Zou het waar zijn?

Gestart door Martin, 28 januari 2006 - 15:01:23

« vorige - volgende »

Doefie

Surtees won op de motor voor hij naar de Formule 1 overstapte. En er zijn er nog hoor ... Michael Hailwood bijvoorbeeld, maar die heeft nooit in de Formule 1 gewonnen.

Sinister -D-

Sterker nog, Surtees is zelfs de enigste die WK is geworden op 2 en 4 wielen. Dat heeft 'm tot nu toe nog niemand nagedaan......

daan

Nee en dat zie ik niet gebeuren ook want Rossi in de F1, lijkt me toch echt nog steeds meer een publiciteitsstunt dan dat het waarheid zou kunnen worden.

Hamilton MASTER

Pas op, hij is een héél getalenteerd piloot.
Dit heeft elk team al gezegd waarmee hij nu of vroeger mee gewerkt heeft.
Ik verschiet nergens meer van...

(of Michael zou naar McLaren moeten komen... ::))



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 29 januari 2006 - 19:52:06
Pas op, hij is een héél getalenteerd piloot.
Dit heeft elk team al gezegd waarmee hij nu of vroeger mee gewerkt heeft.
Dat zeggen 90% van de teams toch over hun eigen piloten  :)

Ik denk dat hij wel naar Ferrari gaat, ooit,...maar dat Michael nog tot 2008 gaat blijven.

Ik ben niet zo'n fan van het 'Kimi naar Ferrari' idee.

The REAL BUTTON Freak

Ach laat Kimi maar gaan, uiteindelijk zal zen rijstijl niet veranderen he.

Ik denk wel dat Schumacher na 2006 ferrari achter zich laat voor een jaartje Red-Bull om zo plaats te maken voor Kimi en ?

Hamilton MASTER

Ik denk dat als Rossi wil komen, hij eerst gewoon testpiloot wordt een seizoen.
Het seizoen nadien zou hij mogen invallen mocht een van de 2 piloten ziek of geblesseerd zijn.
Dan zullen ze hem evalueren en kijken of hij het echt in zich heeft.

Ik weet dat elk team dit zegt over z'n piloot, maar Rossi is anders. Hij is fenomenaal, kan met elke moto wereldkampioen worden.



FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 30 januari 2006 - 10:09:23
Ach laat Kimi maar gaan, uiteindelijk zal zen rijstijl niet veranderen he.

Ik denk wel dat Schumacher na 2006 ferrari achter zich laat voor een jaartje Red-Bull om zo plaats te maken voor Kimi en ?
Iemand die quote dat hij voor 99,9% zeker bij Ferrari zijn carriere zal eindigen....zie ik niet zo snel naar een ander team trekken. Zeker als hij letterlijk zegt dat hij die 0,1% eruit laat omdat hij niet graag doet alsof hij de toekomst kan voorspellen.

Neen, ik zie MS nooit weggaan bij Ferrari.
Waarom wel? Voor de nieuwe uitdaging? Die heeft hij...Ferrari de titels terug bezorgen.
Voor het geld? Heeft hij niet nodig...

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 30 januari 2006 - 13:29:28
Citaat van: The REAL Freak op 30 januari 2006 - 10:09:23
Ach laat Kimi maar gaan, uiteindelijk zal zen rijstijl niet veranderen he.

Ik denk wel dat Schumacher na 2006 ferrari achter zich laat voor een jaartje Red-Bull om zo plaats te maken voor Kimi en ?
Iemand die quote dat hij voor 99,9% zeker bij Ferrari zijn carriere zal eindigen....zie ik niet zo snel naar een ander team trekken. Zeker als hij letterlijk zegt dat hij die 0,1% eruit laat omdat hij niet graag doet alsof hij de toekomst kan voorspellen.

Neen, ik zie MS nooit weggaan bij Ferrari.
Waarom wel? Voor de nieuwe uitdaging? Die heeft hij...Ferrari de titels terug bezorgen.
Voor het geld? Heeft hij niet nodig...

Het kan ook zijn dat hij mss wel al een ander team in gedachten heeft en dat hij dan kan zeggen van "ik heb nooit gezegd dat ik voor 100% bij Ferrari ging blijven".

Maar ik ben ook iemand die van gedachte is dat Schumacher zijn carrière zal eindigen bij Ferrari. Maar ik zou het wel mooi vinden. Schumacher en Coulthard eindigen hun F1 carrière samen bij Red Bull. Zou een mooie line up zijn. Voor 1 jaartje, ik zou het wel es willen zien. Ongetwijfeld zou hij er ook mooie dingen laten zien. Waarom moet dat bij Ferrari zijn.

FerrariMan

Men zaagt er al over sinds 2001, maar het is vrij duidelijk dat hij bij Ferrari zal eindigen.

Die 99,9% weegt toch zwaarder dan die 0,1% hoop ik...

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 30 januari 2006 - 15:21:23
Citaat van: FerrariMan op 30 januari 2006 - 13:29:28
Citaat van: The REAL Freak op 30 januari 2006 - 10:09:23
Ach laat Kimi maar gaan, uiteindelijk zal zen rijstijl niet veranderen he.

Ik denk wel dat Schumacher na 2006 ferrari achter zich laat voor een jaartje Red-Bull om zo plaats te maken voor Kimi en ?
Iemand die quote dat hij voor 99,9% zeker bij Ferrari zijn carriere zal eindigen....zie ik niet zo snel naar een ander team trekken. Zeker als hij letterlijk zegt dat hij die 0,1% eruit laat omdat hij niet graag doet alsof hij de toekomst kan voorspellen.

Neen, ik zie MS nooit weggaan bij Ferrari.
Waarom wel? Voor de nieuwe uitdaging? Die heeft hij...Ferrari de titels terug bezorgen.
Voor het geld? Heeft hij niet nodig...

Het kan ook zijn dat hij mss wel al een ander team in gedachten heeft en dat hij dan kan zeggen van "ik heb nooit gezegd dat ik voor 100% bij Ferrari ging blijven".

Maar ik ben ook iemand die van gedachte is dat Schumacher zijn carrière zal eindigen bij Ferrari. Maar ik zou het wel mooi vinden. Schumacher en Coulthard eindigen hun F1 carrière samen bij Red Bull. Zou een mooie line up zijn. Voor 1 jaartje, ik zou het wel es willen zien. Ongetwijfeld zou hij er ook mooie dingen laten zien. Waarom moet dat bij Ferrari zijn.

En in een zware regenrace in Spa rijdt de ene de andere op een ronde, maar omdat die andere de teamorders slecht begrepen had... :D ;D :D

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 30 januari 2006 - 15:21:23Maar ik zou het wel mooi vinden. Schumacher en Coulthard eindigen hun F1 carrière samen bij Red Bull. Zou een mooie line up zijn. Voor 1 jaartje, ik zou het wel es willen zien. Ongetwijfeld zou hij er ook mooie dingen laten zien. Waarom moet dat bij Ferrari zijn.

Schumacher naar Red Bull ... jaja, weer een concurrent voor Kimi minder om WK te worden. 'k Heb u wel door ze  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 30 januari 2006 - 18:02:43
Citaat van: Mikacouli op 30 januari 2006 - 15:21:23Maar ik zou het wel mooi vinden. Schumacher en Coulthard eindigen hun F1 carrière samen bij Red Bull. Zou een mooie line up zijn. Voor 1 jaartje, ik zou het wel es willen zien. Ongetwijfeld zou hij er ook mooie dingen laten zien. Waarom moet dat bij Ferrari zijn.

Schumacher naar Red Bull ... jaja, weer een concurrent voor Kimi minder om WK te worden. 'k Heb u wel door ze  ;)

Wie zegt dat, sterontwerper Adrian Newey zit daar nu he.  ;) Ik bedoelde het zeker niet op deze manier. Ik zou het gewoon mooi vinden. Twee oude bokken in hetzelfde team. :)

Doefie

Ik citeer: "Anything can happen in Grand Prix racing, and it usually does" ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Doefie op 01 februari 2006 - 16:54:42
Ik citeer: "Anything can happen in Grand Prix racing, and it usually does" ;)

Bestaan er nergens filmpjes over een tribute to Murray ?