Zware crash Badoer

Gestart door Doefie, 08 december 2005 - 18:30:24

« vorige - volgende »

Doefie


Ferrari 2010

ziet er inderdaad wel een zware crash uit, maar op die foto's kan je niet zien hoe hard hij in de muur is gesmakt en hoe hij erin is gegaan. Als hij zo tegen de banden is gesmakt als hij daar op de foto's staat was het inderdaad wel zwaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 08 december 2005 - 18:41:03Als hij zo tegen de banden is gesmakt als hij daar op de foto's staat

Natuurlijk niet. Ze zetten die wagen eerst tegen de muur en dan leggen ze er nog wat banden op en rond zodat de foto cooler lijkt. :P ;) ;) ;D

Bruno

Citaat van: Jasper op 09 december 2005 - 11:37:12
Citaat van: Schumi 2005 op 08 december 2005 - 18:41:03Als hij zo tegen de banden is gesmakt als hij daar op de foto's staat

Natuurlijk niet. Ze zetten die wagen eerst tegen de muur en dan leggen ze er nog wat banden op en rond zodat de foto cooler lijkt. :P ;) ;) ;D

Eigenlijk willen ze op deze manier de tegenstanders op het verkeerde been zetten, goe bezig!  ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 09 december 2005 - 11:37:12
Citaat van: Schumi 2005 op 08 december 2005 - 18:41:03Als hij zo tegen de banden is gesmakt als hij daar op de foto's staat

Natuurlijk niet. Ze zetten die wagen eerst tegen de muur en dan leggen ze er nog wat banden op en rond zodat de foto cooler lijkt. :P ;) ;) ;D
Ik bedoel, het kan zijn dat hij daar in zijn zij is ingevlogen, dan zit hij er vrij diep in vind ik. Is hij echter schuin eringereden en dan evenwijdig met de muur gekomen, dan vind ik het geen zware crash meer...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 09 december 2005 - 17:34:10
Citaat van: Jasper op 09 december 2005 - 11:37:12
Citaat van: Schumi 2005 op 08 december 2005 - 18:41:03Als hij zo tegen de banden is gesmakt als hij daar op de foto's staat

Natuurlijk niet. Ze zetten die wagen eerst tegen de muur en dan leggen ze er nog wat banden op en rond zodat de foto cooler lijkt. :P ;) ;) ;D
Ik bedoel, het kan zijn dat hij daar in zijn zij is ingevlogen, dan zit hij er vrij diep in vind ik. Is hij echter schuin eringereden en dan evenwijdig met de muur gekomen, dan vind ik het geen zware crash meer...

Snelheid in die bocht ligt rond de 150km/uur, hij remde af van 300km/uur. rechtervoorwielophanging brak af, Badoer is er met ongeveer 180-190km/uur afgegaan en in de bandenstapels terecht gekomen.