Super Aguri zeker voor 2006 maar ...

Gestart door Blue Shadow, 04 januari 2006 - 18:28:55

« vorige - volgende »

Blue Shadow

Super Aguri wil niet teveel afhankelijk worden van rookies. Er zijn nog enkele Arrows A23-chassis' beschikbaar, dus al te veel ongelukken kan het team niet gebruiken...

en met sato mogen ze zeker zijn dat er geen ongelukken zullen gebeuren  ;D als hij het doet zoals we gewoon zijn hebben we binnen de korste keren geen super aguri meer.  ;)

bron: www.formule1.info
iceman 4 world champion

bogief1

Ik ben benieuwd hoe lang ze zullen blijven.
Het voordeel is wel dat minstens trg enkele inhaalacties zien  :) al is het maar dubbelen.
Ik ben benieuwd of dat de aanbieding was waarvan Kartydinges van sprak.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Misschien kunnen ze met die chassis de strijd tegen Minardi openmaken, zou mooi zijn om daar ook wat strijd te zien. Maar verder zie ik ze dit seizoen niet komen, ze moeten een nieuw chassis hebben, niet een van 5 jaar oud...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

SuperAguri wordt finiancieel en deels materieel gesteund door Honda ... zo snel zullen ze niet failliet gaan.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 04 januari 2006 - 19:12:38
Misschien kunnen ze met die chassis de strijd tegen Minardi openmaken, zou mooi zijn om daar ook wat strijd te zien. Maar verder zie ik ze dit seizoen niet komen, ze moeten een nieuw chassis hebben, niet een van 5 jaar oud...

We leven in 2006, Minardi bestaat niet meer en is vervangen door een team met veel geld...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 04 januari 2006 - 20:55:13
Citaat van: Schumi 2006 op 04 januari 2006 - 19:12:38
Misschien kunnen ze met die chassis de strijd tegen Minardi openmaken, zou mooi zijn om daar ook wat strijd te zien. Maar verder zie ik ze dit seizoen niet komen, ze moeten een nieuw chassis hebben, niet een van 5 jaar oud...

We leven in 2006, Minardi bestaat niet meer en is vervangen door een team met veel geld...
Ja, ok, tegen de Midlands dan, hoewel, die hebben nu ook wel wat meer geld uit te geven. Tegen niemand dan hé :P Ik vrees dat ze trager zullen zijn als Minardi dit jaar was ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Maar Midland heeft Albers, dus kunnen ze er misschien wel tegen vechten? ;D

Ferrari 2010

;D ;D ;D ;D
Dat detail had ik over het hoofd gezie ;) ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.