WK voetbal 2006

Gestart door Supermariobros, 17 november 2005 - 09:40:22

« vorige - volgende »

Wie wint de wereldbeker?

Duitsland
3 (18.8%)
Argentinië
1 (6.3%)
Italië
4 (25%)
Brazilië
4 (25%)
Frankrijk
0 (0%)
Engeland
1 (6.3%)
Nederland
3 (18.8%)
Een ander land
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

The REAL BUTTON Freak

Ik vond het toch een leuk WK met een winnaar die niet in de finale mocht staan.

De Duitsers worden over 2 jaar Europees Kampioen en de Rode Duivels over 4 jaar wereld kampioen.

In Zuid-Afrika wordt Frutos die tegen dan Belg is top-scoorder.

Supermariobros


Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 juli 2006 - 17:15:15
Tijdens een match worden er tussen de rivaliserende ploegen enorm gescholden naar elkaar.
Als je voor elk woord dat er valt een rode kaart wil trekken, kan je het voetbal best opbergen.

Niet altijd hoor.

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 02 augustus 2006 - 20:36:37
Ik hoop dat er eens een compilatie-filmpje komt met alle rode kaarten die Zidane ooit kreeg.

Hij kreeg ze vooral bij Real Madrid en bij Frankrijk. Voordien had hij bij Juventus nooit een kwalijke reputatie.
Zidane is iemand met een heel erg lage zelfcontrole. De fouten die hij op het WK 98 maakte waren ronduit schandalig.

Hij heeft slechts 1x rood gekregen, maar verdiende er 3.

Om een fout aan te halen, leek enorm op de fout die Totti tegen Denemarken maakte op het EK 2000. Ik probeer zo snel mogelijk film-link te geven.

Materazzi was fout omdat hij iets zei, maar dan moet je ELKE voetballer veroordelen. Zidane was 200x zo fout toen hij zich domweg LIET intimideren en reageerde.
Die filmpjes zijn er, bij Juve kreeg hij ooit ook rood voor een heel harde kopstoot.

Hier alvast een preview van zijn lelijkste fouten:

http://youtube.com/watch?v=-Ic9vhKeqSE&search=zidane%20red

razzle_dazzle

Materazzi is ook geen engeltje hé, daar vinden we ook genoeg compilatiefilmpjes over. Ach het was gewoon dom van Zidane, maar ik vind het toch jammer dat sommigen er een sport van maken om anderen uit hun tent te lokken. Niet toevallig zijn grote namen het vaakst uit de bocht gegaan...Cantona, Zidane, Rooney, Beckham, ...toeval? Misschien, maar ik kan perfect begrijpen dat als je voortdurend hard wordt aangepakt, op én naast het veld (media!), dat het potje af en toe kan overkoken.

By the way mannen het WK is gedaan en Italië heeft gewonnen...na penalties nog wel  ;).

Hamilton MASTER

Inderdaad je moet niemand uit zijn tent lokken om hem rood aan te smeren (iets wat Stijn Meert wel deed...)

Maar in zo'n match zijn de belangen zo groot, is de spanning zo enorm dat je probeert de tegenstander op te jutten. Als Zidane dan zo reageert is het zijn probleem.

@ Jasper: het voetbal zal altijd zo blijven. Het is en blijft een competitiesport. Zelfs toen ik nog competitie volleybal speelde zijn er spreekkoren als een aanvaller keihard wordt afgeblokt. (bal via blok echt hard in zijn eigen veld belandt) dan roepen ze ook luidkeels " Op zijn sokken !!! "
Dat gebeurd nu eenmaal. Je juicht voor je eigen team en je jut de tegenstanders op. Dit is een menselijke reactie die op sommige momenten inderdaad wel overdreven wordt, maar die je niet zomaar uit een bepaalde sport haalt.

Het is niet omdat er 100 mensen zijn op de wereld die al harde kopstoten hebben gegeven op een voetbalveld, dat het ander miljard mensen dat voetbal speelt, hiervoor gestraft moet worden.
Correct optreden is de maatregel, al vind ik dat je zonder bewijs van hetgeen dat gezegd is, je Materazzi niet mag straffen, of zeker niet zo zwaar als nu.



Tim C


Supermariobros

Citaat van: Tim C op 24 september 2006 - 23:47:15
Materazzi returns



Das die reclamespot die ik al had gepost bij raar sportnieuws, de Italiaan verdient er zelfs 38.000 euro mee.