Een beetje advies graag

Gestart door Ramses, 06 januari 2006 - 10:28:29

« vorige - volgende »

Martin

Als er dooie zijn gevallen staat het bij de foto's.
Dit stond er niet bij.
Dus ga ik er vanuit dat de bestuurders nog leven.

Ramses

Na veel vijven en zessen heb ik toch geen nieuwe wagen gekocht, maar mag ik donderdag met een Ford Focus rondrijden.

bouwjaar 2003, 31.000 km en vrij veel opties (airco, radio-cd, alu velgen enz...) Onder de kap zit een pittige 1.6.

McChouffe

Om geen nieuw topic te moeten openen, over een dikke anderhalve maand staat hier een nieuwe Toyota Avensis voor de deur. Knappe wagen, al zeg ik het zelf  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Citaat van: McChouffe op 14 juni 2006 - 20:53:58
Om geen nieuw topic te moeten openen, over een dikke anderhalve maand staat hier een nieuwe Toyota Avensis voor de deur. Knappe wagen, al zeg ik het zelf  8)

Inderdaad, die mag er zeker zijn, en goede waar voor zijn geld ;) Proficiat en rij hem niet aan stukken in de eerste de beste bocht hé

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 14 juni 2006 - 20:53:58
Om geen nieuw topic te moeten openen, over een dikke anderhalve maand staat hier een nieuwe Toyota Avensis voor de deur. Knappe wagen, al zeg ik het zelf  8)

Veel succes en wees voorzichtig, een klein blutske en ge betaalt u al blauw bij ne garagist.

McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 15 juni 2006 - 10:38:41Veel succes en wees voorzichtig, een klein blutske en ge betaalt u al blauw bij ne garagist.

Zo'n dingen kosten inderdaad een pak geld. Maar er zijn ook garagisten die het even goed doen als de officiele Toyota-dealers en een pak goedkoper zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.