F1 Magazine

Gestart door FerrariMan, 10 februari 2006 - 14:56:43

« vorige - volgende »

Doefie


Ramses

Citaat van: Doefie op 03 maart 2006 - 12:25:02
"Pagina kan niet worden weergegeven"  :'(

Over welke link heb je het ?

Ferrari 2010

#32
De deze Ramses:
htt://www.f1pits.net/magazine/maart.pdf
Aangezien je de p vergeten was zette de IE er automatisch nog eens http:// voor en werkte het dus niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Niet de h vergeten maar de p ;)

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 05 maart 2006 - 02:58:48
Niet de h vergeten maar de p ;)
Ja, dat bedoelde ik :D Ik heb het even aangepast.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Het ziet er weer beter uit dan er voor, prachtig werk aan diegene die er mee meewerken!

JVA

Ik kom via de link terug op magazine n° 2 uit... :'(

Ramses

#37
Citaat van: JVA op 28 maart 2006 - 21:44:13
Ik kom via de link terug op magazine n° 2 uit... :'(

http://www.f1pits.net/magazine/maleisie.pdf

Link is al aangepast ;) dankje

JVA

Prachtig werk!!

Kon ik ook zoiets maar maken... :'(
Ik zou meer dan 50 jarboeken kunnen samenstellen. Alleen zal dat me nooit lukken vrees ik.

Bruno

Citaat van: JVA op 29 maart 2006 - 18:33:47
Prachtig werk!!

Kon ik ook zoiets maar maken... :'(
Ik zou meer dan 50 jarboeken kunnen samenstellen. Alleen zal dat me nooit lukken vrees ik.

Nu je het zegt ging jij je niet ns bezighouden met het samenstellen van DVD's of dergelijke?

Geen verwijt hé, ik weet zelf ook wel hoeveel tijd het vergt om teksten/dvd's of andere media samen te stellen.  :-[


Gewoon een vraag dus.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

IVY440

Ik heb nog een opmerkinkje ivm het magazine.

Bij de uitslagen van Bahrein staan de verschillen tot 0.1s en bij Sepang tot 0.001.
Ook staan er bij Sepang bij de verschillen vanaf 1 min: +1:xx.xxx en bij Bahrein +xx.xxx in seconden.

Voor de rest is het weer voortreffelijk ;)

Mikacouli

Citaat van: IVY440 op 30 maart 2006 - 17:29:06
Ik heb nog een opmerkinkje ivm het magazine.

Bij de uitslagen van Bahrein staan de verschillen tot 0.1s en bij Sepang tot 0.001.
Ook staan er bij Sepang bij de verschillen vanaf 1 min: +1:xx.xxx en bij Bahrein +xx.xxx in seconden.

Voor de rest is het weer voortreffelijk ;)

Ja vergissing van mijnentwege. Ik heb 2 verschillende bronnen gebruikt blijkbaar. Ik heb het ook gezien achteraf. In het volgende magazine zal ik er op letten dat alles gelijk is. ;)

JVA

Citaat van: Bruno op 30 maart 2006 - 13:35:13
Citaat van: JVA op 29 maart 2006 - 18:33:47
Prachtig werk!!

Kon ik ook zoiets maar maken... :'(
Ik zou meer dan 50 jarboeken kunnen samenstellen. Alleen zal dat me nooit lukken vrees ik.

Nu je het zegt ging jij je niet ns bezighouden met het samenstellen van DVD's of dergelijke?

Geen verwijt hé, ik weet zelf ook wel hoeveel tijd het vergt om teksten/dvd's of andere media samen te stellen.  :-[


Gewoon een vraag dus.

Ik heb jaarboeken gemaakt. Vanaf 2001 zelfs zeer uitgebreid. Sommige leden van dit forum hebben enkele exemplaren gekregen. Ik ben daarmee gestopt omdat het eigenlijk alleen voor mijn eigen was. Nu steek ik dus alle tijd in de website, die als aanvulling op deze website bedoeld is (was...).


Ramses



In het vierde nummer onder andere:

GP Australië: Alonso spurt weg
FIA vs GPMA: 1-0?
Kritiek op V10 van STR
Column Veritas
Cartoon Pitsmoezen
De crash van Jim Clark

Klik hier om het magazine te downloaden!

Klik hier om eerdere nummers na te lezen.

schumi4ever

Als ik het magazine afdruk dan heb ik bovenaan 3cm wit blad en onderaan staan de paginanummers er niet op.
Ligt waarschijnlijk aan instellingen bij mij maar ik vind het niet. Kan iemand helpen?