Wat zijn jou droomkleuren voor een F1 bolide ?

Gestart door Blue Shadow, 04 januari 2006 - 14:42:40

« vorige - volgende »

Blue Shadow

Geef mij maar mat zwart - met het crome uit trulli zijn helm en het driversnummer in het wit
jammer dat een nieuw team nooit eens beroep doet op formule 1 fans om de kleurensamenstelling te maken  :D
iceman 4 world champion

McChouffe

Rood met een beetje wit, met een zwart paardje in een geel schild  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

phil69

Een roze wagen met een vrouw als piloot, das pas een droom ;D

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 04 januari 2006 - 14:44:06
Rood met een beetje wit, met een zwart paardje in een geel schild ;)
Hmm, wij dromen precies over hetzelfde type wagen :P Die van mij heeft op zen neus nog een gele schelp staan, verder amper verschil. :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Citaat van: Blue Shadow op 04 januari 2006 - 14:42:40
Geef mij maar mat zwart - met het crome uit trulli zijn helm en het driversnummer in het wit
jammer dat een nieuw team nooit eens beroep doet op formule 1 fans om de kleurensamenstelling te maken  :D

Klinkt wel goed.
Dat de nummer beter uitkomt is zeker al een pluspunt, want nu zie je ze amper staan.
De winter-livery van Williams vind ik ook wel goed.
Maar de mooiste wagen ooit vind ik de Williams van 95-96.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Mikacouli

Crome zal geen enkel team ooit gebruiken.
1 reden: Die wagens vallen dan niet te fotograferen, of toch zeer moeilijk. Dit zou een ramp zijn voor de sponsering dus laten ze het maar achterwege. Het zou mooi zijn, maar slecht voor iedereen.

De mooiste kleuren? Die van McLaren nu. Er is nog geen enkel team geweest met mooiere kleuren, of toch de kleurstelling. Jammer dat het zal veranderen :-\

Volgende week zien we trouwens voor het eerst de oranja McLaren. Dat zal wat worden. En ook de kleuren van BMW sauber zullen onthuld worden.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 04 januari 2006 - 18:38:05
De mooiste kleuren? Die van McLaren nu. Er is nog geen enkel team geweest met mooiere kleuren, of toch de kleurstelling.
De Renault zie ik toch liever hoor, de meest geslaagde combinatie van het veld voor mij.

razzle_dazzle

Ferrarirood met eum... Ferrariwit blijven voor mij het mooiste, de kleurencompilatie van de Mclaren was ook zeer mooi de laatste jaren.

Doefie

Hoofdzakelijk metallic-blauw, met speling van geel, grijs, wit en zwart ertussen.

daan

Citaat van: Mikacouli op 04 januari 2006 - 18:38:05
De mooiste kleuren? Die van McLaren nu. Er is nog geen enkel team geweest met mooiere kleuren, of toch de kleurstelling. Jammer dat het zal veranderen :-\

Volgende week zien we trouwens voor het eerst de oranja McLaren. Dat zal wat worden. En ook de kleuren van BMW sauber zullen onthuld worden.
Een oranje McLaren?
Hmm als ze die dan laten overlopen in zilver en rood lijkt het me een zeer mooie wagen. Maar tot nu toe vind ik ook de huidige wagen van die stalhet mooist.

dj Peter

#10
Rood,met een steigerend,met diamantjes belegd paardje op de neus :D 

Eric

De kleurstelling van McLaren is één van de mooiste...
Het groen van Jaguar vond ik ook bijzonder mooi en zelfs het Ferrari rood heeft iets.


Jasper

Citaat van: FerrariMan op 04 januari 2006 - 19:19:48
Citaat van: Mikacouli op 04 januari 2006 - 18:38:05
De mooiste kleuren? Die van McLaren nu. Er is nog geen enkel team geweest met mooiere kleuren, of toch de kleurstelling.
De Renault zie ik toch liever hoor, de meest geslaagde combinatie van het veld voor mij.

In 2002/2003 vond ik ook de Renault het mooist, maar met die zwarte plek aan de luchthapper boven de rijder vond ik het echt lelijk. De McLaren was voor mij zeker de mooiste wagen van 2005. Niet alleen qua kleuren maar ook qua figuur.

Blue Shadow

ferrari moet eens orgineel uit de hoek komen rood is idd HET kleur van ferrari maar tzou toch een leuke impact geven in de formule 1 wereld als ferrari eens in een ander kleur op de baan komt
iceman 4 world champion

Jasper

Ferrari heeft er al 55 jaar in het rood opzitten en het is dus een traditie geworden. Ferrari zonder rood zou een symbolisch verlies zijn voor de Formule 1!