Alonso naar McLaren in 2007

Gestart door kenny, 19 december 2005 - 12:07:48

« vorige - volgende »

kenny


kenny


bmwracing

Een opmerkelijk detail...renault heeft plannen om de f1 te verlaten in 2007 dat zou mss kunnen wijzen dat alonso voor mclaren tekende...ik denk dat hij samen met montoya zal rijden en kimi naar ferrari...tzal weer een mooi seizoen worden in 2007


kenny

"we want to win races and be in a position where we might have two Formula One World Champions driving for Vodafone McLaren Mercedes in 2007."

benieuwd wie er bij Mc zal rijden in 2007...


bmwracing

ja sorry kenny was ook al bezig met mijn onderwerp en ik ging eten en dan later verder gedaan

Jasper

Volgens mij willen Kimi en Alonso niet naast mekaar rijden. Bovendien denk ik niet dat Montoya echt weg wil bij McLaren. En Kimi heeft nog nooit gezegd dat hij niet naar Ferrari wil. In 2007 zien we dus geen Schumacher weer maar wel Kimi en Massa bij Ferrari, en Alonso en Montoya bij McLaren. En misschien geen Renault-team meer.

Vulture

En komend jaar?
Gaan ze bij Renault nog ten volle werken voor Alonso?
Hopelijk krijgt Fissichella zijn kans.
Close The World, Open The Next..

Bjorn

Wat gaan ze nu weer binnengooien bij McLaren. Kan die zijn kop niet zien... En Kimi naar Ferrari, tjonge da zal pijn doen hem in het rood zien lopen...  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Mail van een Ferrari-fan:

Als Alonso naar Mc Laren gaat (wat ik net op de radio bevestigd hoor), zou het misschien wel eens kunnen dat Schumi er nog een paar jaar bijdoet ... en dat dàt dus de reden is waarom Alonso niet naar Ferrari gaat.  Als die dekselse Fin maar niet naar de Scuderia gaat.  Voor wie moeten we dan nog supporteren?


Does that make any sense?

Mikacouli

Wat een schok :o :o :o Ben er nog niet goed van :-\ :-\
Nu moest Het rijdersduo Kimi-Alonso zijn zou ik er niks op tegen hebben maar daar vrees ik voor  :'(
Kimi naar Ferrari- een regelrechte nachtmerrie!
Volgens mij heeft Kimi al een contract getekend bij Ferrari en wilden ze de op een na beste jongeling en die is Alonso. Alonso-Montoya bij McLaren, ik had het niet verwacht. Komt echt zwaar aan zoiets. Vind het maar raar dat Dennis Kimi zo snel liet gaan. Nu het is nog niet zeker dat Kimi vertrekt want er is ook al sprake geweest dat Montoya naar Ferrari zou trekken.

McLaren heeft wel iets voor verrassingen :o :o

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 19 december 2005 - 14:37:06
Vind het maar raar dat Dennis Kimi zo snel liet gaan.

Hoe weet jij dat hij snel weg was? Hij heeft vier jaar in een wagen gereden die hem geen wereldkampioen kon maken...

FerrariMan

Volgens mij gaat Schumi er dan inderdaad een paar jaar bij doen. Voorgevoel.

Alonso naar McLaren...ik weet niet wat ervan te denken..

Ik denk dat McLaren gewoon voor Kimi en Alonso zal gaan hoor, zoals Prost en Senna destijds.
Montoya gaat volgens mij plaats kunnen ruimen.

Bjorn

Ik hoop ook dat Monti de deur wordt gewezen... Het enige wat knelt bij mij is dat Kimi de speculaties over het vertrek naar Ferrari niet meer ontkent of bevestigd. In het begin ontkende hij dit ten sterkste... Maar Kimi - Alonso zie ik wel zitten ja!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Met een duo Kimi-Fernando zou ik heel tevreden zijn. Ze zijn samen met Schumacher de beste in het rijdersveld. Als McLaren een goede wagen heeft in 2007 dan zouden ze niet tegen te houden moeten zijn, al zou dat wel moeilijk zijn voor het kampioenschap. Het rijderskampioenschap want ze zouden veel punten van mekaar afsnoepen.
Maar met al die geruchtend rond Kimi en Ferrari vrees ik dat Kimi naar Ferrari verhuist :'(