F1 Magazine

Gestart door FerrariMan, 10 februari 2006 - 14:56:43

« vorige - volgende »

FerrariMan

Redactie, laat me zeggen dat ik blij ben met dit initiatief. Nu kan ik die dingen bijhouden en over enkele jaren herbekijken, is een interessante meerwaarde. En nog interessant ook met kwaliteitsfoto's.

Enige minpuntje dat ik kan vinden is de vormgeving, die er té standaard photoshop uitziet.
Voor de rest, chapeau!  :)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 10 februari 2006 - 14:56:43
Redactie, laat me zeggen dat ik blij ben met dit initiatief. Nu kan ik die dingen bijhouden en over enkele jaren herbekijken, is een interessante meerwaarde. En nog interessant ook met kwaliteitsfoto's.

Enige minpuntje dat ik kan vinden is de vormgeving, die er té standaard photoshop uitziet.
Voor de rest, chapeau!  :)

Voor het off-season zal het redelijk eenvoudig blijven maar er komen grote veranderingen voor het seizoensbegin. Dat is toch de bedoeling. De nummers in het seizoen zullen dan ook meer pagina's tellen met meer specials.
Aangezien ik de vormgeving alleen moet doen heb ik niet al te vel luxe om een uitgebreidere vormgeving te voorzien. Maar ik doe mijn best:)
Je mag je aan aanpassingen verwachten. ;)

Maar ik ben al blij dat je het in het algemeen een goed initiatief vind ;)

Ramses

#2
Eens het seizoen van start gaat zal het magazine natuurlijk uitgebreider zijn.
Het project staat nog een beetje in zijn kinderschoenen.

Enerzijds willen we hiermee de artikels die we zelf schrijven in de verf zetten, en dus ook ons archief ontsluiten. Anderzijds biedt het magazine na elke Grote Prijs een goed overzicht van het voorbije weekend.
Handig als naslagwerk dus.

Opmerkingen/reacties zijn uiteraard welkom.

FerrariMan

Maak een extra rubriek, "De wijze raad van tante Blues".  :)

daan


The REAL BUTTON Freak

Hoe komt het dat er op de cover iets staat van teampresentaties, maar er in het magazine de ballen van terugvind.

Ik vind het een beetje overbodig als je al je nieuws en features van de site kan halen.

Lijkt me veel werk voor dingen die je beter op de site kan posten.

JVA

Ik heb er maar 1 woord voor PRACHTIG!!!

Dit is echt iets unieks voor een F1-site!

Doe zo voort mannen!!! Hier wil ik geen letter van missen!



Schumi nr1

Het ziet er heel goed uit! Ik reserveer alvast een plaatsje op mijn harde schijf om ze bij te houden. :)

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 10 februari 2006 - 16:54:56
Hoe komt het dat er op de cover iets staat van teampresentaties, maar er in het magazine de ballen van terugvind.

Ik vind het een beetje overbodig als je al je nieuws en features van de site kan halen.

Lijkt me veel werk voor dingen die je beter op de site kan posten.
Ze worden toch ook op de site aangeboden? Hoe heb ik anders het magazine kunnen downloaden?  ;)

IVY440

Mss de achtergrondkleuren iets lichter, voor de mensen die het willen printen ;) (bv de special rond Spa)

Voor de rest mooi initiatief ;)

Martin

Een mooi magazine. Ziet er goed uit.

dj Peter

Op laatste bladzijde wordt vermeld dat je het magazine in je mailbox kan ontvangen na aanmelding op de e-mailservice, maar ik vind geen adres terug om me aan te melden...

t'Is in elk geval een mooi initiatief,doe zo verder jongens  8)

Jasper

In het nieuwsbericht hierover op de site staat dat de mailservice later beschikbaar wordt. ;)

Bruno

Ben er best tevreden mee, kan de pdf file meenemen om die later ns goed na te lezen. ([size=4
pt]op het werk bijvoorbeeld[/size])

Ik dacht dat je dan best leuk zou zijn als er mettertijd nog meer dingen op die manier terug te vinden zijn, dingen die zoals gezegd toch in het archief zitten of bijvoorbeeld waar jullie nu mee bezig zijn -> "rijders 2006" na een tijdje in zo'n uitgave brengen. Het zullen wel dingen zijn waar aan gedacht werd maar wilde gewoon zeggen waarom ik het goed vind.

Doe zo voort!   

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

#14
Sorry, dubbel... :-[

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno