Wat is je beroep/opleiding ?

Gestart door dj Peter, 08 januari 2006 - 14:40:51

« vorige - volgende »

dj Peter

Misschien is dit onderwerp al wel eens aan bod geweest,maar intussen zijn er ook alweer een aantal nieuwe forumleden bijgekomen of misschien zijn er mensen van beroep of studies veranderd.
Vandaar deze vraag: wat doe je voor de kost of welke opleiding volg je ?

Wat mij betreft: ik zit al meer dan 20 jaar in de bouw.Ik werk als loontrekkende in een KMO die woningbouw doet,zowel nieuwbouw als renovatie. Mijn taak is hoofdzakelijk metselen,maar daar horen ook bij:funderingen, betonconstructie,vloeren en betegelen,timmerwerken,staalconstructie.


Jasper

In het forum Andere Onderwerpen staat dit toch beter. ;)

dj Peter

Eh.... klein foutje...  :o
Kan er iemand van de redactie dit onderwerp bij de categorie "Andere Onderwerpen" plaatsen?


dj Peter

Citaat van: Jasper op 08 januari 2006 - 14:42:59
In het forum Andere Onderwerpen staat dit toch beter. ;)
Je hebt volkomen gelijk, foutjeuh

Mikacouli

Het mijne trekt veel op dat van jou saffier.
Ik werk in de bouwfirma van mijn vader. Ik ben begonnen sinds september dit jaar en normaal zal ik dit maar gedurende 3 jaar doen. Ik volg nog avondschool vastgoedmakelaar dus binnen 3 jaar zal mijn job er volledig anders uit zien. Wss in de immobilliënsector. Eerst nog wat meer ervaring opdoen (moest ik deze nog niet hebben want ben er mee opgegroeid), kan nooit geen kwaad.
Het bedrijf van mijn vader doet vooral nieuwbouw, zowel huizenbouw als appartementen. Renovatie komt ook geregeld wel aan bod. Ik doe het graag dus waarom niet :)

McChouffe

Handelsingenieur in de Beleidsinformatica major Accountancy (4e jaar, voorlaatste dus).

Hele leuke richting. En uitzicht op jobzekerheid, want er is een enorm tekort en we zijn met een kleine groep.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Laatste jaar Accountancy/Fiscaliteit.