Nieuwe wagens

Gestart door Jasper, 14 januari 2006 - 16:54:29

« vorige - volgende »

lieven

ze zijn zo sympathiek geweest om er sleephaken van te maken  ;) handig voor komend seizoen  8)

nja de honda ziet er wel een beetje raar uit, het is precies het seizoen van echt nieuwe dingen(bij sommige teams dan toch)

Ferrari 2010

En de nieuwe Williams:




De opvallendste vernieuwingen als je het mij vraagt:
Buiging neusvleugel
Opvallend rustige achterkant op vlak van vleugeltjes etc. (Voor zover ik kan zien toch)
En dan het vleugeltje aan de sidepods
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Wat een juweeltje :o
Een compeet nieuwe wagen zo lijkt me. Volledig nieuwe neus. De voorvleugel lijkt me weinig veranderd.
Een volledig nieuwe achtervleugel. Deze is nu gebogen.
De sidepods zijn opvallend veel verhoogd in vergelijking met deze van vorig jaar. Daardoor zijn de koelingsgaten groter geworden en hebben ze wss wel grote radiators zitten. Hun V8 heeft blijkbaar veel koeling nodig. Dat zie je ook aan de enorm grote chimney die redelijk ver vooraan zijn op de sidepod.
De versterking van hun gurneys zijn ook redelijk origineel. Vorig jaar kwam McLaren hier als eerste mee maar deze waren recht, en zijn het nog altijd. Deze van williams zijn gebogen, ik weet niet echt welk effect het zou hebben naast de factor versterking.
De enginacover is ook zeer klein in vgl met de andere teams. Wel een mooie verlenging van hun enginecover moet ik zeggen naar de achtervleigel toe.
En nu hebben ze ook de oor jordan uitgevonden flipups aan hun sidepods vooraan net zoals Toyota en Bar deze ook hebben.
Ja, een interessante wagen waar Williams mee op de proppen kwam. Let maar op.
JAmmer dat de livery van de sidepods zo wit is. Anders wel een mooie nieuwe livery.

Juan Pablo

weer een supermooie auto!!,, ik heb nog geen lelijke gezien eigenlijk, nu met die V8 lijkt de achterkant korter, vind ik wel  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

KVDracer

Ik heb het toch niet met die geboge voorvleugels zenne, zijn precies seneeuwruimers. Maar al bij al, is dit één van de mooiste wagens die tot nu toe gepresenteerd zijn. Ik denk dat dit één van de underdogs is. Niemand verwacht iets van Williams en Williams zelf doet ook geen voorspellingen. Dat het maar rap 12 maart is  :D

Jasper

Vooraanzicht is prachtig, zijaanzicht vind ik iets minder door dat effen wit. En inderdaad veel vernieuwingen. Staat nogal in contrast met de Toyota.

Doefie

Heel mooi design, hele mooie kleuren. Maar een schitterend uiterlijk geeft nog geen schitterende resultaten he ;) (denk aan Sauber vorig seizoen). Ik hoop alleszinds voor hen van wel.

Tim C

Ondertussen weten we hoe Williams en BMW gescheiden zijn

Williams kreeg de blauwe verf en BMW de witte ;D

Prachtige wagen!

daan


bogief1

#99
http://images.f1racing.net/large/54851.jpg
http://images.f1racing.net/large/55402.jpg

Is net hetzelfde van livery vind je niet? enkel de kleuren zijn veranderd.
Williams is wel mooier  :)

Als ik van hen was zou ik in die witte vlek hun nummer inzetten.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

mike

Citaat van: Daan op 27 januari 2006 - 20:30:32
Heele mooie wagen :)

Yep.

Vraag is hoe lang dat zo blijft. Voor je het weet wordt hij overal aangekleed met extra vleugeltjes, vinnen, en andere dergelijke om er toch nog een half tiende van een seconde per ronde meer uit te halen..

Blue Shadow

De williams is de mooiste wagen tot nu toe van het veld.
Op die witte vlek de naam van de coureur zoals bij mclaren dat zou ook nog mooi zijn.
Maar idd het bolletjesnummer zou een mooie retro stijl zijn  ;) .
iceman 4 world champion

daan

Cosworth is in ieder geval een beetje optimistisch:
CitaatVoorzichtig optimisme bij Cosworth

Cosworth, de nieuwe motorleverancier van Williams, heeft tijdens de launch van de FW28, vrijdag in Oxford, laten weten 'voorzichtig optimistisch' te zijn over komend seizoen. Motorleverancier Cosworth is dit jaar de enige niet-autofabrikant in de Formule 1.

Tim Routsis, de algemeen directeur van Cosworth, zei: "Nu de motorregels drastisch zijn veranderd, gaan we een enorm spannend Formule 1-seizoen tegemoet. We zijn daarbij voorzichtig optimistisch over onze kansen."

"De CA2006 V8 is vorig jaar november voor het eerst geïnstalleerd in de interim-auto, de Williams FW27C. Sindsdien hebben we meer dan 7000 testkilometers op de teller van de motor gezet. De progressie die we met Williams hebben geboekt, geeft ons het vertrouwen dat we een competitief seizoen gaan beleven", aldus Routsis.
Bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=108340

Vraag me af wat ze er van maken, hoop voor Williams dat ze niet te ver afzakken.

Doefie

Ben ik het nu of is de Renault op hele kleine details na exact dezelfde als vorig jaar?

Tim C