DTM Race Driver

Gestart door Doefie, 02 januari 2006 - 21:59:43

« vorige - volgende »

Doefie

Iemand met dit spel? Is een echte aanrader ! En vooral uitkijken naar maart als DTM Race Driver 3 uitkomt (enkele screenshots en wat uitleg).

DTM Race Driver 2 is uitgeroepen tot een van de allerbeste racesimulatie's die er is, en daar kan ik het helemaal mee eens zijn. Je bouwt je carrière uit om uiteindelijk in de Grand Prix Masters terecht te komen, en per race of per kampioenschap moet je aan een bepaalde plaats voldoen om hogerop te komen, wat niet altijd makkelijk is. Het leuke eraan is dat als je in de single races de moeilijkheid om 110% zet je geen millimeter verkeerd mag rijden, net zoals het echte racen...

The REAL BUTTON Freak

Ik ben ook een grote fan van Dtm Race Driver.

Op sommige vlakken is het zelfs beter dan Gran Turismo 4

Jasper

Ik heb DTM Race Driver 1. Is idd wel een goed spel.

Juan Pablo

heel goed spel, ik kijk uit naar de 3de, ik heb t op ps2.

ik heb de demo gedowned op de pc, dat vond ikzelf wat minder.. maar we zien wel he!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Ik heb het vorige week gekocht voor 44.99€. Een schitterend spel!

De verschillende wagens geven echt een verschillende manier van rijden, tactiek en dergelijke.
Als je echt wil racen, koop deze game. Je zal er geen spijt van hebben. ;)



KVDracer

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 maart 2006 - 19:36:37
Ik heb het vorige week gekocht voor 44.99€. Een schitterend spel!

De verschillende wagens geven echt een verschillende manier van rijden, tactiek en dergelijke.
Als je echt wil racen, koop deze game. Je zal er geen spijt van hebben. ;)

Waar heb je die gekocht? Ik ben er ook naar op zoek, maar heb het nog niet gevonden.

Doefie

Free Record Shop biedt het aan, net als PC Winkeltje (of zoiets toch) waarschijnlijk ook wel.

Juan Pablo

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 maart 2006 - 19:36:37
Ik heb het vorige week gekocht voor 44.99€. Een schitterend spel!

De verschillende wagens geven echt een verschillende manier van rijden, tactiek en dergelijke.
Als je echt wil racen, koop deze game. Je zal er geen spijt van hebben. ;)

op de ps2? ziet dat er wel mooi uit..?

de ps is namelijk niet-echt een hoogstaander qua graphics

( ik heb m zelf ook hoor  ;))

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Ik heb hem op de PC gekocht...

De gameplay is echt heel goed. Je kan een carrière beginnen en je begint dan in de cart-wereld. Mits het winnen of hoog eindigen in een paar races, stijg je naar een hogere divisie van wagens.
Zo doorloop je eigenlijk elke categorie om uiteindelijk in een Williams BMW F1 te zitten. (zo ver ben ik nog niet ;))



Jasper

Laat me raden, ik kan het met mijn Pentium 3 1.0 GHz en GeForce2 TI (64MB) niet draaien? :(

Manuel

Ik ga den 3 ook kopen wan Dtm racedriver 2 heb en ik ben een fan.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 17 maart 2006 - 19:02:37
Laat me raden, ik kan het met mijn Pentium 3 1.0 GHz en GeForce2 TI (64MB) niet draaien? :(

Op http://nl.codemasters.be/dtm3 kan je de demo downloaden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Ik kan hem goed spelen met een:
Pentium 4, 2.6 gighz
512 Mb Ram geheugen.
256 Mb grafische kaart (wel een oude, een Radeon 9000, maar met update)

Het spel draait heel erg vlot, nooit een vertraging ofzo.
Neemt wel een 6-tal gigabite op je harde schijf in beslag.