Dit jaar geen gp van België

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 20 januari 2006 - 11:55:37

« vorige - volgende »

schumi4ever

Alé, heb ik toch nog een beetje hoop. Na tien jaar der van klappen ga ik dan toch eens kunnen gaan dit jaar :).
Iemand tips voor een goeie plaats ? En niet de duurste want da kan der nie vanaf hoor  ;)

Doefie

Bus Stop (zit wel overvol om 6u 's morgens). Kemmel, Pouhon, Des Fagnes.

bmwracing

#32
Citaat van: schumi4ever op 04 februari 2006 - 14:11:28
Alé, heb ik toch nog een beetje hoop. Na tien jaar der van klappen ga ik dan toch eens kunnen gaan dit jaar :).
Iemand tips voor een goeie plaats ? En niet de duurste want da kan der nie vanaf hoor  ;)
ja je moet voor 31 januari boeken he dan het je een korting ik zit altijd op gold3 dus pits dit jaar 308 euro een korting van om en bij de 100 euro...maar als je graag een goede plaats hebt is pouchon(zilver6)ook een goede zitplaats of zilver 8 is wel snel maar daar zie je nog wat uitschiuvers

ja we zullen moeten afwachten wat het wordt he met de gp maar nu nogmaals is hij definitief op de kalender blijven staan dus heb ik zo nog mijn beetje hoop dat hij door gaat gaan want ze hebben me dat al eens gelapt en nu nog eens zal niet goed zijn voor het imago

[edit]1 post is genoeg hoor

IVY440

In Pouhon kun je met staanplaatsen ook goed genoeg zien. Zijn een pak goedkoper ;)
Ik zou ook graag teruggaan maar ik wacht nog wel ff op nog meer kortingen

schumi4ever

Is het eigenlijk interessant om te wachten met tickets tot het allerlaatste moment of heb je dan kans dat je er geen meer kan krijgen? Ik zou eigenlijk het ganse weekend willen gaan en het lijkt me nogal riskant om dat te plannen voordat je die tickets effectief in handen heb of toch tenminste de zekerheid dat je zal binnenkunnen?

Doefie

Zullen nog genoeg tickets last-minute te krijgen zijn hoor. Vorig jaar kon je begin september nog voor een gans weekend krijgen. Niet meteen voor de tribunes aan start/finish (al die Gold-tribunes) maar voor verderop het circuit (Silver 3-4-5-6-7-8-9) wel.

sledge

Wat een miserie zeg. Geen gp, wel een gp, weer geen gp, wel weer een gp....
Mischien ga ik wel dit jaar, maar ik betrouw het nog niet....
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

The REAL BUTTON Freak

ze kunnen het beter laten organiseren door die Chinees van de voetbal

Hamilton MASTER

Citaat van: The REAL Freak op 06 februari 2006 - 18:45:16
ze kunnen het beter laten organiseren door die Chinees van de voetbal

Dan wordt er nog winst uit gehaald ;)



IVY440

Citaat van: schumi4ever op 06 februari 2006 - 14:27:22
Is het eigenlijk interessant om te wachten met tickets tot het allerlaatste moment of heb je dan kans dat je er geen meer kan krijgen? Ik zou eigenlijk het ganse weekend willen gaan en het lijkt me nogal riskant om dat te plannen voordat je die tickets effectief in handen heb of toch tenminste de zekerheid dat je zal binnenkunnen?

Staanplaatsen voor een heel weekend zal geen probleem zijn en als je er niets mee inzit om met luidruchtige NL'ers op camping te zitten,plaats genoeg.
Je hebt 9/10 wel een vuile broek (of meerdere) op zondag avond maar dat hebben we er wel voor over ;)

Raikkie

Citaat van: IVY440 op 06 februari 2006 - 22:47:06
Citaat van: schumi4ever op 06 februari 2006 - 14:27:22
Is het eigenlijk interessant om te wachten met tickets tot het allerlaatste moment of heb je dan kans dat je er geen meer kan krijgen? Ik zou eigenlijk het ganse weekend willen gaan en het lijkt me nogal riskant om dat te plannen voordat je die tickets effectief in handen heb of toch tenminste de zekerheid dat je zal binnenkunnen?

Staanplaatsen voor een heel weekend zal geen probleem zijn en als je er niets mee inzit om met luidruchtige NL'ers op camping te zitten,plaats genoeg.
Je hebt 9/10 wel een vuile broek (of meerdere) op zondag avond maar dat hebben we er wel voor over ;)
Als je iets meeneemt om op te zitten (kussentje, krant, plastic zakje, ...) blijf je normaal gezien proper(heb wel mensen zien uitschuiven  ;D dus voorzichtig zijn...).

IVY440

Citaat van: Raikkie op 06 februari 2006 - 23:54:09
Citaat van: IVY440 op 06 februari 2006 - 22:47:06
Citaat van: schumi4ever op 06 februari 2006 - 14:27:22
Is het eigenlijk interessant om te wachten met tickets tot het allerlaatste moment of heb je dan kans dat je er geen meer kan krijgen? Ik zou eigenlijk het ganse weekend willen gaan en het lijkt me nogal riskant om dat te plannen voordat je die tickets effectief in handen heb of toch tenminste de zekerheid dat je zal binnenkunnen?

Das voor de flauweriken hé ;)
Ge moet er maar iets voor over hebben (bv in 2005 een uur in de gietende regen zonder enige bescherming,enkel ne zomerjas :p )

Staanplaatsen voor een heel weekend zal geen probleem zijn en als je er niets mee inzit om met luidruchtige NL'ers op camping te zitten,plaats genoeg.
Je hebt 9/10 wel een vuile broek (of meerdere) op zondag avond maar dat hebben we er wel voor over ;)
Als je iets meeneemt om op te zitten (kussentje, krant, plastic zakje, ...) blijf je normaal gezien proper(heb wel mensen zien uitschuiven ;D dus voorzichtig zijn...).

IVY440

Nu is het blijkbaar officieel

Citaat van: www.fia.comThe Belgian National Sporting Authority, the RACB, has written to notify the FIA of the withdrawal of the 2006 Belgian Grand Prix from the FIA Formula One World Championship.

The withdrawal has been made in order to allow the completion of extensive improvement work to facilities at the Spa-Francorchamps circuit.

The FIA hopes that the event will be included once again in the Formula One World Championship calendar from 2007 onwards.


Mikacouli

Het bestaat niet dat ik geen F1 live zal zien dit jaar. Ik begin meteen te kijken of ik op een testsessie in spanje kan geraken deze maand. Ik MOET F1 zien dit jaar. Een testsessie lijkt me nog het meest interessant omdat er meer gereden wordt dan in een weekend en je hebt fantastisch goeje plaatsen.
Eens kijken hoe ik het best in Barcelona geraak, zal wel met de vlieger worden.