Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

Bruno

Citaat van: Alan Blues op 03 april 2006 - 16:35:34
Citaat van: Tim C op 03 april 2006 - 16:04:17
Je weet toch dat je de volgende keer ook meegaat als teambaas. ;)

Ik zal er zeker zijn (om teamorders te geven...) :)

Bij de meeste kartings kunnen ze je niet horen want tussen het circuit en den toog is er toch redelijk dik glas hoor.  ;) :D ;D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Bruno op 03 april 2006 - 14:47:57
Ja sorry hoor, had echt niet veel tijd maar wilde toch nog ns ff langs komen. Volgende keer beter.  :-[

Ach, er zijn wel meer kartings waar verschil op zit, in Puurs vind ik het eigenlijk erg omdat ze daar een bepaalde "standing" willen hoog houden maar hun karts zijn soms echt slechter dan elders.  :-[

Wel mijn persoonlijke ervaring hé, kan best dat het ondertussen gebeterd is.

Daarmee dat ik zeg dat ik al blij ben dat je (even) kon komen :) Volgende keer babbelen we wel is als we elkaar tegenkomen ;)

Bwa, Puurs vind ik belange niet slecht. Op de karts zijn er verschillen, dat wel, maar dat zijn er in verhouding één, misschien 2, op de tien. De service vind ik er dan al véél beter dan die dat je soms ergens anders tegenkomt, en de marshalls heb ik al veel slechtere gezien. In Sint-Niklaas duurt het 5 minuten voor je van de muur wordt gehaald als je spint, en de marshalls daar lopen gewoon in het wildeweg over de baan zonder uitkijken en geven u derna de schuld ... Nu ja, smaken verschillen he :)

Citaat van: Alan Blues op 03 april 2006 - 15:05:01
Wel, eerlijk gezegd, moet ik toegeven dat ik dacht dat deze topic en de karting een aprilgrap was.
Blijkt dat ik fout was....  ;D ;D ;D

Alan di Montezemolo. ;)

Gepost op: 23 Maart 2006 - 12:49:19 ;) ;D

Alan Blues

Nee, ik dacht dat er iemand van een andere site mensen op 1 april naar een circuit wou halen om heb daar voor aap te laten staan... :)

F1Club

niet dus... ik denk dat het echt een leuke race was! ik heb zelden dergelijke spanning beleefd in mijn kart, het was gewoon 100% fun :) hopelijk is iedereen er binnen enkele maanden terug bij!!!

Bruno

#94
De foto's zijn eindelijk online geraakt.

Zoals gezegd was het enkel van de training en door het tijdsgebrek heb ik ze niet kunnen bewerken zoals ik wou. Er staan dus ook minder goede op. Sorry.

Zijn er desondanks toch foto's bij die je graag wilt stuur me een mail en ik zal zien hoe ze bij jou geraken.

Ze blijven er wel maar een weekje of 2 op staan, daarna gaan ze eraf maar dan heb ik ze nog ergens op mijn Hd staan (als die niet crasht tenminste  :-[).


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Dank u Bruno ! Zoals al gezegd, ben blij dat er toch een paar foto's zijn genomen ... ze zijn zeker niet slecht  ;)

Ik sta op foto's 1, 17, 26, 43, 51, 52 voor de geïnteresseerden, met kartnummer 11 ;)