World Series by Renault

Gestart door Doefie, 04 april 2006 - 21:02:48

« vorige - volgende »

Doefie

Wie gaat er naar de World Series in Zolder op 29 april ?

Michel

Ik ben normaalgezien op 28, 29 en 30 april in Zolder, niet als toeschouwer, wel als verslaggever voor Autosport.be . Mijn vakgebied: Formule Renault 3.5, 2.0 ... én 1.6 . Mégane Trophy is niet mijn ding, maar ik neem die er ook maar bij.

Nu zie ik dat Doefie ambities heeft om in de FR1.6 te gaan rijden. Ik zou zeggen: zoek een goede sponsor, of win de eerstvolgende RACB Renault Academy. Wil daar wel nog even bijzeggen dat een budget vinden het enige moeilijke is aan de zaak. Sarah Bovy (u allen bekend) is dochter van Quirin Bovy. Die is dan weer oprichter van de Formule X, die wagens die omgevormd kunnen worden tot eenzitter of prototype naar keuze. In ieder geval had Sarah haar budget voor 2005 niet helemaal rond en dus moest ze na een half seizoen stoppen. Ze koos dan voor de Legend Cars. Hopelijk is zij er in 2006 weer bij en zien we jou, Doefie, in 2007 ook op de grid :)

F1Club

Ik ga normaal gezien de zaterdag...

MS Fan

Beide dagen staan in't groot op de kalender :) 'k Kwam vorige zaterdag langs zolder en heb toen ook maar gelijk 4 kaarten (gratis!) opgehaald in de Hob-Unit die bij het oprijden van de hoofd parking (of wat het ook is) staat.
A sick mind is a true delight ...

Ramses


Doefie

Ik ben er ook op zondag ... Kunnen eventueel ergens afspreken he (bij voorkeur hoofdtribune :))

Jasper

Ik probeer er te geraken zondag.

Schumi nr1

Ik ga ook op zondag, samen met enkele maten :)

sledge

Citaat van: Schumi nr1 op 05 april 2006 - 18:10:27
Ik ga ook op zondag, samen met enkele maten :)

S, M, L, XL en XXL?

anywway, ik zal er ook zijn.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)


Doefie

Citaat van: sledge op 05 april 2006 - 18:55:34
Citaat van: Schumi nr1 op 05 april 2006 - 18:10:27
Ik ga ook op zondag, samen met enkele maten :)

S, M, L, XL en XXL?

anywway, ik zal er ook zijn.

XXXXXXXXXX M ;)

KVDracer


F1Club

Als F1 Pits zaterdag gaat kunnen ze misschien nog eens afspreken met F1-Club :)

Ramses

Citaat van: F1Club op 05 april 2006 - 22:52:17
Als F1 Pits zaterdag gaat kunnen ze misschien nog eens afspreken met F1-Club :)

Ik denk dat de meesten van ons zondag gaan: Tim, Doefie, Jasper, ik :)

Race

Ik kom ook misschien nog wel eens een keer kijken daar in België. Wat ik me vooral afvraag is of de paddock ook geopend is voor publiek... ::).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!