Wie is volgens jou de man van de race?

Gestart door Supermariobros, 02 april 2006 - 08:42:06

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Alonso
11 (29.7%)
Raikkonen
5 (13.5%)
R. Schumacher
12 (32.4%)
Button
0 (0%)
Heidfeld
2 (5.4%)
Fisichella
0 (0%)
Villeneuve
3 (8.1%)
Iemand anders
4 (10.8%)

Totaal aantal stemmen: 30

Jonas

Heb voor Ralf gestemd. Als je kijkt vanwaar Toyota komt de eerste 2 races en nu op het podium.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

IVY440

Toch Alonso. Ging Button voorbij als betrof het iemand die nog nooit een herstart achter een SC meemaakte.
Verder perfecte race van Fernando.

Mikacouli

Ik kies voor Alonso. Perfece race. Geen enkel foutje.

Zeker geen Ralf, die kwam daar enkel door de vele opgaves, niet door de snelheid.

Ook nog. Kijk es naar de snelste ronden. Kimi en Alonso domineren de F1.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 11:52:47
Citaat van: Schumi 2006 op 02 april 2006 - 11:38:23
Ja, hoeveel die bedroeg op het einde van de lange rechte graag. Want dat is het totale verschil dat hij dan veroorzaakt heeft. Kimi had waarschijnlijk veel sneller over de rechte lijn kunnen gaan had hij niet achter Monteiro moeten blijven, want hij had waarschijnlijk sneller zijn bocht kunnen uitkomen wat resulteert in een hogere snelheid over het hele rechte stuk. Op een recht stuk van pakweg 1 km 10km/h trager gaan betekent toch wel een redelijk verlies denk ik.

Men telt de race op de finishlijn, niet op het einde van het rechte stuk ;)
Das waar, maar dan heb je het totale verlies nog niet gehad hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 02 april 2006 - 17:34:41
Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 11:52:47
Citaat van: Schumi 2006 op 02 april 2006 - 11:38:23
Ja, hoeveel die bedroeg op het einde van de lange rechte graag. Want dat is het totale verschil dat hij dan veroorzaakt heeft. Kimi had waarschijnlijk veel sneller over de rechte lijn kunnen gaan had hij niet achter Monteiro moeten blijven, want hij had waarschijnlijk sneller zijn bocht kunnen uitkomen wat resulteert in een hogere snelheid over het hele rechte stuk. Op een recht stuk van pakweg 1 km 10km/h trager gaan betekent toch wel een redelijk verlies denk ik.

Men telt de race op de finishlijn, niet op het einde van het rechte stuk ;)
Das waar, maar dan heb je het totale verlies nog niet gehad hé ;)

God ... mensen kunnen moeilijk doen...

Hint ;)

Rippie

Fernando Alonso. Reed weer foutloos. Niemand die hem kon bijhouden. En nu alweer een straatlengte voor in het kampioenschap.  :o
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Alan Blues

Ik heb op 'iemand anders' (DC) gestemd omdat ik enkel de samenvatting heb gezien.

De stijlbonus gaat, wat mijn betreft, deze race naar Ferrari. ;)

McChouffe

Alonso. Een perfecte race en veel sneller dan zijn teamgenoot (zoals ook vermeld werd op de radio van Fisichella).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle


dj Peter

Wat heeft Alonso moeten doen? Na de eerste safetycar zorgen dat ie Button voorbij gaat, en voor de rest gas geven en cruisen. Dat verdiend in mijn ogen toch geen "man van de race. Dan zou ik eerder voor Kimi kiezen.
En ik stel voor om ook een onderwerp " Sukkel van de race" te openen: dat krijgt Albers direct mijn stem dankzij het ophouden van de snelle jongens bij de herstart,waardoor Alonso nog verder weg kan rijden.

Jonas

samen met monteiro ... Midland wou ook eens op het voorplan komen  ;D ;D
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Doefie

Niet nodig, titel zal altijd naar Ide gaan ... Zijn snelste ronde is negen seconden trager dan de snelste man in de race.

Citaat van: SaffierFM op 03 april 2006 - 22:15:25
Wat heeft Alonso moeten doen? Na de eerste safetycar zorgen dat ie Button voorbij gaat, en voor de rest gas geven en cruisen.

Komt véél meer bij kijken dan dat. Blijf is anderhalf uur geconcentreerd op één enkel iets, aan de krachten die je in de Formule 1 meemaakt, aan die snelheden. Is hetzelfde zeggen als "Formule 1 is alleen maar aan een stuurtje draaien".

Jasper

Nee, je probeert hier een onderscheid te maken tussen de F1-coureurs. Alle F1-coureurs moeten zich anderhalf uur lang concentreren aan die snelheden. De bedoeling van deze poll is juist onderscheiden wie dat het best heeft gedaan. Dus dat iemand dat gedaan heeft, is niet echt een argument, want ze hebben het allemaal gedaan. ;)

Maar de één al beter dan de ander, en volgens mij spinrgt Alonso erin uit. Hij heeft z'n teamgenoot naar huis gereden en blokkeerde zelfs nog geen wiel. En dat heb ik het hele andere veld wel zien doen.

Doefie

Citaat van: Jasper op 04 april 2006 - 13:23:40
Nee, je probeert hier een onderscheid te maken tussen de F1-coureurs. Alle F1-coureurs moeten zich anderhalf uur lang concentreren aan die snelheden. De bedoeling van deze poll is juist onderscheiden wie dat het best heeft gedaan. Dus dat iemand dat gedaan heeft, is niet echt een argument, want ze hebben het allemaal gedaan. ;)

Maar de één al beter dan de ander, en volgens mij spinrgt Alonso erin uit. Hij heeft z'n teamgenoot naar huis gereden en blokkeerde zelfs nog geen wiel. En dat heb ik het hele andere veld wel zien doen.

Ik had 't dan ook op de reactie van Saffier ;) Er is nog wel een verschil tussen rustig rondcruisen en Formule 1-rijden he ;)

dj Peter

Citaat van: Doefie op 04 april 2006 - 16:08:04
Citaat van: Jasper op 04 april 2006 - 13:23:40
Nee, je probeert hier een onderscheid te maken tussen de F1-coureurs. Alle F1-coureurs moeten zich anderhalf uur lang concentreren aan die snelheden. De bedoeling van deze poll is juist onderscheiden wie dat het best heeft gedaan. Dus dat iemand dat gedaan heeft, is niet echt een argument, want ze hebben het allemaal gedaan. ;)

Maar de één al beter dan de ander, en volgens mij spinrgt Alonso erin uit. Hij heeft z'n teamgenoot naar huis gereden en blokkeerde zelfs nog geen wiel. En dat heb ik het hele andere veld wel zien doen.

Ik had 't dan ook op de reactie van Saffier ;) Er is nog wel een verschil tussen rustig rondcruisen en Formule 1-rijden he ;)
Inderdaad,er is een verschil tussen rondcruisen en F1 racen: je kan op P1 met 10 seconden voorsprong je race uitrijden en je kan in het deelnemersveld vechten om posities.  ;D ;)