Dit jaar geen gp van België

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 20 januari 2006 - 11:55:37

« vorige - volgende »

Doefie

In het najaar zijn het verkiezingen ... Kubla wilt ofwel zekerheid dat Spa-Francorchamps niet van tafel wordt geveegd ofwel wilt hij zijn collega's gewoon in een zwart daglicht stellen.

Ik blijf erbij, het is een politiek spelletje van Kubla die zo meer zichzelf dan anderen schaadt.

bogief1

#16
Typisch België, hoe vaak maken we ons niet belachelijk door een regering?
Kijk naar onze nieuwe clowenpak in het leger. Dan willen onze politieke "grootheden" België promoten, ze zijn goed bezig als ze voor de wereld bekend maken dat ze een contract tekenen zonder te lezen, omdat ze geen Engels (nogthans een wereldtaal, die politica toch moeten verstaan) kunnen.

Het klinkt misschien vreemd uit de mond van een Belg, maar leve Nederland  :). Ze hebben misschien geen GP maar ze steunen de sporters in alles, neem recent hun dartkampioen. Een onbekende sport maar ze staan wel achter hen.

Waarom rijden er geen Belgen meer in de F1, onze Bas heeft zeker talent, maar geen geld, mede omdat het belgisch bedrijfsleven hem ni helpt.

Dat onze premier maar verder doet met de promotie van ons apenland, of zijn we nu het land van de clowns geworden?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Ik blijf erbij, het is een politieke stunt van Serge Kubla.

dj Peter


Hamilton MASTER

Ecclestone gaat er vanuit dat de GP doorgaat.
Hij ziet geen enkel probleem, zolang Wallonië die 14 miljoen € betaalt aan hem.....

Hij wil er ook voor zorgen dat hij van 2007 tot en met 2012 de GP van Spa organiseert.
België zou 18 miljoen € moeten betalen aan hem als subsidie, plus daarop nog een échte bankgarantie.
De opbrengst van de ticketverkoop zou integraal naar de FIA (lees Ecclestone) gaan...



Doefie

Ecclestone zorgt er wel voor dat de race blijft ;)

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 16:16:32
Ecclestone zorgt er wel voor dat de race blijft ;)

Ik hoop het. Ik wil echt naar spa dit jaar. :-\

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 26 januari 2006 - 21:34:00
Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 16:16:32
Ecclestone zorgt er wel voor dat de race blijft ;)

Ik hoop het. Ik wil echt naar spa dit jaar. :-\

Ik ook, hoewel ik nog geen ticket heb ... is eigelijk best grappig. Ik ben drie jaar geweest en heb één keer hoeven betalen  ;D 8)

Martin

Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 22:45:14
Citaat van: Mikacouli op 26 januari 2006 - 21:34:00
Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 16:16:32
Ecclestone zorgt er wel voor dat de race blijft ;)

Ik hoop het. Ik wil echt naar spa dit jaar. :-\

Ik ook, hoewel ik nog geen ticket heb ... is eigelijk best grappig. Ik ben drie jaar geweest en heb één keer hoeven betalen  ;D 8)

Klim je over de hekken langs het prikkeldraad?
Of was je er op uitnodiging?
Zal het laatste wel zijn.
Of toch het eerste? ;) ;)

Doefie

Citaat van: Martin op 26 januari 2006 - 23:23:49
Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 22:45:14
Citaat van: Mikacouli op 26 januari 2006 - 21:34:00
Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 16:16:32
Ecclestone zorgt er wel voor dat de race blijft ;)

Ik hoop het. Ik wil echt naar spa dit jaar. :-\

Ik ook, hoewel ik nog geen ticket heb ... is eigelijk best grappig. Ik ben drie jaar geweest en heb één keer hoeven betalen  ;D 8)

Klim je over de hekken langs het prikkeldraad?
Of was je er op uitnodiging?
Zal het laatste wel zijn.
Of toch het eerste? ;) ;)

2004 die gratis vrijdagtickets ;)
Vorig jaar ticket Gold 3 (vlak voor de pitbox van Ferrari, B.A.R.-Honda en Renault) vanuit het kabinet van Ecolo ... beste ticket tot nu toe :)

Hamilton MASTER

Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 23:56:52
Citaat van: Martin op 26 januari 2006 - 23:23:49
Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 22:45:14
Citaat van: Mikacouli op 26 januari 2006 - 21:34:00
Citaat van: Doefie op 26 januari 2006 - 16:16:32
Ecclestone zorgt er wel voor dat de race blijft ;)

Ik hoop het. Ik wil echt naar spa dit jaar. :-\

Ik ook, hoewel ik nog geen ticket heb ... is eigelijk best grappig. Ik ben drie jaar geweest en heb één keer hoeven betalen  ;D 8)

Klim je over de hekken langs het prikkeldraad?
Of was je er op uitnodiging?
Zal het laatste wel zijn.
Of toch het eerste? ;) ;)

2004 die gratis vrijdagtickets ;)
Vorig jaar ticket Gold 3 (vlak voor de pitbox van Ferrari, B.A.R.-Honda en Renault) vanuit het kabinet van Ecolo ... beste ticket tot nu toe :)

FF verduidelijken voor Martin.
Ecolo is een politieke partij, tegenhanger van het Vlaamse Groen!. Ze zijn dus voor milieubewust denken en dergelijke. ;)

Btw: hoe krijg je die tickets van Ecolo ?  :o



Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 januari 2006 - 11:14:17Btw: hoe krijg je die tickets van Ecolo ? :o

Ecolo ... Francorchamps ... moeilijk he ;D Mijn vader werkt op het kabinet van Ecolo in Brussel en daar ging begin september een email rond, een Gold 3-ticket te krijgen voor Francorchamps. Mijn pa was de enige die gereageerd had (wat wil je, autosport en de groenen gaan niet samen). Vandaar, ik een Gold 3 op de alleslaatste moment :)

schumi4ever

Vraag ik mij eigenlijk wel af hoe het komt dat je wel al tickets kan kopen voor de koers?  :-\
Als het dan niet doorgaat wat dan? Typisch belgie zeker?

Doefie

Citaat van: vosje op 03 februari 2006 - 23:20:10
Vraag ik mij eigenlijk wel af hoe het komt dat je wel al tickets kan kopen voor de koers?  :-\
Als het dan niet doorgaat wat dan? Typisch belgie zeker?

Welkom ;)

En het gaat wel degelijk door hoor. Zolang Ecclestone of de FIA zegt dat het doorgaat, dan gaat het door. Zij wisten van niks dat het zou worden afgelast, het was enkel Kubla die het zei. Dus niet wanhopen, op 17 september met z'n allen naar Francorchamps ;)

Supermariobros

Onze eigenste race prijkt nog steeds op de officiële kalender die de FIA nu heeft uitgegeven:  :)

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8382_0_1_0