Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Vieze baas

ja balen van ruiz (ben ook voor twente). Maar 12 miljoen is prima prijs. kunnen weer 2 neiuwe voor binnenkomen(ruiz was 5 miljoen oid)

T.Nuvolari

vergeet niet dat er nog 1,5 daarvan nog naar AA Gent ging/gaat.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 10 september 2011 - 21:17:41
vergeet niet dat er nog 1,5 daarvan nog naar AA Gent ging/gaat.


"Hunnie ook weer blij"


Maar wat voor deals zijn dat toch?
Ruiz is toch niet bij AA Gent opgeleid of wel?

T.Nuvolari

Nee, maar er zat een percentage van de doorverkoopprijs in de verkoopsovereenkomst tussen Gent en Twente.
Twente kon hem in ruil voor een prikje in Gent weghalen en heeft er veel aan verdiend.

Vieze baas

gebeurt wel vaker, vooral bij talenten. Als een club een talent verkoopt voor 3miljoen maar hij zoveel talent heeft dat ie 3 jaar later misschien voor 15miljoen wordt doorverkocht dan doen ze meestal zon clausule dat een %age van de winst nog naar de oude club gaat.

Wizard

Niemand gisteren Barca-Milan gekeken? Het spel van Milan liet me sterk denken aan het catenaccio. Dan laat Barcelona zich toch weer foppen. Min of meer. Overigens vond ik Barca oersterk alleen slordig in het afronden.

JimPunkRawker

stukje gezien, dat was laggen! binnen 30 seconden 1-0!!  :D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

T.Nuvolari

Wat moet je anders al je Barcelona over de vloer krijgt? Heb enkel de samenvatting gezien dus catenaccio heb ik niet gezien, maar als het zo was heeft het duidelijk geloond. Die eerste goal was inderdaad een grap.

Wizard

Citaat van: M@rc op 15 september 2011 - 07:48:28
Wat moet je anders al je Barcelona over de vloer krijgt? Heb enkel de samenvatting gezien dus catenaccio heb ik niet gezien, maar als het zo was heeft het duidelijk geloond. Die eerste goal was inderdaad een grap.


Zeker als je eerder leest dat Barcelona roept snel te willen scoren. ;)

Enzo


Franky R.

Pfffff...Ajax


Zoals ze compleet bewusteloos werden gespeeld. En bedenk even dat Ajax vaker op het doel van RM heeft geschoten, dan dat Real schoten loste op Vermeer... ::)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 28 september 2011 - 15:24:21
Pfffff...Ajax


Zoals ze compleet bewusteloos werden gespeeld. En bedenk even dat Ajax vaker op het doel van RM heeft geschoten, dan dat Real schoten loste op Vermeer... ::)

Kan zijn .... maar zodra dat stelletje verwende miljonairs van Real ff aanzette, was het direct 'n doelpunt.

Wizard

Ajax is niet scherp genoeg. Daar moet durf in worden geïnjecteerd.

Kootje

Die durf was er wel.
Maar het kwaliteitsverschil is enorm.

Eigenlijk hebben Nederlandse clubs niets in de Champions League te zoeken.
Europa League gaat nog wel, al zullen we die ook niet winnen, maar Champions League ??
Nee .... clubs als Real, Barca, Man U, Bayern etc. zijn gewoon 'n paar maten te groot.

T.Nuvolari

Realistische Nederlandse voetbalpraat.  :o :o :o :o :o