Welke sport?

Gestart door daan, 08 februari 2006 - 13:58:46

« vorige - volgende »

daan

Welke sport doe je zelf of doe je helemaal geen sport? Zijn er ook sporten die je misschien nooit zou gaan doen?

Ikzelf heb na 6 jaar jiu jitsu besloten om er mee te stoppen, nu doe ik 2x per week fitness en dat bevalt me goed. Dan kan je zelf de tijden bepalen enzovoort, vind ik helemaal super.
Sporten die ik nooit zou gaan doen zijn softbal en voetbal, simpel omdat ik er niks aan vind :)

schumi4ever

Karten maar dan alleen in de zomer alst goe weer is en verder ga ik zwemmen 1 keer in de week (als ik het nie vergeet) Lopen doe ik ook wel eens in de zomer maar zonder regelmaat.
Een sport die ik nooit zou doen is schaken(ze noemen dat toch sport é), vééééél te saai maar voor de rest vind ik alles ok :)

Hamilton MASTER

Ik speel mee in de volleybal-, voetbal-, minivoetbal- en basketbalcompetitie op kot.

Ik loop elke 3 avonden.
In ze zomer speel ik tennis om de 1 tot 2 weken een match en beach volleybal tornooien zo vaak ik kan.

Dat zal het ongeveer zijn.



The REAL BUTTON Freak

Cafésporten zoals snooker, pool, vogelpik, chapeau, 3 apen, 21 apen.

En het wereldkamioenschap toog hangen.

Alan Blues

Bizar! Ik doe net dezelfde sporten!  8) 8)

De honderd meter stiepel van 't Rozenhof naar 't Spieke. ;)

Achter de vrouwen lopen...

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 08 februari 2006 - 14:33:20
Cafésporten zoals snooker, pool, vogelpik, chapeau, 3 apen, 21 apen.

En het wereldkamioenschap toog hangen.
De apen zijn ook mijn ding.

Verder nog, opstaan, slapen gaan, tellen hoe vaak de wind waait en heel af en toe wandelen (naar beneden).

Neenee, vanaf morgen begin ik terug met het 2-wekelijks joggen.

Supermariobros

Zo snel mogelijk in mijne rolstoel door het huis crossen.

Ferrari 2010

Leuke sport Mario :P
Zou ik ook wel eens willen doen, maar dan wel niet voor men hele leven lang ;)
Tot voor kort deed ik eigenlijk zelden aan sport. Af en toe karten, met de vlo rijden, wanneer ik in de ardennen ben mountainbiken, in centerparcs lopen en op school LO é. Sinds verleden week vrijdag squash ik elke vrijdag.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ik rij competitie karting. Indoor weliswaar, maar zo opbouwen he :) Doe mee aan de Formule Renault Academy, 3 finales op 4 jaar tijd. Sinds vorig jaar doe ik ook mee aan de Belkart (zie onderschrift). Voorts de lessen LO in school (beste vak samen met geschiedenis), cafésporten à la snooker, pool en biljart doe ik ook wel graag, ik heb 6 jaar gevoetbalt, en ik ga beginnen met powertraining.

Ferrari 2010

Powertraining, ge zijt toch niet zo nen idiote macho die de grootste spierenbundel wil hebben en alles bijeen wil kunnen slaan é?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Een vriend van mij is dat wel, die is in een half jaar van smal naar heel breed gegaan door te trainen en creatine te gebruiken, troep maar het werkt bij hem zeker wel. Maar ik vind het maar niks..

razzle_dazzle

Sinds kort terug begonnen met fitnessen, dat doe ik een 2 à 3 maal per week.
Af en toe ga ik ook joggen, voorts nog wat push ups en sit ups.

Ik ben ook van plan terug te gaan voetballen.

Een sport dat ik nooit zou doen is trampolinespringen, gewoon uit veiligheidsredenen...kzou m'n nek onmiddellijk breken.  ;)

@Daan, waar kun je zo creatine vastkrijgen?

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 08 februari 2006 - 19:55:14
Een vriend van mij is dat wel, die is in een half jaar van smal naar heel breed gegaan door te trainen en creatine te gebruiken, troep maar het werkt bij hem zeker wel. Maar ik vind het maar niks..
Ik ken iemand die dat wel doed, een klasgenoot van me. In mijn klas zitten er 3 die powertraining doen:
1 die vanalles pakt etc, puur om op alles en iedereen dat hem niet aanstaat te kunnen kloppen.
1 die gewoon extreem veel traint, is een material arts kerel. Hij doet het vooral voor de kracht, om wat stoer te kunnen doen en voor zen look ;D Hij kan vanalles, al die types salto etc, trampolinesprongen, ...
1 die gewoon veel sport doed, hij voetbalt en squasht en heeft een goede conditie, die doed het gewoon voor de extra kracht en is niet zo gefreakt als die 2 hierboven beschreven.

Nuja, ik ben er niet zo voor, voor die powertraining. Als het voor de sport is kan ik erme leven. is het om alles en iedereen slaag te geven vindt ik het erover.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 februari 2006 - 20:32:22
Sinds kort terug begonnen met fitnessen, dat doe ik een 2 à 3 maal per week.
Af en toe ga ik ook joggen, voorts nog wat push ups en sit ups.

Ik ben ook van plan terug te gaan voetballen.

Een sport dat ik nooit zou doen is trampolinespringen, gewoon uit veiligheidsredenen...kzou m'n nek onmiddellijk breken.  ;)

@Daan, waar kun je zo creatine vastkrijgen?

Ik kreeg deze link van hem, http://www.bodyenfitshop.nl/ Ik weet niet of ik dat zo mag posten hier, zo niet mijn excuses en verwijder de post dan maar weer :)

Scuderia Ferrari

#14
Creatine is je reinste rotzooi, niet gebruiken dus. Maar goed, kom ik aan met.... Maxxen, Kingen en andersoortige kroegsporten...

Mijn broertje niet. Die zit nu op trainingsstage in San Diego, alvorens hij weer in de competitie moet hockeyen. Maar ik ben hem dan ook niet. :P