een grote slag ga slaan met de verkoop van kaartjes.
Dat heb ik geplaats en het is gesloten. Waarom??
Hang mij maar in de kerstboom, ik snap het niet meer.
Graag een duidelijke uitleg die een 50 jarige ook kan begrijpen.

Martin

Nog even een aanvulling:

Martin,

Was dit al helemaal vergeten ;-)

Ter info:
Adres verandering:

***************
1800 vilvoorde

Bedankt voor al je moeite!!!!
Je doet een fantasiche job!!

Hehe
klein detail 

********************

BEDANKT!
en nogmaals bedankt voor het uitstekende werk dat je doet!

Ik zal toch wel iets goed doen hier.


Tim C

Wat ik graag wil weten is waarom je je altijd zo verongelijkt voelt.

De hele wereld is tegen je, iedereen moet je niet, enzovoort enzovoort.

Martin

Citaat van: Tim C op 09 april 2006 - 02:28:03
Wat ik graag wil weten is waarom je je altijd zo verongelijkt voelt.

De hele wereld is tegen je, iedereen moet je niet, enzovoort enzovoort.

Ik wacht op een uitleg.

Martin

Ik heb de kaarten reeds verkocht 6 x € 325.00.
Niet slecht voor een investering € 624.11.
Verdien jij ze ook zo snel?

McChouffe

Waarom "bekende lelijke mensen" gesloten is, snap ik maar al te goed. Bij "Woekerwinst" was het eigenlijk niet echt nodig.

Van mij mag de overheid die handel in kaartjes gerust aanpakken. Voor mij valt dit onder het opdrijven van de prijs door het kunstmatig creëren van schaarste.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Inderdaad, het kan wel leuk zijn voor Martin zelf dat hij er zo een winst meemaakt, maar zo geef je andere mensen geen kans aan kaartjes te komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 08:34:37
Citaat van: Tim C op 09 april 2006 - 02:28:03
Wat ik graag wil weten is waarom je je altijd zo verongelijkt voelt.

De hele wereld is tegen je, iedereen moet je niet, enzovoort enzovoort.

Ik wacht op een uitleg.
k kan je niet zeggen waarom je fantasie zo op hol slaagt, dat moet je zelf doen.

Doefie

Ik vind 't best grappig dat Martin altijd zo'n dinges zegt ...

Citaat van: Martin op 08 april 2006 - 18:45:33
Ik moet gaan, concert van de Golden Earring begint zo.
Bij mij om de hoek. 10 minuutjes lopen.

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 09:29:27
Ik heb de kaarten reeds verkocht 6 x € 325.00.
Niet slecht voor een investering € 624.11.
Verdien jij ze ook zo snel?

Martin, het interesseert niemand een ***** wat je doet... Is gewoon maar dat je 't weet.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 09 april 2006 - 11:28:47
Ik vind 't best grappig dat Martin altijd zo'n dinges zegt ...

Citaat van: Martin op 08 april 2006 - 18:45:33
Ik moet gaan, concert van de Golden Earring begint zo.
Bij mij om de hoek. 10 minuutjes lopen.

Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 09:29:27
Ik heb de kaarten reeds verkocht 6 x € 325.00.
Niet slecht voor een investering € 624.11.
Verdien jij ze ook zo snel?

Martin, het interesseert niemand een ***** wat je doet... Is gewoon maar dat je 't weet.

Toch boeiend dat je er dan toch moet op reageren.

Jasper

#13
Citaat van: Martin op 09 april 2006 - 01:30:36
Nog even een aanvulling:

Martin,

Was dit al helemaal vergeten ;-)

Ter info:
Adres verandering:

***************
1800 vilvoorde

Bedankt voor al je moeite!!!!
Je doet een fantasiche job!!

Hehe
klein detail 

********************

BEDANKT!
en nogmaals bedankt voor het uitstekende werk dat je doet!

Ik zal toch wel iets goed doen hier.

Look at me, look at me, I've done something good!

Weet je wat jouw probleem is? Je denkt altijd dat je je hier alles kan permitteren omdat je door elke goede daad die jij doet gaat denken dat je hier een god bent en dat wij niet zonder je kunnen.

Wel, ik heb een boodschap voor je: je bent God NIET!


Begrijp met niet verkeerd, ik heb wel degelijk respect voor wat je doet ivm prijzen voor de Kerstkwis, maar moet je daar nu altijd je glorie uit halen?

Martin

Ik ben natuurlijk geen god. Sodemieter op met dat soort uitspraken.
Maar een topic sluiten omdat ik van geld geld ga maken gaat mij te ver.
En dan reageer ik zo. Dat doe ik nu en dat doe ik in de toekomst precies hetzelfde als er een topic wordt gesloten omdat iemand mij niet mag.