De KerstKwis

Gestart door Martin, 27 november 2005 - 22:26:11

« vorige - volgende »

Martin

Nog een paar nachtjes slapen.
En dan is hier, in samenwerking met F1-geschiedenis.be, op deze site
De KerstKwis

Ramses

De vragen van deze editie zijn duidelijk. De  formulering van de vraag maakt duidelijk welk antwoord we zoeken.

De correcte antwoorden komen op 1 januari 2006, de uitslag volgt in de week erna, net als de prijzenverdeling.

Vergeet niet, je hebt de hele maand de tijd om te zoeken, maar zodra je antwoorden binnen zijn, telt enkel die versie. Goed checken vooraleer je verstuurt is dus de boodschap.

De antwoorden komen bij mij toe. Bij twijfel, onduidelijkheid of als er een overvloed aan antwoorden binnenkomt consulteer ik Martin.

Schumi nr1

Ah ah ah, de Kerstkwis is er weer :). Daar ben ik blij om, het heeft mij vorig jaar alvast een prijs opleverd en dus wil ik dit jaar voor hetzelfde doel streven.

PS. Vandaag heb ik mijn prijs voor de webstrijd ontvangen, waarvoor mijn dank!

Martin

Citaat van: Schumi nr1 op 28 november 2005 - 19:28:34
Ah ah ah, de Kerstkwis is er weer :). Daar ben ik blij om, het heeft mij vorig jaar alvast een prijs opleverd en dus wil ik dit jaar voor hetzelfde doel streven.

PS. Vandaag heb ik mijn prijs voor de webstrijd ontvangen, waarvoor mijn dank!

Wel goed zoeken, vooral bij de foto's. Die kunnen wel eens lastig zijn dit jaar.
Maar weer mooie prijzen te winnen.

Doefie

Heb ik weer eens iets te doen tijdens de examens :D

Martin

Citaat van: Doefie op 29 november 2005 - 12:31:57
Heb ik weer eens iets te doen tijdens de examens :D

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je Doef.
Het goede nieuws is, je mag meedoen.
Het slechte nieuws is dat redactieleden van de F1Pits en F1-Geschiedenis geen prijzen kunnen winnen. :P :P :P

Doefie

Citaat van: Martin op 29 november 2005 - 14:27:27
Citaat van: Doefie op 29 november 2005 - 12:31:57
Heb ik weer eens iets te doen tijdens de examens :D

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je Doef.
Het goede nieuws is, je mag meedoen.
Het slechte nieuws is dat redactieleden van de F1Pits en F1-Geschiedenis geen prijzen kunnen winnen. :P :P :P

Weet ik ;) Gewoon kwestie om iets te doen in de examenperiode, anders verveel 'k mij dood :-\
Ik heb mijn strijd voor de eer nog :)

Supermariobros

Citaat van: Martin op 29 november 2005 - 14:27:27
Citaat van: Doefie op 29 november 2005 - 12:31:57
Heb ik weer eens iets te doen tijdens de examens :D

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je Doef.
Het goede nieuws is, je mag meedoen.
Het slechte nieuws is dat redactieleden van de F1Pits en F1-Geschiedenis geen prijzen kunnen winnen. :P :P :P

Redactieleden van f1Pits kunnen toch bij F1Geschidenis een prijs winnen of niet?

Schumi nr1

Citaat van: Martin op 28 november 2005 - 20:39:11
Citaat van: Schumi nr1 op 28 november 2005 - 19:28:34
Ah ah ah, de Kerstkwis is er weer :). Daar ben ik blij om, het heeft mij vorig jaar alvast een prijs opleverd en dus wil ik dit jaar voor hetzelfde doel streven.

PS. Vandaag heb ik mijn prijs voor de webstrijd ontvangen, waarvoor mijn dank!

Wel goed zoeken, vooral bij de foto's. Die kunnen wel eens lastig zijn dit jaar.
Maar weer mooie prijzen te winnen.

Ik stel dan voor om de vragen zodanig te stellen dat je voldoende gedetailleerd kan antwoorden,  want daar waren wel enkele problemen mee in de afgelopen edities van de kerstkwis. Niet dat ik het wil bekritiseren, het is gewoon een tip die ik kan geven om zo'n problemen te vermijden.

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 29 november 2005 - 18:58:53
Citaat van: Martin op 29 november 2005 - 14:27:27
Citaat van: Doefie op 29 november 2005 - 12:31:57
Heb ik weer eens iets te doen tijdens de examens :D

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je Doef.
Het goede nieuws is, je mag meedoen.
Het slechte nieuws is dat redactieleden van de F1Pits en F1-Geschiedenis geen prijzen kunnen winnen. :P :P :P

Redactieleden van f1Pits kunnen toch bij F1Geschidenis een prijs winnen of niet?

Volgens mij niet  ;) Was vorige jaren ook niet zo (toen was er nog wel geen F1Geschiedenis maar allee)

Martin

Het is een gezamelijke KerstKwis.
Niemand van de beide redacties kan een prijs winnen.
Dit om alle 'corruptie' uit te sluiten.
Ook al zijn er slechts twee mensen die alle antwoorden kennen.
Hoor ik € 350.=  ;D ;D ;D ;D 

Ramses

Voor 350 € kom ik niet uit mijn bed hoor. Wie mij voor 24h zijn kredietkaart ter beschikking stelt, komt in aanmerking voor 10 juiste antwoorden, een weekend venetië op jouw kosten zijn goed voor 20 juiste antwoorden, een nieuwe wagen geeft recht op alle juiste antwoorden.

Martin

Citaat van: Ramses op 30 november 2005 - 17:54:37
Voor 350 € kom ik niet uit mijn bed hoor. Wie mij voor 24h zijn kredietkaart ter beschikking stelt, komt in aanmerking voor 10 juiste antwoorden, een weekend venetië op jouw kosten zijn goed voor 20 juiste antwoorden, een nieuwe wagen geeft recht op alle juiste antwoorden.

Ik heb nog steeds de F1Pits Trabant voor mijn deur staan.
Wie hem op kan halen krijgt van mij de antwoorden.
Ben ik dat ding eindelijk kwijt. Oh, hij start niet meer en heeft 4 lekke banden.  ;D ;D

Rippie

Staat me nog iets bij dat ik op f1geschiedenis.be eens een prijs heb gewonnen, doch nooit heb ontvangen...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Martin

Citaat van: Rippie op 30 november 2005 - 19:12:01
Staat me nog iets bij dat ik op f1geschiedenis.be eens een prijs heb gewonnen, doch nooit heb ontvangen...

Hey Rippie,

Te gek voor woorden.
Ik kan gewoon geen 10 kartonnen kokers kopen.
Alleen per 100, maar zo'n bulk heb ik niets aan.
Ik blijf zoeken en je prijs krijg je, 100%.