World Series by Renault

Gestart door Doefie, 04 april 2006 - 21:02:48

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Inderdaad, hele mooie foto's. Maar is het nu maar een gedacht of zijn de pitsgebouwen vernieuwd?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Nee, die zijn er al ff (toch verleden jaar ook al).
Ben gisteren ook geweest en het was idd veel te koud (zeker omdat ik geen jas bijhad).

Mijn foto's (zijn er niet zoveel en niet zo goed als die van cookie) en enkele kleine impressiefilmpjes staan hier

McChouffe

Citaat van: cookie op 30 april 2006 - 00:43:13(werkt niet in firefox browser, probeer ik te fixen)

De <body> wordt afgesloten na de eerste <iframe>, de <html> na de tweede <iframe>. Daar wringt het schoentje  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

cookie

#33
Citaat van: McChouffe op 30 april 2006 - 12:57:41
Citaat van: cookie op 30 april 2006 - 00:43:13(werkt niet in firefox browser, probeer ik te fixen)

De <body> wordt afgesloten na de eerste <iframe>, de <html> na de tweede <iframe>. Daar wringt het schoentje  ;)

thx, zal dat eens checken ;) basis van de site is namelijk door iemand anders voor mij gemaakt.

en mooie filmpjes ivy440. Die start is indrukwekkend, die kon ik niet zien en op TV was het ook maar slecht gefilmd.

Doefie

Mijn foto's zullen binnenkort wel online verschijnen :)


Jasper

Citaat van: Tim C op 30 april 2006 - 23:55:48


Op één of andere manier wist ik dat deze bij je favorieten zou staan. ;D ;D

bogief1

Ik stond de zondag bij de gilles villeneve chicane. Tijdens de kwali van de rws hebben er daar 3 rode vlag situatie's ontstaan. De spectaculairste was, toen er 2 marshall's een gestrande wagen probeerden weg te duwen en er een andere wagen tegen hen aan vloog. Gelukkig zonder erg.
Wat de f1-demo betreft vond ik het verleden jaar toch beter, er was meer show dan.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Ik vond de demo wel leuk zo op twee meter afstand, maar een donut had wel leuk geweest ja.

Jasper

Citaat van: bogief1 op 01 mei 2006 - 12:02:41
Ik stond de zondag bij de gilles villeneve chicane. Tijdens de kwali van de rws hebben er daar 3 rode vlag situatie's ontstaan. De spectaculairste was, toen er 2 marshall's een gestrande wagen probeerden weg te duwen en er een andere wagen tegen hen aan vloog. Gelukkig zonder erg.
Wat de f1-demo betreft vond ik het verleden jaar toch beter, er was meer show dan.

Daar hebben wij (=ik, Doefie en enkele anderen) ook nog gestaan, tijdens de race van de Formule Renault 1600 geloof ik.

Schumi nr1

#40
Citaat van: Jasper op 01 mei 2006 - 12:39:30
Citaat van: bogief1 op 01 mei 2006 - 12:02:41
Ik stond de zondag bij de gilles villeneve chicane. Tijdens de kwali van de rws hebben er daar 3 rode vlag situatie's ontstaan. De spectaculairste was, toen er 2 marshall's een gestrande wagen probeerden weg te duwen en er een andere wagen tegen hen aan vloog. Gelukkig zonder erg.
Wat de f1-demo betreft vond ik het verleden jaar toch beter, er was meer show dan.

Daar hebben wij (=ik, Doefie en enkele anderen) ook nog gestaan, tijdens de race van de Formule Renault 1600 geloof ik.

Ik was daar samen met Bogie, we zullen elkaar wellicht tegen gekomen hebben zonder het zelf te beseffen :) Of net niet, wij stonden infeite op de Sacramentsheuvel met zicht op de Gilles Villeneuve. Allez, ik denk toch dat het de Sacramentsheuvel noemt, don't shoot me If I'm wrong ;).

MS Fan

Citaat van: Schumi nr1 op 01 mei 2006 - 12:44:25
Citaat van: Jasper op 01 mei 2006 - 12:39:30
Citaat van: bogief1 op 01 mei 2006 - 12:02:41
Ik stond de zondag bij de gilles villeneve chicane. Tijdens de kwali van de rws hebben er daar 3 rode vlag situatie's ontstaan. De spectaculairste was, toen er 2 marshall's een gestrande wagen probeerden weg te duwen en er een andere wagen tegen hen aan vloog. Gelukkig zonder erg.
Wat de f1-demo betreft vond ik het verleden jaar toch beter, er was meer show dan.

Daar hebben wij (=ik, Doefie en enkele anderen) ook nog gestaan, tijdens de race van de Formule Renault 1600 geloof ik.

Ik was daar samen met Bogie, we zullen elkaar wellicht tegen gekomen hebben zonder het zelf te beseffen :) Of net niet, wij stonden infeite op de Sacramentsheuvel met zicht op de Gilles Villeneuve. Allez, ik denk toch dat het de Sacramentsheuvel noemt, don't shoot me If I'm wrong ;).

We hebben allemaal dicht bij elkaar gestaan denk ik :) De Villeneuve was de place to be tijdens de quali's op zondag. Het leek wel of de bolides met magneten de grindbak werden ingezogen...

De F1 demo vond ik (en anderen met mij) inderdaad veel minder spectaculair als vorig jaar. Maar 't is natuurlijk nog altijd beter als geen F1 ;)
A sick mind is a true delight ...

kevin

Citaat van: kevin op 27 april 2006 - 20:43:01
Ik zal zaterdag en zondag van de partij zijn  ;)

Hopelijk maakt F1 eens wat snelle (getimede) rondjes.

Greetz
Kevin

Zowel op zaterdag als zondag ijzige wind. Als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat het winter is  :o

Zaterdag heeft Heiki toch een beetje potentieel van de wagen laten zien. Rondje van 1min10,3 met een topsnelheid op het (korte)rechte stuk van 290 km/h.

Die videowall echt handig.

Trouwens die crash zondag van Meganes na Jacky Ickx met rondhobbelend wiel
Die crash, toen marshalls andere wagen aan het weghalen waren, gelukkig zonder veel erg.

Iemand trouwens iets gehoord van de toeschouwersaantallen? Vond dat de wagens, die buiten de circuitparkings geparkeerd stond vrij ver geparkeerd stonden.
Waren er onder jullie die file hadden? Zo ja, lang moeten aanschuiven?

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

sledge

Citaat van: kevin op 01 mei 2006 - 20:17:04

Waren er onder jullie die file hadden? Zo ja, lang moeten aanschuiven?

Greetz
Kevin

's morgens rond 09u niks van file, even moeten aanschuiven bij de afrit (+-20m van de afrit), verder steeds vlot verkeer.
's avonds was een ramp, een uur en een half om van de parking af te raken, kon veel beter geregeld worden vond ik persoonlijk.
Verder werd er door sommigen gedaan alsof ze de koning waren. Mensen die veel minder lang in de file gestaan hebben dan jezelf, proberen dan voor je wringen. Maar bij den deze lukt dat niet, zelfs al begin je te claxoneren en obscene gebaren te maken.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Citaat van: MS Fan op 01 mei 2006 - 14:07:37
Citaat van: Schumi nr1 op 01 mei 2006 - 12:44:25
Citaat van: Jasper op 01 mei 2006 - 12:39:30
Citaat van: bogief1 op 01 mei 2006 - 12:02:41
Ik stond de zondag bij de gilles villeneve chicane. Tijdens de kwali van de rws hebben er daar 3 rode vlag situatie's ontstaan. De spectaculairste was, toen er 2 marshall's een gestrande wagen probeerden weg te duwen en er een andere wagen tegen hen aan vloog. Gelukkig zonder erg.
Wat de f1-demo betreft vond ik het verleden jaar toch beter, er was meer show dan.

Daar hebben wij (=ik, Doefie en enkele anderen) ook nog gestaan, tijdens de race van de Formule Renault 1600 geloof ik.

Ik was daar samen met Bogie, we zullen elkaar wellicht tegen gekomen hebben zonder het zelf te beseffen :) Of net niet, wij stonden infeite op de Sacramentsheuvel met zicht op de Gilles Villeneuve. Allez, ik denk toch dat het de Sacramentsheuvel noemt, don't shoot me If I'm wrong ;).

We hebben allemaal dicht bij elkaar gestaan denk ik :) De Villeneuve was de place to be tijdens de quali's op zondag. Het leek wel of de bolides met magneten de grindbak werden ingezogen...

De F1 demo vond ik (en anderen met mij) inderdaad veel minder spectaculair als vorig jaar. Maar 't is natuurlijk nog altijd beter als geen F1 ;)

Neenee, ik stond met Jasper (en twee vrienden en mijn vader) aan de Jacky Ickx chicane, aan de pitsingang. De Gilles Villeneuve-chicane zijn we niet geweest. Die ligt aan de andere kant van de Sacramentsheuvel ja :) Ik had wel verwacht dat 't bij de Villeneuve chicane bomvol zou zijn, is altijd zo.