Paul Dana verongelukt

Gestart door Doefie, 27 maart 2006 - 14:46:01

« vorige - volgende »

Doefie

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8680_0_1_0

De IRL start in mineur  :( ... Paul Dana was amper 31 jaar en een halve debutant. Vorig jaar probeerde hij het ook al eens maar toen brak hij zijn rug tijdens de eerste trainingen voor de Indy500. Nu is het iets erger :'(

Ed Carpentier zou zwaar gewond worden genoemd, maar buiten levensgevaar.

Mensen die de crash willen zien van het Amerikaanse journaal, is te vinden. ! Het gaat hier wel om een dodelijk ongeluk !.

KVDracer

Carpentier zijn toestand zou stabiel zijn en niet zorgwekkend zijn. Dit is nogmaals eens het bewijs dat de Formule1 echt wel veilig is. Maar desondanks is dit toch weer een zwarte dag voor de autosport.

Manuel

Ik ben hier niet goed van. :(

cookie

Citaat van: KVDracer op 27 maart 2006 - 18:13:29
Carpentier zijn toestand zou stabiel zijn en niet zorgwekkend zijn. Dit is nogmaals eens het bewijs dat de Formule1 echt wel veilig is. Maar desondanks is dit toch weer een zwarte dag voor de autosport.

Deze crash had ook dodelijk geweest in een F1 bolide, als op monza iemand spint en op de baan blijft staan en daar dan een andere opknalt met 370 per uur is er weinig kans dat diegene dat overleeft.

En het was Ed Carpenter die geraakt werd door Dana, (Patrick) Carpentier rijd niet in de IRL.

Maar ik was gisterenavond vlak nadat het gebeurde toch wel erg geschrokken, alle berichten wezen erop dat ie opslag dood was. Het wachten op officieel nieuws over zijn conditie was niet plezant, had gehoopt dat het nog zou meevallen, maar helaas.

De race was overigens wel een mooie, in de eerste 150 ronden leken ze het wat rustig aan te doen, allemaal alleen rijdend. Tijdens de laatste 20 ronden brak de hel los met een fenomenaal gevecht tussen Castroneves en Wheldon. Wheldon won in een fotofinish, belooft een spannend seizoen te worden nu alle teams met honda motoren rijden. Hopelijk hebben we het zwartste moment van het seizon gehad nu  :(

Doefie

Citaat van: cookie op 27 maart 2006 - 19:29:10
Citaat van: KVDracer op 27 maart 2006 - 18:13:29
Carpentier zijn toestand zou stabiel zijn en niet zorgwekkend zijn. Dit is nogmaals eens het bewijs dat de Formule1 echt wel veilig is. Maar desondanks is dit toch weer een zwarte dag voor de autosport.

Deze crash had ook dodelijk geweest in een F1 bolide, als op monza iemand spint en op de baan blijft staan en daar dan een andere opknalt met 370 per uur is er weinig kans dat diegene dat overleeft.

Logisch, die impact overleven maar heel weinig mensen met veel geluk ...

Citaat van: cookie op 27 maart 2006 - 19:29:10
En het was Ed Carpenter die geraakt werd door Dana, (Patrick) Carpentier rijd niet in de IRL.

Zie:
Citaat van: Doefie op 27 maart 2006 - 14:46:01
Ed Carpentier zou zwaar gewond worden genoemd, maar buiten levensgevaar.

;)

Citaat van: cookie op 27 maart 2006 - 19:29:10
Maar ik was gisterenavond vlak nadat het gebeurde toch wel erg geschrokken, alle berichten wezen erop dat ie opslag dood was. Het wachten op officieel nieuws over zijn conditie was niet plezant, had gehoopt dat het nog zou meevallen, maar helaas.

Ik ook, wou de uitslag van de race bekijken en stond in het groot "Dana killed at Homestead"  :'( *slik*

In de race waren de laatste 20 ronden inderdaad geweldig om te zien, alleen jammer dat het net na zo'n tragisch voorval is geweest...

KVDracer

Stomme vraag mss, maar waar hebben jullie dit op gevolgd ?   :-\

Doefie

Uitslag gezien en videotjes op forum van tbk.fameflame.dk ;)

KVDracer


cookie

Citaat van: KVDracer op 27 maart 2006 - 21:26:45
Stomme vraag mss, maar waar hebben jullie dit op gevolgd ?   :-\

de race was op ABmoteurs te zien na het liveverslag van Nascar op Bristol. En ook op enkele internest streams is de IRL wel eens te bekijken.



lhoogtepunten van de race

Ferrari 2010

Tragisch ongeval :'( Ik let niet zo hard op de IRL, maar dit doet me toch iets, het is nooit leuk. RIP
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.