Zou het waar zijn?

Gestart door Martin, 28 januari 2006 - 15:01:23

« vorige - volgende »

Martin


Jasper

Er staat dat het logisch zou zijn als hij naar Ferrari zou gaan, er staat niet dat hij al bij Ferrari getekend heeft. Voor het geval je het nog niet door had: die foto is niet echt. :)

daan

Laten we hopen dat het niet gebeurd.

Jasper

Ik zie niet in wat Kimi zou tegenhouden. Hij heeft toch altijd gezegd dat het "ieders droom is om bij Ferrari te rijden" en zo van die dingen? Nu hij de kans krijgt om McLaren te verlaten, zal hij die ook niet laten liggen. En dan kan Schumacher buiten bij Ferrari...

McChouffe

Er valt blijkbaar weer weinig nieuws te rapen de laatste tijd. Laten we dan nog maar eens komen met het Kimi-naar-Ferrari-verhaal. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor men weer over het pensioen van Schumacher begint te spreken...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Ferrari: Kimi - Rossi
McLaren: Alonso - Montoya
Renault: Webber - Fisico
Williams: Rosberg - Piquet jr

???????
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Ferrari: Kimi - Massa ;)

Verder zie ik het misschien eerder gebeuren dat Renault Kovalainen inzet in de race dan dat ze Webber gaan halen bij Williams. Maar het kan eigenlijk allebei.

dj Peter

Geef toe: dat rood staat hem goed  ;)



Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 28 januari 2006 - 17:47:15
Ferrari: Kimi - Rossi
McLaren: Alonso - Montoya
Renault: Webber - Fisico
Williams: Rosberg - Piquet jr

???????
Zet Rossi maar uit je hoofd zou ik denken. Volgens mij gaat hij die overstap nooit maken, het zou mij in ieder geval verwonderen. Weet je, nu heeft hij alles bij de moto's om het zo maar te zeggen, hij is dé nr1. Als hij nu naar de F1 trekt en daar uiteindelijk net niet goed genoeg blijkt, wat dan? Weg goed imago. dat risico neemt hij niet denk ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik denk niet dat Rossi daar echt mee bezig is. Het enige wat hij wil is racen en plezier maken en ik dnek al bij al dat hij het niet slecht zou doen in de F1. Mits een jaar of twee aanpassing. Ze zouden hem eigenlijk beter eerst een volledig seizoen laten testen en dan laten racen. Ben eens benieuwd hoe hij het er deze week gaat van afbrengen, als hij samen met andere F1 piloten gaat testen.

Ik hoop dat Kimi nooit naar Ferrari gaat, want ik heb het niet zo voor hem ( persoonlijke mening uiteraard). En ik heb altijd gezegd dat wanneer Kimi naar Ferrari gaat, ik alles ging buiten smijten van Ferrari  :-[

Ferrari 2010

Laat dan al maar een continer komen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 29 januari 2006 - 10:58:10Weet je, nu heeft hij alles bij de moto's om het zo maar te zeggen, hij is dé nr1.

Rossi heeft alles bewezen bij de moto's. De uitdaging zou wel eens weg kunnen zijn (of serieus minder). Misschien is het net een reden om de overstap te maken naar de F1. En eigenlijk is er maar één iemand succesvol geweest op twee en vier wielen: Tazio Nuvolari.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Sinister -D-

Citaat van: McChouffe op 29 januari 2006 - 13:46:36
Citaat van: Schumi 2006 op 29 januari 2006 - 10:58:10Weet je, nu heeft hij alles bij de moto's om het zo maar te zeggen, hij is dé nr1.

Rossi heeft alles bewezen bij de moto's. De uitdaging zou wel eens weg kunnen zijn (of serieus minder). Misschien is het net een reden om de overstap te maken naar de F1. En eigenlijk is er maar één iemand succesvol geweest op twee en vier wielen: Tazio Nuvolari.
Denk dat je John Surtees een beetje over het hoofd hebt gezien.  ;)

http://www.grandprix.com/gpe/drv-surjoh.html

McChouffe

Citaat van: Sinister op 29 januari 2006 - 14:19:27
Citaat van: McChouffe op 29 januari 2006 - 13:46:36
Citaat van: Schumi 2006 op 29 januari 2006 - 10:58:10Weet je, nu heeft hij alles bij de moto's om het zo maar te zeggen, hij is dé nr1.

Rossi heeft alles bewezen bij de moto's. De uitdaging zou wel eens weg kunnen zijn (of serieus minder). Misschien is het net een reden om de overstap te maken naar de F1. En eigenlijk is er maar één iemand succesvol geweest op twee en vier wielen: Tazio Nuvolari.
Denk dat je John Surtees een beetje over het hoofd hebt gezien.  ;)

http://www.grandprix.com/gpe/drv-surjoh.html

Je hebt gelijk, ik was John Surtees vergeten  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

John Surtees is na zijn F1 carriere moto beginnen rijden dacht ik, of ben ik mis. Dat lijkt me nog een logischere stap dan omgekeerd.