F1 Magazine

Gestart door FerrariMan, 10 februari 2006 - 14:56:43

« vorige - volgende »

Tim C

Ach, als we allemaal zo perfect als jij waren...

Doefie

Ben ik het nu of mankeert hier een pagina ? Ik kom van antwoord 50 direct op 60.

Kirabi

Citaat van: Doefie op 07 augustus 2006 - 12:09:07
Ben ik het nu of mankeert hier een pagina ? Ik kom van antwoord 50 direct op 60.
Hier in ieder geval niet ....


alpinestar

Citaat van: Tim C op 07 augustus 2006 - 10:30:06
Ach, als we allemaal zo perfect als jij waren...


Timmeke,  is dat jouw reaktie op mijn vraag waarom het 3 maanden gaat duren vooraleer er een nieuw exclusief F1pits-magazine gaat komen?
Ik heb gewoon gezegd dat de F1 natuurlijk geen 3 maanden stillegt hé.
En dan geef je zo een dom antwoord. Wat heeft dat nu met "perfekt" te maken?

Las ik niet op F1pits.net:
"Na elke Grote Prijs kan u het magazine downloaden, opslaan en zelfs afprinten.
Het magazine bevat telkens een uitgebreid overzicht van de voorbije Grote Prijs, aangevuld met columns, interviews, cartoons en achtergrondverhalen."

Prachtig initiatief, maar euh ... tja.
Misschien het verhaal van het hooi en de vork, Timmeke? :D

Ramses

Laat ons zeggen dat je manier van spreken alles behalve is. Timmeke dit, timmeke dat. ::)

FerrariMan

De manier waarop is inderdaad nogal boertig maar in essentie heeft hij wel een punt... Het is een heel goed initiatief, maar tot nu toe is het 'half werk', niet?

razzle_dazzle

Ik kan me voorstellen dat hier enorm veel tijd in kruipt en met de beperkte werkkrachten waarover F1pits kan beschikken, lijkt het me momenteel niet mogelijk om na elke GP een magazine uit te brengen. 1 maal per maand zou al mooi zijn en dat kan ook haalbaar zijn. Indien ik kan helpen met iets, moogt ge me altijd een PM sturen.  ;)


Ramses

Citaat van: FerrariMan op 07 augustus 2006 - 17:11:14
De manier waarop is inderdaad nogal boertig maar in essentie heeft hij wel een punt... Het is een heel goed initiatief, maar tot nu toe is het 'half werk', niet?

Dat is inderdaad zo, maar dat moet dan ook niet in het belachelijke getrokken worden.
De kritiek op Tim hoeft helemaal niet, want tot nu toe heb ik de meeste magazines samengesteld, met dank aan Thibaut voor het lay-outen.
Ik was in juli niet thuis, en in augustus nog minder, vandaar dat het magazine op een laag pitje staat. Het is ook zo dat er veel, heel veel werk inkruipt en dat 'na elke GP' misschien te hoog gegrepen is.

Maar wie niet waagt, blijft maagd. Aan initiatieven heeft het hier nog nooit ontbroken.


McChouffe

* McChouffe denkt aan iets met 'gekregen paard' en 'bek'

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Ik wil me excuseren voor het ontbreken van enkele races. De laatste maanden waren nogal hectisch en ook  wegens familiale redenen is dit wat uitgelopen. Je zal wel gemerkt hebben dat ik wat minder aanwezig was op het forum.
We werken hoofdzakelijk met 2 man aan het magazine. Ramses onderhoud de teksten, ik doe de layout. Om een idee te geven. 1 magazine kost me tss de 20 en de 30 uur. Dat is nog maar mijn deel, zonder het deel van Ramses.
We werken eraan om alles zo snel mogelijk terug in orde te krijgen. Razzle heeft wel een punt, dat kunnen we bekijken. ;)
Maar ik denk dat Alpinestar wat meer respect mag tonen voor de mensen die hier hun tijd in steken. Het komt er namelijk  niet allemaal vanzelf. Gelukkig zijn er nog mensen die het wel begrijpen.  ;)

alpinestar

Mika, ik heb nergens gezegd dat ik geen respekt zou hebben voor uw werk. Ik heb fkes gevraagd waar het nieuwe magazine bleef, en ik was nie de enige die het vroeg. Alleen heeft timmeke daar wa dom op gereageerd. Natuurlijk is dat allemaal enorm veel werk. Maar ge hebt natuurlijk grote verwachtingen gemaakt met de eerste magazines. Het staat ook zo aangekondigd op de site. Enorm sterke start en dan valt het stil ... Ik denk da je vooraf gewoon beter moet inschatten of het vol te houden is of nie. Als ge een project uitwerkt, moet je eerst goe nagaan of het realistisch is. En het magazine vraagt blijkbaar enorm veel werk en inzet, misschien teveel voor 2 mensen. Maar nog eens alle respect!