Olypische Spelen

Gestart door Martin, 17 februari 2006 - 17:49:46

« vorige - volgende »

Martin

Leeft dat niet bij jullie? Ik lees er hier niets over.
Ik weet dat jullie een schaatser hebben, williswaar een import uit Nederland, maar ja.
Verder zou ik het niet weten.

Schumi nr1

Bij gebrek aan goede Belgische deelnemers en ook wel een beetje de interesse volg ik het amper. Met de 4 Belgen die deelnemen maken wij geen kans.

The REAL BUTTON Freak

Kunstschaatsen zijn we niet slecht bezig.

Ik volg het kurling wel.

Alle prestaties van de Zweden en de Duitsers hou ik in het oog (net zoals bij de voetbal)

Ijshockey vind ik ook wel boeiend.

Juan Pablo

#3
ja ik volg het grotendeels, als Nl'er is het schaatsen natuurlijk erg leuk om te zien.
T was jammer dat ze in de ploegenachtervolging onderuit gingen...  :'(
mja Brons voor Wennemars, en die ego-hoofd Chad Hedrik van het podium af geflikkerd  :)

(p.s.) ik weet niet of jullie die 1000m Mannen hadden gezien maar die Hadrick heeft wel-een-SUPER lekkere vriendin  :o)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Martin

Citaat van: Juan Pablo op 18 februari 2006 - 22:50:03
ja ik volg het grotendeels, als Nl'er is het schaatsen natuurlijk erg leuk om te zien.
T was jammer dat ze in de ploegenachtervolging onderuit gingen...  :'(
mja Brons voor Wennemars, en die ego-hoofd Chad Hedrik van het podium af geflikkerd  :)

(p.s.) ik weet niet of jullie die 1000m Mannen hadden gezien maar die Hadrick heeft wel-een-SUPER lekkere vriendin  :o)

Wat een strak wijf zeg........... ;)

Martin

Schaatser Bart Veldkamp komt op vrijdag 24 februari bij de Winterspelen van Turijn op de 10.000 meter voor de laatste keer uit in een officiële wedstrijd.



De Haagse Belg heeft maandag bekendgemaakt definitief te stoppen. Hij neemt momenteel voor de vijfde keer deel aan de Olympische Spelen. In 1992 won hij in Albertville goud op de 10.000 meter. Twintig jaar geleden stond hij voor het eerst aan de start bij een internationale wedstrijd.

Hamilton MASTER

Citaat van: Juan Pablo op 18 februari 2006 - 22:50:03
ja ik volg het grotendeels, als Nl'er is het schaatsen natuurlijk erg leuk om te zien.
T was jammer dat ze in de ploegenachtervolging onderuit gingen...  :'(
mja Brons voor Wennemars, en die ego-hoofd Chad Hedrik van het podium af geflikkerd  :)

(p.s.) ik weet niet of jullie die 1000m Mannen hadden gezien maar die Hadrick heeft wel-een-SUPER lekkere vriendin  :o)

Er zaten er 2 naast hem... Misschien heeft hij 2 vriendinnetjes ;)



Martin

Die tweede was haar moeder. ;D

Martin

En weer een medaille. Ireen Wüst heeft in Turijn de derde plaats veroverd op de 1500 meter bij de vrouwen.
De stand is nu: Goud, 2: Zilver, 2: Brons, 3. Een 13e plaats op de medaillespiegel.
Mijn zuiderburen, nee ik wrijf het er niet in. Ik zou niet durven. ;D ;D

Tim C

Ik denk niet dat er iemand hier iets om geeft...

Martin

De Nederlandse lezers wel degelijk hoor. :P

Tim C

ze zijn dan ook de enige ;)

Martin

Bob de Jong pakt goud

Bob de Jong heeft goud veroverd op de tien kilometer in Turijn. In een fabelachtige race klokte de Nederlandse schaatser een tijd van 13.01,57. Wereldrecordhouder Chad Hedrick moest genoegen nemen met het zilver (13.05,40). Brons was er voor Carl Verheijen (13.08,80).

Medaillespiegel: 3 goud, 2 zilver en 4 brons.


The REAL BUTTON Freak

Het Zweedse vrouwen team curling heeft goud gepakt.

Daar had ik op gehoopt, het was best een boeinde finale