K3 stopt

Gestart door Martin, 31 maart 2006 - 18:54:27

« vorige - volgende »

Jasper

De nieuwe zwangerschap van Kristel levert K3 alvast geen problemen op. De volgende maanden zal zwangere Kristel aan de meer dan zestig optredens van de groep, in Vlaanderen en Nederland, deelnemen.

:(

FerrariMan

Citaat van: Martin op 05 april 2006 - 21:26:41
Wat lees ik vandaag in de krant:

Kristel Verbeke is weer zwanger van haar man Gunther Thomas  en wil een normale moeder worden.

Geloof me, dit nieuws staat pas sinds gisteren op de K3 site. Ik schrok me rot.
http://www.studio100.be/resources/index.jsp?character=K3
Bij mijn 1 april grap was hierover nog niets bekend. Ben ik een ziener? Een waarzegger?
Het nieuws dat ze opnieuw zwanger is is al langer (buiten de K3 site dan) uit dan gisteren.

Martin

Ik las het in de krant op die site. Verder wist ik er niets van.
Ik hou namelijk helemaal niet van K3. :P :P
Het is muziek om van te huilen. :'( :'( Zo slecht hoor je het zelden.

McChouffe

Citaat van: Martin op 06 april 2006 - 22:52:48
Ik hou namelijk helemaal niet van K3. :P :P
Het is muziek om van te huilen. :'( :'( Zo slecht hoor je het zelden.

Jij behoort dan ook niet tot de doelgroep. En als ik kijk naar de reacties van de doelgroep, dan is K3 een schot in de roos...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Ik heb hen weten ontstaan. De dag dat hun manager op m'n werk was om het contract te tekenen. Schot in de roos!!! Iedereen heeft er bij gewonnen. De manager heeft hen naar de top gebracht, de platenfirma ook. Ze hebben er allemaal goed mee verdiend. De meisjes van K3 hebben hun populariteit en verdienen sloten geld. De mensen die de teksten schrijven en de muziek componeren zijn ook goed aan het draaien (niet enkel met K3), en alle kindjes zijn blij.

Dit is de perfecte win/win. Iedereen blij. :)

Niet mijn muziek, maar dat hoeft ook niet.

En, euh... Kristel mag er wel wezen... :)

FerrariMan

Citaat van: Martin op 06 april 2006 - 22:52:48
Het is muziek om van te huilen. :'( :'( Zo slecht hoor je het zelden.
Dat zeg jij, maar jij bent 1 persoon.  :)

Ik hoor het ook niet graag maar ik geef wel toe dat het voor de doelgroep aanstekelijke muziek is.

schumi4ever

Ja hallo, dit is wel muziek voor de kindjes hé.
Mijn kinnekes springen en dansen vrolijk rond op die muziek en ik, ik doe zo af en toe ook wel mee met hen
en vind het nog leuk ook...