Weet je weetje

Gestart door Martin, 02 april 2006 - 20:07:25

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: SDG op 17 oktober 2013 - 12:18:54
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 14:15:13
Beetje zoals Riccardo Paletti ook overkwam. ALs iedereen aan 82 denkt, denk je aan Villeneuve. Maar velen vergeten dat ook Paletti om het leven kwam. Maar ja, als rijder (paydriver n.b.) stelde hij weinig voor met iets van 2 of 3 starts achter zijn naam.

Een griezelig toeval is dat zowel Paletti als Ratzenberger verongelukten met startnummer 32.
Zeker gezien het feit dat het startnummer relatief weinig voorkwam.

Maar ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt immers ongeluk. ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 17 oktober 2013 - 12:49:20
Maar ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt immers ongeluk. ;)
Geloof je dat echt? ;)

Maikel0230



Eens jullie kennis van de nieuwe reglementen testen. Wie kan me vertellen waarom de BR10 zoals hierboven gefotografeerd tijdens de test te Bahrein niet van start zou mogen gaan in Melbourne? Wat is er illegaal aan deze wagen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Uitlaten zitten op de verkeerde plek.

Maikel0230

Het situeert zich aan de voorkant van de auto, hier is een beter plaatje. Je gaat je tegen je kop slaan als je het weet denk ik.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Kweenie...maar die voorvleugel lijkt mij nogal breed...te breed.
Of het is die TV-cam bovenop de auto...daar had ik ook iets over gelezen...Dat zou niet meer mogen vanwege een mogelijk aerodynamisch voordeel? ???

Maikel0230

Franky heeft een spoor, een camera spoor wel te verstaan, zoals ik al zei, het situeert zich aan de voorkant.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Over camerareglementen weet ik niets, dus ook niet wat er veranderd kan zijn. ;D


Overigens zie ik op dat 2e plaatje dat de uitlaat gewoon op de goede plek zit. Op je 1e pic dacht ik echter uitlaatopeningen op de sidepots te zien, onder de spiegels, maar dat zijn blijkbaar iets van luchtin/uitlaten.  :-\

Maikel0230

*zucht*  ;D zal het maar verklappen zeker.

In 2014 moeten de camera's op dezelfde plaats blijven zitten zoals te zien op de Mercedes W05



situaties zoals deze hieronder mogen dus niet meer.



RB is het engiste team dat ze nog niet heeft en ze zullen moeten want het staat in de reglementen, bekijk onderstaand filmpje maar eens

http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1133.html

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Even weer een nieuwe, dit keer een boardradio-tekstje.

Wie schreeuwde: you have P1 mate, NOT BAD, NOT BAD!!!!

Dit was wel een bijzondere pole-position...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Was dat niet Andrew Shovlin tegen Rubens Barrichello in Braziliƫ 2009?
Volgens mij bleerde hij er ook nog iets achteraan als: In Brazil dude!

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 06 mei 2014 - 13:57:08
Was dat niet Andrew Shovlin tegen Rubens Barrichello in Braziliƫ 2009?
Volgens mij bleerde hij er ook nog iets achteraan als: In Brazil dude!

Nein, dat was hem niet ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

#387
Monza 2008, pole voor Vettel in de Toro Rosso?

Edit: en het antwoord op de vraag wie deze boodschap doorsprak, zou dan Berger kunnen zijn

0634


NielsD

Beetje laat, maar nog geen goed antwoord gezien. Berger heeft het niet gezegd..

Tippie: Spa!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna