Audi Q7

Gestart door dj Peter, 28 januari 2006 - 23:38:58

« vorige - volgende »

dj Peter

Eindelijk! De Audi SUV. Wat een pareltje!
Helaas niet voor mijn budget,maar een mens moet kunnen dromen hé  ;)






Martin

Inderdaad een juweeltje.

Ik krijg wekelijks AutoZine in mijn mailbox.
Daar zag ik 'm een aantal weken geleden al.
AutoZine is een gratis magazine met veel (eerste) nieuwtjes.
http://www.autozine.nl/nieuws/

Raikkie

Die auto hebben ze maanden geleden toch al gepresenteerd in Duitsland ? Ik heb die toch al gezien tijdens het laatste DTM-weekend op de Hockenheimring... En in Essen stond hij ook al.

't Is idd een mooie auto, maar als student (zonder rijbewijs) natuurlijk enkel leuk om naar te kijken...

Roel

In het echt lijk hij veel meer op een monovolume dan op een terreinbeest. Veel kleiner, lager dan bijvoorbeeld een touareg. de achterkant zou even goed van een Mitsubishi Space '99 kunnen komen, daar zit echt iets niet goed.

Maar die 'frontgrill' van elke Audi is tegenwoordig zoooooo mooi!
God save Mclaren

dj Peter

Ik zag de Audi Q7 gisteren met mijn eigen ogen van dichtbij,namelijk bij de dealer in de buurt en hij is nog knapper in het echt dan op foto.
Maar het blijft een onbereikbare droom..   :-\

schumi4ever

Alé jong, niks is onbereikbaar, wat is een mens nog als je niet meer mag dromen en je er niet meer in kan geloven ?

Manuel

Dit is een prachtige SUV alleen de achterkant valt tegen.

dj Peter

Citaat van: schumi4ever op 25 maart 2006 - 22:24:37
Alé jong, niks is onbereikbaar, wat is een mens nog als je niet meer mag dromen en je er niet meer in kan geloven ?
Een auto als deze is niet mijn prioriteit in het leven. Ik wil me niet elke maand pijn doen om er één te beziiten en zeker niet al mijn spaarcentjes aan spenderen. Een auto is nooit een goeie investering. En een mens moet kunnen dromen nietwaar ?

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 26 maart 2006 - 22:31:47
Citaat van: schumi4ever op 25 maart 2006 - 22:24:37
Alé jong, niks is onbereikbaar, wat is een mens nog als je niet meer mag dromen en je er niet meer in kan geloven ?
Een auto als deze is niet mijn prioriteit in het leven. Ik wil me niet elke maand pijn doen om er één te beziiten en zeker niet al mijn spaarcentjes aan spenderen. Een auto is nooit een goeie investering. En een mens moet kunnen dromen nietwaar ?
Eender welke wagen ik heb, ik zal altijd blijven dromen eens met een F1 te rijden hoor ;) Wanneer de ene droom waarheid is geworden biedt de volgende zich gewoonweg alweer aan ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.