Dit jaar geen gp van België

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 20 januari 2006 - 11:55:37

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: FerrariMan op 21 januari 2006 - 15:28:12
Citaat van: Doefie op 21 januari 2006 - 11:20:41
Niks meer dan een politieke stunt van Serge ... Ik durf wedden dat zelfs Ecclestone van nog niks weet  ::)
Ik denk niet dat hij het zich permitteren om zoiets 'zomaar' te zeggen. You'll see.
Moeha, lang geleden dat een voorspelling uit kwam.

Ferrari 2010

Ik hoorde het net op de radio, trist nieuws :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

schumi4ever


Doefie

Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 17:41:22
Citaat van: FerrariMan op 21 januari 2006 - 15:28:12
Citaat van: Doefie op 21 januari 2006 - 11:20:41
Niks meer dan een politieke stunt van Serge ... Ik durf wedden dat zelfs Ecclestone van nog niks weet  ::)
Ik denk niet dat hij het zich permitteren om zoiets 'zomaar' te zeggen. You'll see.
Moeha, lang geleden dat een voorspelling uit kwam.

't Is de RACB zelf die de race afgelast heeft ... niks FIA of Ecclestone. Derbij, wat gaat Kubla beslissen of het wel of niet doorgaat?

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 08 februari 2006 - 22:58:27
Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 17:41:22
Citaat van: FerrariMan op 21 januari 2006 - 15:28:12
Citaat van: Doefie op 21 januari 2006 - 11:20:41
Niks meer dan een politieke stunt van Serge ... Ik durf wedden dat zelfs Ecclestone van nog niks weet  ::)
Ik denk niet dat hij het zich permitteren om zoiets 'zomaar' te zeggen. You'll see.
Moeha, lang geleden dat een voorspelling uit kwam.

't Is de RACB zelf die de race afgelast heeft ... niks FIA of Ecclestone. Derbij, wat gaat Kubla beslissen of het wel of niet doorgaat?
Hij zal meer geweten hebben.

Manuel

Ik vind het GODVERDOMME spijtig. :'(

Doefie

Citaat van: Iceman1986 op 10 februari 2006 - 22:18:53
Ik vind het *********** spijtig. :'(

"God ziet mij hier vloekt men niet"

Manuel

Sorry, ik zal het niet meer doen.

Ferrari 2010

En de GP plaats wil al ingepalmd worden door Rio de Janeiro. Ik vind dat niet bepaald een goed idee. Laat de kalender maar wat leger, iedereen een weekje meer verlof, de teamleden mogen ook wel eens vrij hebben hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Plus als de race nu vervangen wordt door een ander circuit, dan gaat dat ander circuit héél hard z'n best doen om de race ook permanent te houden. Plus er is al een race in Brazilië en Ecclestone wil juist van de "twee races per land" af.

Ferrari 2010

+ ze moeten op een week tijd alles van Italië naar Brazilië brengen, dat is ook niet echt de ideale situatie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.