Een beetje advies graag

Gestart door Ramses, 06 januari 2006 - 10:28:29

« vorige - volgende »

McChouffe

Citroën geeft ook wel mooie kortingen op de C4 en de Xsara Picasso. En binnen het budget.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: McChouffe op 06 januari 2006 - 22:20:01
Citroën geeft ook wel mooie kortingen op de C4 en de Xsara Picasso. En binnen het budget.



tja, leg hier een strik rond en je hebt het perfecte paasei  ;D ;D

KVDracer

Eerlijk gezegd zou ik voor Peugeot gaan. Ik denk dat ze qua betrouwnaarheid beter zijn dan de Renault. Maar dit is mijn bescheiden mening.

razzle_dazzle

Citaat van: KVDracer op 07 januari 2006 - 18:07:55
Eerlijk gezegd zou ik voor Peugeot gaan. Ik denk dat ze qua betrouwnaarheid beter zijn dan de Renault. Maar dit is mijn bescheiden mening.

Renault staat toch bekend om hun betere motoren hoor. Ook hun waarde blijft beter behouden dan de Peugeot.
Ik zou voor de Clio gaan.

Jasper

Toch geen Peugeot zeker? ;D ;) ;)

Nee, ik vind de Clio ook de beste van de drie.

Martin

Citaat van: Jasper op 07 januari 2006 - 21:23:49
Toch geen Peugeot zeker? ;D ;) ;)

Nee, ik vind de Clio ook de beste van de drie.

Wijvenwagen, niet kopen Ramses.
Je bent toch geen sissie.

Roel

ik heb net een fiat bravo tweedehands gekocht, drie jaar, 37 000 KM, rijdt perfect. Mooie wagen, enkel het klepje van mijn handschoenkastje weigert af en toe. Maar voor de rest ben ik 100 % tevreden.

Waarom niet even kijken naar de nieuwe Punto? echt mooie wagen hoor! De 3 deurs Stilo is heel knap vind ik, maar ik denk dat dat eerder naar de 15000 EUR gaat, en voor een FIAT blijft dat veel geld natuurlijk...
God save Mclaren

Martin

Citaat van: Roel op 07 januari 2006 - 22:49:15
ik heb net een fiat bravo tweedehands gekocht, drie jaar, 37 000 KM, rijdt perfect. Mooie wagen, enkel het klepje van mijn handschoenkastje weigert af en toe. Maar voor de rest ben ik 100 % tevreden.

Waarom niet even kijken naar de nieuwe Punto? echt mooie wagen hoor! De 3 deurs Stilo is heel knap vind ik, maar ik denk dat dat eerder naar de 15000 EUR gaat, en voor een FIAT blijft dat veel geld natuurlijk...

Een gebruikte Fiat is bijna niet in te ruilen.
Nieuw vanuit de garage ben je al € 1500.= kwijt.

Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe wagen.
Voor mijn Hyundai Getz, 13 maanden jong (22500 km.), krijg ik nog € 8850.= als ik'm inruil voor een Getz 1.4



razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 07 januari 2006 - 22:24:51
Citaat van: Jasper op 07 januari 2006 - 21:23:49
Toch geen Peugeot zeker? ;D ;) ;)

Nee, ik vind de Clio ook de beste van de drie.

Wijvenwagen, niet kopen Ramses.
Je bent toch geen sissie.

Met alle respect, maar uw Hyundai Getz is ook niet bepaald een toonbeeld van een stoere mannelijke auto...

Ik vermoed dat Ramses deze auto ook maar voor korte periode zal bijhouden, gezien zijn budget momenteel niet zo hoog ligt en dan is het gewoon beter om die Clio te kopen, aangezien die veel beter z'n waarde behoudt. Qua comfort zijn ze alledrie aan mekaar gewaagd, maar qua verhouding prijs/prestatie denk ik dat de Clio het beste scoort.

Al een besluit genomen?

razzle_dazzle


Martin

#25
Misschien een gebruikte Ferrari?



Of een tweedehands Lamborghini Murciel?
Daar is nog wel iets van te maken.





Ook voordelig is deze Mercedes SLK.
De achterkant is in goede staat.





Liever een Dodge Viper?
Heb ik ook voor een spotprijsje in de aanbieding.



Of zoek je een tereinwagen?



Bentley ligt ook goed in de markt.
Mooie inruilprijs.



Een Nissan 350Z Roadster is ook vrij voordelig.



Maar er gaat niets boven een onverwoestbare Hummer.




Jasper

Die vind ik eerlijk gezegd niet zo grappig... :-\

Martin

Citaat van: Jasper op 28 januari 2006 - 14:51:33
Die vind ik eerlijk gezegd niet zo grappig... :-\

Ik wel, er zijn geen dode gevallen. :)

Jasper

Bij de Lamborghini en de SLK heb ik daar serieuze twijfels bij hoor...

daan

Hmm, ja idd, die zien er wel heel erg tja euhm triest uit.